2009 стимуланс Проверите Најновије

Среда, 18 март 2009 11:10
Објављено у категорији 2009 стимуланс Провери

Неки више вијести пријавити на подстицај проверити 2009 ...

Недавна подстицај пакет донесен од стране конгрес (Америцан опоравак и реинвестирања Ацт 2009) је сада имао оние ситно детаље испитивала и сада се може само потврдио да су поменути у акту који се односи на 2009 стимуланс провјерити је путем одељак који описује порез кредитне који ће бити нижа од $ 500 или 6,2% од годишњих прихода од обвезника.

Тако је било који порески обвезник који зарађује 3100 $ или више по години добит ће кредит од 500 $. Ако је порески обвезник зарађује мање од 3.100 $ годишње онда 2009 стимуланс проверити ће се од 6,2% годишње приходе. За заједничке филерс максимална бројка је 1.000 $.

Ако стекнете за проверу онда би да прими морате датотеку Ваше пореза. За то препоручујем ТаксАцт који пружају бесплатну услугу плаћа заједно са својим услугама и могу добити за поврат у само 9 дана. За више информација кликните овде.

За оне који нису заинтересовани за студирање стварни текст Закона, они ће наћи у овој секцији од 1001 Америцан опоравак и улагања Ацт 2009. Овај део је назван "Макинг Уорк Паы кредита". Нема стварне споменути од 2009 стимуланс проверити.

Један други надао подстицај је гласовит по својој одсуству из стимулус пацкаге. То је могућност за затезне слободан приступ пензионисање средстава, да буде 401 (к) или ИРА фонда. Било је надао од многих који у случају тешкоћа исплату би било могуће без инцурринг један пенал. Овај приступ је био омиљен у 2009 стимуланс проверити предлог од стране многих стручњака, јер то би довело је подстицај за привреду, без да се о трошку пореског обвезника.

Можете допуст један одговор, иначе кугла са своје властите уеб локације.

76 Одговор за "Провери Најновији потицај 2009"

  1. Тим каже:

    Фебруар 3рд, 2009 ат 9:33

    Уоу, $ 1000, што је у томе што ће учинити за просечни Американац. Док наших пореских долара отклонски извадити похлепан, можемо добити само $ 1000. Како да о свакој истинито да амерички поднесена пореза 08, направљен одређени износ, а не на добробит рећи да прими 30.000 $. Много људи би могло евентуално добили ослободити од њиховог дуга. Поготово кредитне картице дуга. Тада се готово немогуће добити другу кредитну картицу, ако је дуг био отплаћен + $ 10,000 за одређени амоут година бити и њихова строга доња граница. Због тога банке неће свршити с дугом од оне се не могу одужити јестиво га. 900 милиона долара долара, могао би да буде дистибутед на начин да се помаже не само у економији, али добили сте просечан Јое из дуга. Праведан мисао од некога без цоллеге дегрее, а не у дугом и већина сигурно није похлепан лицу.

  2. Никола каже:

    Фебруар 3рд, 2009 ат 11:27

    Стимуланс чекове су ризичне пословни човек. Погледај што је учинио у Јапан у раним 90-их. Она гурају земљу у дубок рупа осећао док су у непосредној близини 2000. Рекао је да је за само $ 1000 .... Шта мислите је ли гов. дао свима $ 30.000 $? Сада, ако шаљив, тај смешни. Али, ако озбиљно, добро господине, знате мање о радном економије него Мр.МцЦаин. Размислите о томе шта ће се десити у вредности од долар, ако ништа друго.

  3. Стац каже:

    Фебруар 3рд, 2009 код 1135: сам

    Ја у потпуности слажете са Тим .... Мислите о томе: Да те оскудица како би стимулирала привреду затим дати неки просечни Американац попут стварност новац и како је рекао, већина нас ће изаћи из дуга. Није да је циљ овде. Но, уместо тога ћемо чувати давања БИГ пословној и банака Милиони за проћердати - купи нове млазнице, има странке, и добити огромне бонусе-а још увек боре. То не узети Гениус разумети ово ... .. ја сам и даље да је побјеснио околних жупанија, гдје живим ће дати БОСЦОВ'са робна 6 милиона долара како би глупо дућан отворен. Ако желите блоу $ 6 милиона долара, онда зашто не нека сваки становник ПА НЕ плаћају порезе њихове имовине - који су врло високи. То би такође стимулирала привреду - ми би имали неколико хиљада долара потрошите .... али уместо тога ви дајете трговина $ 6 милиона долара, а ми још увек не дешава на ТРГОВИНА уз економију у овој држави. Жао ми је добио сам офф субјект ТИМ - ја сам само испалила горе изнад овог. Ја сам остати-ат-хоме мама и замена учитеља те као што си ти рекао горе можемо лик али то из тих високих државних функционера ПЛАЋЕНЕ ?????? НЕ МОГУ Фрустриран!

  4. Мауреен каже:

    Фебруар 3рд, 2009 ат 4:47

    Ако влада су понестати новца једноставно да врати дуг, не би стимулирала привреду као намеру. Уз подстицај провјере, он је мислио да Американци ће имати више новца за потрошњу на физичке робе, ако су сви за ићи купити ствари са тим проверава Идеја је да трговаца 'би повећали профит, стварање више радних места и тако даље. Ту су свакако и напуклине проблема са овом плану а посебно од толиких Американци су у дугом, многи финансијски савјетници ће им ставити подстицај да проверите према доле плаћајући њихов дуг, што је оно што многи људи учинити.

  5. Николе Цапано каже:

    Фебруар 3рд, 2009 ат 8:20

    Ја не слаже са вама на УС чинећи више образовани одлуке о томе где се могу ставити новац. Међутим, ако се иде на ово поправити што им је потребно то учинити на корпоративном и малих предузећа на нивоу, они можда бити луд него амерички потрошач би још више смешан отпада на новац.

    10-30к свима би узрок вредности од долар до колапса. Такође даје га неодговорних људи као сто је и даље луд. Мислиш Уалл Стреет експлодирала прошле јесени чекати то догоди (што никада не ће, с обзиром на оно што је написао реченицу пре). Ја је показала да је мој професор Економски пост а он се смијали као да само гледали Дане ЦООК покуссај озбиљну улогу. Људи једноставно не треба да буде луд са новцем. Гарантирамо 8 од 10 особа са 30.000 у дуговима (пре овог рецесије) не би требало да имају купили све џунка њих. Људи би требало да учини Матх, пре него што они покушавају по кући себе, само због тога што ће наркоман банковни кредит за њих не значи да га можете приуштити. Ми смо одрасли одрастао овде, а не деца ће Татице за новац за гас јер ћемо спровести наш последњи долара на филмове.

    Немојте ме криво добили неки људи имају пех, али као што је његова добробит, они су мало далеко и између.

  6. Николе Цапано каже:

    Фебруар 3рд, 2009 ат 8:21

    И да се државни званичници ствари је смешан, као добро. У патетичан начин, наравно.

  7. Сханнон каже:

    Фебруар 4, 2009 ат 7:42

    Давање $ 500 по особи или 1.000 $ по пар није стварно идући у помоћ. ЈА кладити се најмање 75% у овој земљи је дуг далеко изнад које укупно 1000 $ .. Знам ја (4000 долара у дуг). Тако ће нам помоћи да овај стварно јасно наш слатес, ни близу. Мислим да је 5000 $ или чак 10.000 $ би увелико помажу људима барем направити удубљење у свом дугом, ако није јасно да се у потпуности. Тхе $ 30,000 би било леп превише. Ако они су спремни да дају у милијардама велика имена предузећа, него што може да да још мало више од неколико милиона до 'нормалне људе' у овој земљи.

    И Николе коментар о кредитима за куће - можда бисте желели размишљати о томе зашто су неки од тих кућа је отишао лоше. Свакако бих рећи, јер су већина људи нису били буџетирању исправно. Знам неколико су се због развода, смрт у породици и губитак радних места. Ви никада не може заиста план за неке од ових ствари које се десити, јер у већини појавити мигати једног ока.

  8. Пхилл каже:

    Фебруар 4, 2009 ат 9:30

    Ја сам једноставно израду посматрања мишљење са мојим извештајима.
    Мислим да је држава заснива овај "подстицај цхецк 'на годишњим приходима компанија, породице и појединаца. Вјерујем да је разлог наших влада је спремна да 'да да предузећа милијарди долара, а просечна домаћинство "цисте милионе" је једноставно, јер је просечна домаћинству је само у хиљадама дуга. Просечна је пословање у Милиони дуга. Ако влада може договорити сет проценат за сваку категорију, (предузећа, за домаћинство, индивидуални) су чекови ће доћи до наше руке пуно брже.
    I also believe that the government should keep a much better watch on company spending policies. Створи бољем закони / казне над бродарска послове у другим земљама. А, једноставна неодговорно трошење у целини. Ми као амерички држављани требало би се такође узети бољи поглед на оно што смо се навике трошења.
    Размислите о камен се одустало у воду. Погледајте мрешкање ефекат тог камена. Сада ту исту слику камен пада на јастук. Тхе 'мрешкање ефекат' је цоунтерацтед / цусхионед уз јастук. То је много софтер слијетање.
    Ако Компаније, домаћинстава и појединаца ирреспонсиблы спровести ... .. Ми ћемо СВЕ заврссити као камен у води који дроунс ... ....

  9. Нате каже:

    Фебруар 4, 2009 ат 9:44

    Закључајте цене, не дајте се пораст или пад цене, то ће задржати $ исти. Дајте свакој средње класе обвезника $ 30,000, $ 60,000 за породицу. Захтијевају трећине сомухере уложен у њихову избору што, с друге две трећине отплатити дуг и купити робу. С ценама закључан, долар је лицемјерје пасти или повиси.

    Направили су да је направио лош идиотс пословне одлуке њихов рад буттс офф да добијете посао који би се започео овај новац. Који би их рекламирати, који ће добити новине и телевизијске компаније је оглашавање које су потребне како би преживели. Тиме би се уклонили идиотс и други јачи.

    Но, уместо из брилијантна влада даје један трилијун да хрпа од банака које чувају њихова идиот ЦЕО-а који су доказали да су сисање на свој посао. Омогућава им да да све како би тај новац узети у целој земљи са њима

  10. Цоллеен каже:

    Фебруар 4, 2009 ат 11:34

    Уместо 890 + милијарди отклонски да се велики посао, ы не отклањајући из оне који заиста потребна. На пореске обвезнике. Ако гов. би нам 1мил сваки (чак 500куоулд учинити). Ми ћемо платити порез на то (свима исти износ (20-30 %????) који ће оставити нас са 300-500к. Можемо отплатити хипотеке, кредитне картице, куповина новог аута, САВЕ ОУР малих предузећа, куповину здравље insurance, invest………….. This will in turn bail out the mortgage industry, banks, auto manufacturers,etc. Then the govt needs to change their spending, change the way bills are voted on–one thing at a time–no додајући да се велике ствари на рачуне, р као да покушава тако да овај пакет (600м Говт за аутомобиле, и све остале ствари су Глупави покушава фонд). Ако је навика "стимулисати" привреду САД-6мјесеци или тако, његова не вреди то ... ....

    То не узети ракетни научник да се овај лик из !!!!!!!!!!,

    Ми, решите се ИРС, чинећи све плаћају исти износ пореза, или са паушал пореза на доходак, односно савезни порез, што чини свима, укључујући иллегалс, плаћају исти износ, нема повратка, нема поврата, НО ИРС - погледајте све $ $ $ бисмо могли бити уштеда.

  11. КИМБЕРЛЫ каже:

    Фебруар 4, 2009 ат 12:39

    Где да ли ви мислити тај новац долази из и зашто мислите ли да сте заслужили? Јесте ли га зарадити? Осећате ли се што сте направили одабир потрошње сиромашних требали добити баилед оут? Схватам великих компанија су узимајући баилед оут али они дају послове хиљадама људи. Нека фирма успети и још много више људи су без посла и незапосленост. Они већ раде са овим компаније и што их прате како би осигурали гуидлинес они неће направити исте грешке као пре. ЈА превише имати дуг, али ја сам онај који стављају себе ту и ја ћу бити један да га искључите. Не треба ми нашој земљи је да иде даље у дугове како би покрили моје навике трошења. $ 1000 многи не изгледају као што је много више људи, али могу да га користите да бисте добили је ухваћен горе ако су закона или два заостатку. Свако мало помаже. Стоп ухининг о томе ко је и шта добијам концентришу на себе и како ћете изаћи из сопственог дуга.

  12. Стевен каже:

    Фебруар 4, 2009 ат 4:31

    ЈА донт 'кноткле како било ко може тужити се о тај новац ћемо бити узимајући из подстицај проверити. Ставите то на тај начин своју 'новца који нису изворно лијегање добити аныуаыс. Па како да ја то лик, престаните гунђање и прихватити оно што вам се да је боље него ништа. Те су сви они који су сондирање грамзе аукцији!

  13. СГ каже:

    4. фебруар 2009 у 5:00 пм

    Ова земља жели отклањајући из оних великих корпоративних бизниса и банака, тако да они могу контролисати њих .... Ми смо гледајући у комунистичкој земљи народ.

  14. Николе Цапано каже:

    Фебруар 4, 2009 ат 8:37

    Зашто се тако мало људи разумеју како функционише привреда једне 60к за породице би уништити вредност у доларима. Смисла сам већ изјавио да је, а неко горе је и даље сугерише. Ако не знате што је цена за све око вас ће ићи горе. Они азијских земаља који контроле више од 60% нашег дуга би заузврат њихове носес на нас. Гоогле "Јапанс финансијску кризу у раним 90-их 'видјети што чини претераном подстицај за привреду. На другој бележака мислите колико би то костим за регулисање овог ", да сваки грађанин мора инвестирати део" идеја. Те идеје су сви луди и постоји разлог зашто нису предложили економиста ит ыет.

    Пхилл, волим своју идеју. ЈА имати ниједан идеја о њиховој памети, али твој је интуитиван.

    А СГ плс стоп реадинг гвоздена завесе ти родјенданима и добити вашег ГЕД.

  15. Траци каже:

    Фебруар 5тх, 2009 ат 1:45

    Свиђа ми се што је предложио Јохн Стеуарт.
    Дај сваки амерички порески обвезник 10000 и мора да користи новац отплатити дуг на кредитну картицу, дом или студентски кредит кредит, ауто кредит или други зајам у банци. Тада банака добију новац, а добили смо дуг олакшање! Зашто не да да га у банкама које је дао за нас, а не банке које је дао на своје ЦЕО "с!

  16. Грег каже:

    Фебруар 5тх, 2009 ат 12:23

    Уз сав новац нашем конгресу је рачвасту преко у задње 10ырс би могли купио од плацања пореза на сваки грађанин са 200.000 $ подешена кућа Вау каква концепт. Још увек не верујете било ком будућности порески подстицај помоћи ће без реструктурирања постојећих пореских код. Замените са пореза на доходак порез, они који имају новац ће га провести. Шта више лице има што више троше, то више да плате, али је једнака, свако плаћа исти. Укинути власништво пореза. Мисле да су власници некретнина сопствени али у стварности они су изнајмљивача. Шта се дешава на своју имовину, ако не може да плати?
    Мој је деда изгубио кућу на фиксни приход и радила цео живот да би стекли то ..
    Знам радикалан, ипак Им 'па су се оснивачима мислим да сам у добром друштву:)

  17. Винила каже:

    Фебруар 5тх, 2009 ат 3:47

    За оне који има више од $ 10.000,00 у дуг, они би требали разрезати све своје кредитне картице. Ваш дуг ће се додати већи и већи. Не мислите ли добили добар посао у куповину, од вас ће се плаћати много већи интерес на кредитну картицу, ако вам се не исплати одмах. Тако се паметан, ако немате новца на Вашем рачуну не преко потрошњу. Због тога постоји толико људи датотеку стечај. Мом мишљењу, Влада не би требало отклањајући из ове велике корпорације. Ови збора може удруживати са другим предузећа и реформе. Испалила све ЦЕОс реформи и ново руководство. Влада је коришћењем свих пореских обвезника новац за кауцију велики корпус без нашег одобрења. Не желим отклањајући их, само нека раде сами или га ставите у сопственим новцем не наша. Влада би требало да да оут подстицај за оне који проверава поднете пореске пријаве како би им помогла за хипотеку, изнајмљивање, хране, одеће за децу и сл и смањити благостања. Људи не раде то заслужује било који од мој порезе.

  18. Бет каже:

    Фебруар 5тх, 2009 ат 7:32

    Тим, слажем се са тобом. И'м сингле. 500 $ неће добити мене нигде. Дај ми око 20.000 $ и могу изаћи из дуга и живети удобно. Влада може отклањајући из банака и ауто компанија, али не и нас просјечне грађане. Богата добили богатији.

  19. Алина каже:

    Фебруар 5тх, 2009 ат 10:26

    Ја још увек мислим да ако би се банкама даје више новца или једноставно направити чекове плаћање у свој аутомобил хипотека или кредита који би помогло више него што мислите ... њен додатни новац у свој џеп потрошите новац ... ..

  20. блуесфан каже:

    Фебруар 6тх, 2009 ат 1:00

    цела ствар око давања људи са $ $ милиона долара само да је смешан, осим ако је Билл Гатес који је давање ит оут. небо зна он донт потребна. $ 600 милиона долара, али није ништа порез отписује за њега. то уоулднт морате бити милион. не повратна грант од Билл Гатес, сада када би стимулирала привреду. људи би могли да плате њихове банке леђа и господар зна билл би његов новац натраг у првој години. њен један зарадити-зарадити ситиуатион. нешто као да је оно његова одласка на снимање како би нам се одбијају од пали економије.

  21. блуесфан каже:

    Фебруар 6тх, 2009 ат 1:03

    О. и једна ствар. Омогућава убити СВЕ кредитним картицама. ако не у својој банци онда не пробати и спровести га.

  22. Николе Цапано каже:

    6. фебруар 2009 у 10:44

    Лоша идеја блуес вентилатор. Шта је дозвољено на нашем привреди напредовати толико у прошлости је овај концепт дуга финансиран економије. То ван контроле Слажем се, али нам је потребна дуга у овој привреде напредовати

  23. Суеетлилмекс каже:

    6. фебруар 2009 у 11:23

    ок ја водити расправе различитих ствари. Ако овај закон прође смо добијете чек. Ако је тако, када се онда план о слању њих? Ако није њен потврдни тада молимо објасните како ћемо примити кредит. Хвала

  24. дјкјер каже:

    Фебруар 6тх, 2009 ат 5:10

    Чини се да смо доста расправе о добијању "Море" из овог подстицај, да, то је новац који ми иначе не би имати стечен, слажем се, зауставити плач над узимајући га. То је ван спирала, они дају једну ствар, а чини се да желим више, они нам дати више, а још увек нисмо задовољни, али оно што је воља да не ипак разумети, да је тај новац су давање је оут долазе од негде. Имате мало истраживања и наћи ћете да је тај новац долази из САД! Нисам то довољно да плате порез, тако да ја могу добити милион долара назад на порезе. То би било друштво у којем се авеаге Јое би био милијардер, а вани навојница наставља. Сви ми треба више скроман са сопственим новцем, а велику посто дугова неће бити тамо. Порези и постепено ће се наставити да расте ако имамо да се ослања на додатни стимуланс чекове од владе, јер је новац долази од пореских обвезника долара. Морамо се окренути на више једноставних ствари уместо да брине о куповини новог аута уз проверава се осећате ИРС треба нам дајете. То само по себи је где лежи проблем. Грамзе грамзе грамзе !!!!!

  25. Април каже:

    Фебруар 8тх, 2009 ат 8:40

    Тако је закон донет на 5. да ћемо примити другу стилмулас чек?

  26. Амбер каже:

    Фебруар 8тх, 2009 ат 7:44

    Мислим да бисмо требали бити захвални за све што је влада је спремна да нам дате. Пеопле донт апприциате ништа ових дана. Они мисле влада дугује нас. Па хвала богу да је рођен у Америци. У неким другим земљама ако ваш онемогућен или једноставно не смартест лицу онда живе у колиби и глађу .. Ми смо срећни да је наша влада барем трыс да нам помогне.

  27. Брандон каже:

    Фебруар 9тх, 2009 ат 9:19

    ЈА потпуно сложити са Тим! Сваки Американац који документоване и порези у 2008 би требао бити прикладан за подстицај да да Американци у овом привреди отплатити њихов дуг. Ја сам кредит од 15 година професионалног искуства. Мислим да бисте требали да имају право на поврат поднели за 2008, а потом дистрибуирати овај Американци. Тим је право реинвестирати по Американци отплата њихов датум, тако да ће бити боље да се кредитни рејтинг потом реинвестирати у привреди за зајмове. То ће помоћи финансијске индустрије, али и добити више Американаца да верују да га је све боља. Тада можете видети берза повратак уп ас уелл. Време је да се дају просечан Американац, уместо узети узети узети

  28. Госпођица каже:

    Фебруар 9тх, 2009 ат 3:43

    Не разумем зашто се не дају средства за свако дете. 500 $ неће помоћи моје породице од 3, он ће ми помоћи да плати рачун за струју, али то свакако неће помоћи стимулисати привреду. На подстицај исплату прошле године је био више него оно што ће бити ове године, који чини ми се нема смисла.

  29. РГ каже:

    Фебруар 9тх, 2009 ат 9:07

    Овде је идеја. Остварите свој сопствени новац и престати да се ослања на Владе да вам новац. То је посрамљујући да људи саливатинг на идеју узимајући слободан новац који они нису зарадити или заслужити. Стоп купују глупост не можете приуштити.

  30. Цармен каже:

    Фебруар 10тх, 2009 ат 2:18

    Мислим да нам треба још један круг на стимуланс чекове него снижење пореза. одмах су људи до сада у дуговима због економије. проверава се да ће помоћи да људи изаћи из дуга и на ногама опет што заузврат помоћи ће стимулисати наше привреду јер људи могу приуштити да купи додаци.

  31. Просечна Џејн каже:

    Фебруар 10тх, 2009 ат 10:32

    Након читања ових неколико коментара, ја сам изван себе. РГ је казао да би људи требали да зарадите сопствени новац, не слаже у потпуности, али неки људи су зарађивати новац и даље боре. Има толико људи који су изгубили посао и не могу си приуштити да паше њихових породица, а камоли да плате њихову светлу закона као госпођица наведено. Мој муж и ја обоје раде и имају 2 деце, плаћати ћемо нашим мјенице, понекад смо касно, али да је стварно све што можемо приуштити да урадите. Ми немамо штедње и немају никакву наду почевши то било кад ускоро. Ја бих радо узети све што они оскудица за давати мене, а ја сам сигуран РГ не би послали наврата! На подстицај за амерички народ да не би људи из дуга, они су рачунајући на нас да троше новац, то је оно што ће подстаћи економију, а не људи њихова отплата кредитним картицама и не смеју добити другу. И на путу, ми немамо кредитне картице, а само око 5.000 $ у дуговима и већина која је медицински записи.

  32. Анды Г каже:

    Фебруар 10тх, 2009 ат 8:20

    Тхе $ 500 - $ 1000 није у "помоћ" просечни Американац. То је тако да Американци ће га провести. Ако купите ДВД плаыер, од вас ће се запошљавати у помагању продавац ат Бест Буы, произвођач је ДВД Плаыер, а израђивач од ДВД-а. То је оно што значи да би стимулирала привреду. Ако је све већина људи није био јасан кредитне картице дуг који не би имао нето ефекат. То би могло да буде лепо за појединачне дну линију, али то не помаже економији.

  33. Андјео каже:

    Фебруар 11тх, 2009 ат 2:01

    Не слажем се са баилинг оут тих великих корпорација и банака, док ти исти субјеката подизање наше Апр. и не дозвољава да јавности добили кредите за консолидацију дуга било које они имају. Сагласан сам да би људи требали бити свесни о томе како да потрошите свој новац, али већина то учинити јер то је начин живота. Ако отклонски ван је око 800 милијарди долара, по олакшавања већина потрошача дуг или добар стимуланс од неколико хиљада, они могу затражити доказ исплате дуга, то неће ни досегнути 800 милијарди су план одмах. Како могу да нижа вредност у доларима?

  34. Андјео каже:

    Фебруар 11тх, 2009 ат 2:52

    Ми морамо схватити да је ово подстицај није бесплатан новац, јер је порез на дан, морамо да га пријавите, а то ће бити додат или одбија од наших пореских пријава. Опет ћу напоменути, ово није ФРЕЕ МОНЕЫ. А та велика предузећа могу имати све ове смернице на месту, али они неће бити у складу са њима. То је како ова земља функционише, она увек има и увек ће. Дно црта је да се средњи слој је онај који ће увек пате ове преседентс.

  35. ЈБ казе:

    Фебруар 11тх, 2009 ат 4:42

    Шта да урадите са 1000 $ за породицу? Не троше се све то на једном месту! Обама се не разликује од ГУ. Им обрадовати сви гласали за овај тип спасити човечанство као што знамо то. Лол! Ја не могу чекати за моју велику проверити Тако могу стимулисати привреду. Им сигурно ће подстаћи неке своје локалне трговцу дрогом, трговине, бензинске станице, а локалне траку грубости.

  36. Бет каже:

    Фебруар 11тх, 2009 ат 6:15

    Ако сви би добро доћи и отићи проверити опијајте које ће бити смешно нема новаца да помогне банкама ЛОЛ ЛОЛ

  37. РГ каже:

    Фебруар 11тх, 2009 ат 8:58

    Да бисте одговорили на просјечну Јане. Не нећу послати наврата у влади, али у грубо од годину дана дао сам пуно више него што је износ Влада ће послати ми да љубави. Било је потребно 10 година да ми исплатити мом факултету зајмова, и даље плаћају хипотеку мој и само купи што могу приуштити. Мој проблем у свему овоме је да људи не живе унутар постоје сопственим буџетом. Осјећам се лоше за оне који су изгубили своја радна места, али за сваку особу која ради борбе и тешко да би добили одобрење постоје 5 који искоришћавају систем користите храну марке или оних који и даље имају децу чак и да они не могу то приуштити. Тхе баилоут је виц, али људи очекују новац за ништа је још већи шала. Жао ми је људи боре. Ја борила за неколико година кад сам био млад. И јели јефтине хране није изаћи на вечеру и није осим брошура.

  38. Спенце каже:

    Фебруар 12тх, 2009 ат 4:05

    већина људи који добију новац који су попут мене да радимо и живимо са буџетом тамо су тек ће га држати у банци једном напустите странице. али људи који живе изван њихове значи да су већ у кредитној картици дуг само су идући у блоуит и задржати своје дуга или више ићи у дуг и тај проблем постоји дуг би требао бити подстицај цхецк посла требало би да буде дуг олакшање и уместо релеивеинг дугове оних који су банке искористити. они ослобађају у банкама. то је само у незнању.

  39. елессар3434 каже:

    Фебруар 12тх, 2009 ат 8:37

    ок уместо слања стимуланс чекове из било којег износа. имати у свим банкама скренути кредитне картице неплаћени дуг према Влади и дајте им резати проверава отплатити све пореске обвезнике у дугом и до 20.000 $ рећи? На тај начин вредности долара неће бити оштећени, али непотребан потрошње од људи који не би користили новца отплатити њихов дуг. Али шта је са онима који немају кредитне картице дуга?

  40. Титан771 каже:

    Фебруар 13тх, 2009 ат 5:55

    Неки од коментара овде ме смијати, можда људи не схватају да новац влада је да нам је наш новац на првом месту. Ми га зарадили плаћају порезе и сада наше милијарди долара компаније узимајући већина га и ми добили бобичав 500 $. Многи људи раде магарце офф само тако можемо финансирати многе владе нонсенс. Ми финансирати пројекте милијарди долара у Ираку, док наша земља црумблес десно под нашим ногама. Сада се такође отклонски корпоративни дивовима који дају своје ЦЕО у милионима бонусе. И сада смо мало добије $ 500 чек? Надам се да свако ставља под матресс ... .... 500 $ јер није идући у помоћ свима. Они би требали да имају лигитимате обвезницима дати $ 10,000 - $ 15,000 по породице и резати цорперате баилоутс од половине ... ... .. тај начин компаније добити нешто новца да настави још неко време, а затим на пореске обвезнике подстицати на остатак привреде. Начин на који је и сада је компанија добити бесплатну вожњу ... .... Када је тај новац нестане онда шта? Више баилоутс?

  41. Јефф каже:

    Фебруар 14тх, 2009 ат 4:01 ам

    проблем је са просечном особу која је неколико година, изиђе и купила кућу која је била тамо једва буџета. Они броје се на прековремени рад и будуће подиже платити да би се кућа исплате. нису могли приуштити да изађе једном месечно, али су били сретни да су то велика лепа кућа! гас оде горе путу у цену, а онда је отишао лоше економије, а сада су изгубили тамо прековремено и плаћати подиже и онда губе кућу! моја супруга и ја обоје имају добре плаћају државне послове, али живим у приколици кућу због исплате студентског кредита и не желе да иду у велики дуг. Још смо новац преостао за излазак јести, узмите децу на филму, или једноставно уживати у ноћ вањска пар пута на месец, плус ставите мало удаљено у штедњу за то напредовати на кући кад имамо студент Кредити паидед офф. ако људи би купили оно што би могли приуштити, уместо да купују огромне куће како би им изгледати боље, много тога не би се сада дешава. банака су доста крив за ово али људи који оверспент треба да већина пада! дати подстицај за људе који спроводе у складу са тим, а не на оне који су тамо проводили изван средствима.

  42. Тиллы50 каже:

    Фебруар 14тх, 2009 ат 1:59

    Врло је мало тих постс нешто мало смисла. Нико. . . корпорација или појединац, треба да прими отклонски оут. Наше слободно тржиште би требало да буде дозвољено да раде и оне банке или предузећа која би требало фалтеред успети. Људи који се потрошио превише новаца на кућама или кредитне картице не би требало да буде баилед из оба. Стамбени вредности мај имати плумметтед, али тако није моје 401К. Нико није баилинг ме. Људи имају пех у свом животу, али наши родитељи нису имали никога баилинг их ако се нешто лоше догодило. Они су се издвајали од стране пунитељ и почео изнова. Једини подстицај који треба ставити на место реза је такса за пословне субјекте како би могли запослити још људи и на појединце и породице како би могли да задржи (или потрошњу) сопствени новац.

  43. Даллас каже:

    Фебруар 14тх, 2009 ат 7:50

    За 2008 годину порески 156297000 су појединачне пореске пријаве поднесене у САД-у. Уколико Влада ће дати 780 милијарди евра за такспаыинг, радни, нормалне људе .... То би било око 5.000 $ по лицу. Тада потрошачи (људи који су стварно стимулирала привреду) ће се моћи ставити тај новац за коришћење. Овај пут ће бити боље него на давање грамзе корпорација или банака само отпад који га.

  44. Пхил каже:

    Фебруар 15тх, 2009 ат 1:09

    Хоус о овом за идеју? Пратите врло тесно за тебе могу се изгубити! Шта ако је влада била послати свако америчко-породицу плаћају порез на поклон картица (као пре-паид дебитној) ако хоће. Сад, оно што им је чинити овај пост картицу са 20 кБ рећи за једну и за 50к за породице које поднесу заједнички. Разлог за ово је разлика у томе да 75% времена заједничке филерс имати деце. Сада су вам послати ову картицу ... .. али ... .. постоје неке жице прилогу трошење способности га држи. Пусти ме списак неких од њих, а то ће сигурно добити овај привреду тече брзо и тврд попут мој знате ко у колико сати! # 1 - Можете купити нови или коришћени аутомобил са њом, али она мора бити направљена и америчке Биг 3 модела. Она би требала добити мин. 22мпг хуы. # 2 - можете посветити само 25% је на кредитне картице дуга, и разлог, ако се у томе да се све то исплатити дуг који ћете управо зупчана га опет и Ваше КМ у говно опет. # 3 - Твој ограничени на куповини гаса са њом од места које би барем 50% своје нафте из америчке компаније (Пхилипс-Амоцо је један од њих, Схелл гас НИЈЕ!). # 4 - Можете користити 100% за своју хипотеку као дуг као то ће исплатити белешку можете користити тако да се новац на ставку, сваког месеца након постоји. Банке би добили свој новац, а ви би сте интереса пумпа назад на друге ствари. Моја хипотека је 600 $ месечно, што би могло да значи нови дневни боравак у око 2 месеца, који ће помоћи да изиђе привреду. Или сам могла изградити нову гаража која би много фирми ... бетон, херпес зостер, прилажење, дрво, електричне .... И добијате га. Постоји много више ствари које се могу урадити, али ови су оно што сам дошао до управо сада.

    So as you can see, there are some people that have better ideas than the government in the world. Like I tell the engineers at work all the time, if you want the best way of doing something…ask the people that run the jobs and screw that paper ideas!

  45. Jen says:

    February 15th, 2009 at 9:07 pm

    America…. the land of opportunity- ha! It’s more like the land of opportunists!!! My husband and I earn over 100g’s per year, own one vehicle, have a small modest home, rarely eat out. I clip coupons every Sunday plus we always look for a bargain wherever possible. Are we struggling? YES! Why? Because things beyond our control have caused financial haavoc in our household. Depsite the salary- throw in thousands of dollars in lawyer fees to modify an old child support order, medical bills not covered by insurance, new tires for a car, replace a hot water heater, etc., This is reality, the stimulus plan is a joke. The $1000 for a married couple does not cover any of our extra expenses. I think the politicians are completely out of touch with the average cost to run a household. Some people wrote we should not complain- LIKE HECK!!! It’s our money these politicians are spending!!! Give it back to MAIN STREET NOT WALL STREET!!!!!!!!!

  46. Blake says:

    February 16th, 2009 at 7:47 am

    Oh thank god someone with some sense lol. Thank you tilly50. I doubt people know much about realy economics in this whole thread. But that implies that I know no more lol. Anyways we have a 48% tax on businesses. Thats horrible!!! Now now, I know that everyone thinks this is stupid (why should we give more money to businesses? they are the reason we are in debt! They don’t care about us!) very untruthful. Businesses care more about us than the government ever will. We have the second highest corporate tax in the world, reducing this would give the companies the headroom to hire the excessive people that they don’t need in the first place. But hey the average joe is hired and has a job now. Bailouts are not in any way American. In history everyone came here to make it on their own. Not get paid to live in an apartment that they couldn’t pay for unless the government paid for it. People are getting the “American Dream” mixed up completely. Please please think about where this money is coming from! And a huge huge NO to ANY money to the average person. It’s funny that people are asking for more and more money from the goverment. I’d like to know where they spent the last check…
    PS I am only 18 and only graduated high school and doing an EMT class at a community college next fall. Don’t give me that I have a college degree crap. It’s people with their college degrees who make the same mistakes lol. But I should say that mostly your statements hold true but not entirely.

  47. Dont_know_much says:

    February 16th, 2009 at 1:29 pm

    Im just an average joe recently laid of because of the state of the economy. I am over my head in debt just like everyone else. One thing I cant help but notice however is how many people are posting comments about more money to get us out of debt. Does anyone even know why the last bailout didnt work? It failed because people used the money to pay off bills, and although that is the sane and practical thing to do, lets not forget the whole purpose of a STIMULUS check is to STIMULATE the economy, spend it! pay for stuff you dont need help create jobs for the warehouse workers making $8.00 an hour, thats what the stimulus checks are meant to do. By the way i wont be doing that because of my recent layoff. (sorry to sound so hypocritical) Anybody know places that are hiring?

  48. Cry_Me_A_River says:

    February 17th, 2009 at 7:47 am

    Everyone crying about their debt should be happy if you get one penny. I have debt too, but no one held a gun to my head when I CHOSE TO TAKE THE LOANS. And I’m sure you’ve all eliminated your cell phones and large cable tv packages… I thought the last stimulus was a waste. It should have gone towards our national debt to help the value of our dollar, so we’re not paying three to four dollars for wheat bread and milk.

  49. admin says:

    February 17th, 2009 at 11:01 am

    Hi,

    I notice from the comments that a few of you are finding it difficult to make ends meet and thought I’d let you know what a lot of people are doing to make a few extra dollars. I’ve never done this myself so I’m just working from what people have told me. Anyway it’s probably worth a look as it’s free to join up.

    The thing you have to do is fill out surveys. You can earn between $5 and $75 for each survey and I guess it’s pretty easy to do as you are basically giving your opinion on retail products. I imagine it can be time consuming as nothing is free in life and I can’t imagine how long it takes to earn the $75 commission.

    Anyway I have a link if anyone is interested. The company who pays you is a market research company called SurveyForProfit and you can sign up by clicking here .

    Here’s the companies banner

    If you decide to give it a try post back on here with your feedback.

  50. DustyR says:

    February 18th, 2009 at 1:58 pm

    The question is, would people actually use that money to get out of debt? Some or even most people might, however, I could see others who aren’t wise with their money using the stimulus to buy a new wardrobe or take a trip. If there was a way to take that $30,000 and instead of just handing it over to the “average joe” to do with however he pleases (just like they did to the housing lenders in the bailout), maybe the government could regulate it so it could only go to paying off student loans, housing, credit cards and car loans. That way we know the tax dollars aren’t being wasted on someone getting breast implants or tattoos.

  51. AJ says:

    February 19th, 2009 at 4:25 am

    What is up with a lot of you thinking this is free money??? It’s OUR tax money. They took it from us! If they want to give it back so be it. Take the time and find out whats in this HUGE bill. I voted for Obama and boy was I dumb for doing so! He never let us see what was in the bill {as he told us he would}. Our dollar will be worth zip in the next year or two if we keep printing money like this. Take the 2009 stimulus check and then start living on less than you make each week. Stay out of debt. Google Dave Ramsey.

  52. Karen says:

    February 19th, 2009 at 12:51 pm

    The money is not going to be taxed , and the goverment is giving it to us, to try and help .Any money that comes in to the household is a help,! Stop complaining and be happy for what we are getting . Thats whats wrong with this country greed. Thats how we got this way to begin with.

  53. karen dowell says:

    February 19th, 2009 at 5:43 pm

    i am wondering if people who are drawing social security will be getting a stimulus check

  54. momma cher says:

    February 22nd, 2009 at 5:31 am

    Yep. People on SS will get a 250 dollar lump sum stimulus check..

  55. dd says:

    February 22nd, 2009 at 9:44 am

    I don’t think the stimuls check is intended to get people out of debt. I think it is intended to be spent on frivelous things, and be put back into the economy. If you are so desperate for somebody to pay off your debt for you, I think you have not handled your money wisely in the past. I don’t believe that anyone is incapebable of living on a small income. I was a single mom 10 years ago, 23 years old, worked a full time job making $6.50 an hour. I lived in a low income home, paid a babysitter, car insurance, and still never aquired any debt. I ate on 20 dollars a week, and it was fine. You need to make do with what you have, work hard, and you will make it. I continued to work hard and get raises, now I even have a good amount of savings for me and my son. I pull money out immediately for bills and savings, then spend the rest. It’s not hard. If you budget you can live without credit cards and loans. As for this being our tax money and we’re just getting it back, tax money is to run the country and pay the service men who fight for your life. Don’t be greedy, and think oh poor me, there are people not even as fortunate as you.

  56. robert says:

    February 22nd, 2009 at 11:16 pm

    Ive already received my taxes this year so will i get another check?

  57. Bail-me-out says:

    February 23rd, 2009 at 2:30 pm

    I have no doubt that people will buy a PS3 with the $500 or couples can now get that 47″ LCD they’ve had their eye on for the past several months. The chances of that happening are more realistic. People with credit card debt will use the money to free up their max credit card only to charge that amount back up again. If you’re bad with money then this stimulus credit will not do much for you. We Americans live in a society of waste. Wasting food, money, and time. I’m just as guilty as anyone and I can’t pass judgement on anyone. All I’m saying is that be thankful for whatever you get and grateful for living in America. There are many people in other countries that $500 would be a life saver.

  58. Lisa says:

    February 23rd, 2009 at 9:48 pm

    I have no credit card debt, but I do have bills and could use the stimulus check to help pay bills and buy my diabetic meds (that I can’t get due to no insurance). I have worked from the time I was 15 yrs old and now due to my health I can’t work. I’m waiting on SS, but it takes forever to get on, so I say send me my check. Especially since I paid the government taxes, even after according to the laws, income tax was suppose to be only active during the war time…..seems the government over looked that part. So I’ll gladly take the money and any of you that don’t want it, you could always find a family as big as mine (there’s 2 adults and 3 children in my household) that could use it just to survive.

  59. barelymakingit says:

    February 24th, 2009 at 1:34 pm

    Funny to me how the government expects people to receive $500.00 to just blow it when we can barely eat, pay for medicines, keep lights on, put gas in the car to either get back and forth to work or to look for work. No one is shopping these days, we’re all too busy trying to survive. I work every day and have gone from living pay check to pay check to just getting paid and trying to make it to the next day. The first thing any responsible person does is pay their bills. You have to have shelter (rent), lights, water, food, extra’s, like phone, insurance for your car and home, gas for your car, heat for your home. Is any of this extravagant? I think not. C’mon people $500.00 is not going to stimulate the economy. Give the money to the people. $30.000.00 for every american and you will still have money left over out of the billions you’re giving to banks and other corporations.

  60. ohsograteful says:

    February 24th, 2009 at 3:26 pm

    Gratitude is the word of the day. Whatever you do with your stimulus is your prerogative. Because whenever it comes, I guarantee you it will be right on time. We all have something to complain about, all I want to know is when can I expect my check?

  61. robert says:

    February 24th, 2009 at 7:55 pm

    ya 500.00 is not going to do any thing for the economy now 30 or 50k will fix it . that would be enough to pay bills buy cars make & billed houses it would definitely stimulate the economy & me lol.

  62. Cynthia says:

    February 25th, 2009 at 2:51 pm

    You know if this money had gone to the people who need to be bailed out, then they could pay off their debt therefore getting these banks out of debt. Instead the government wants to get the banks out of debt, while the American people struggle to pay their bills and feed their families. What good would $500 dollars do for my family not one thing, maybe pay interest for one month on my house. Pay on months worth of utility bills, but then it’s the same old thing the following month. We need to stimulate the economy from the bottom up, not try to do it from the top down. Those people don’t know what it’s like to trying to make ends meet.

  63. TONY says:

    February 25th, 2009 at 7:52 pm

    So are we getting 500 for sure? or what is the deal?

  64. Danielle says:

    February 27th, 2009 at 6:20 am

    As I filed my taxes already; how does that work? I did receive an extra stimulous for having a baby last year. But when are we supost to recieve (if we are???) any sort of stimulous check? I would love to pay my bills and not buy a ps3 or tv.tyvm!

  65. Jill says:

    February 27th, 2009 at 9:39 am

    I seriously digressed from the topic in my previous rampage …the stimulus is not much at all, but I’m not looking for a handout, just a little breathing room until things get better. In my house, every extra penny gets us through to the next pay period. Even if it is only 50-60 bucks a month, that means some small salon owner might get a visit from a customer they haven’t seen come in for a while b/c of the hard times. And if it helps that salon owner, she may go out and get some supplies she’s been needing in her salon, and that distributor of……”salon products” will get a boost….and it dominoes…only this time in a positive direction.

  66. poor-man says:

    February 27th, 2009 at 4:27 pm

    lets face it there has to be low in come people so there is a work force if every one was wealthy no one would work not that 30 k would make any one Rich. maybe less troubled for a while. help the people & the people will fix the economy. win-win for all.

  67. Mike says:

    March 2nd, 2009 at 9:57 am

    Hey folks, call it STIM-U-LESS! Is everyone being fooled by this?, and by the way, I happen to like Obama. Someone should do the math, I mean really compute this out. Divide the 800 billion by all taxpayers over 18 in this country and EVERYONE gets about $475,000. Mortages would be paid off, banks would be happy, new cars would be bought, college loans paid, college tuition paid in advance, so on and so on. BUT, $500 each. Oh come on. Bush brain did this not long ago, and it had no effect on anything. Think of it this way, if you bail out a criminal from jail, they are still a criminal. Bail water out of a boat without fixing the leak and we still have the leak…we sink. Oh well, whatever. When will Americans figure it all out. I’m just glad I can plant a garden.

  68. Opinionated Mom says:

    March 2nd, 2009 at 5:26 pm

    The stimuless check isn’t going to do anything for the people of this nation or for the economy… if I get something- I plan on paying off some debt and put a some a way in savings… not blowing it on junk I don’t need!
    What I want to know is why the banks and big companies are getting bailed out when it was their decisions that got them some messed up to start with… the head guys are still making millions a year, sitting at a desk and using OUR nations money to buy their 5 million dollar homes, 6 cars they have parked in the 8-car garage and taking their vacations to exotic places while they lay off thousands of employees left and right! All of those bailouts for banks and companies shoud come with STRICT laws about how it is used within the company…. just my opinion! My 2-cents, take it or leave!

  69. boop says:

    March 3rd, 2009 at 2:33 am

    Advise for every one here I’d like to share. I have read a lot about debt and I’d like to share how I have succesfully avoided it. We try to avoid financing whenever possible (home is an essential for financing, at least for us). Yes we saved enough money to buy a new vehicle in full. Yes you will have to drive the used 1998 vehicle for a long time in order to afford it but it’s realistic. And it’s worth it. If you want new beautiful furniture then save to buy it if you can’t then you stay sitting on your old furniture. Yes it’sa neccesity to build credit but we have a 300 dollar limit on our card so we buy groceries or gas and are able to always pay it. And no I’m deffinately not an over payed rich person if anyones thinking that. So I have no debt and live a happy life and ps me nor my husband have a college degree. And for my opinion on the stimulus check - I’m looking forward to receiving it : )

  70. wanting to know says:

    March 3rd, 2009 at 10:22 am

    So, does anyone know when these stimulus checks are supposed to make there way to our homes???? I like most of you would like to pay my car and health insurance bills!

  71. charles says:

    March 6th, 2009 at 1:28 am

    look i agree with the first guy you want to save peoples houses boost the economy then give us all 10,000 a family then you will see a economy back at work but 30,000 a little crazy nicholas your funny you know nothing just giving americans a 1,000 seems more funny then you wtf will 1,000 dollars do for a family not a dam thing and it will not stimulate anything but trust me on this 10,000 a family then were talking cause almost every family that gets that will dump it back into the economy its simple.yes were in debt but by the time we do this 4 more times wouldnt it save trees just to cut the check right the first time lmao

  72. EP_Hansen says:

    March 6th, 2009 at 12:46 pm

    First of all, I know I’ma bit late here, however I’m curious how many of the people here suggesting $10k (or more) *PER PERSON* are earning a steady income. How many people demanding more of OUR (ie the taxpayers’) MONEY are willing to accept ANY job that comes along, so as to make ends meet? How many of you have not even tried to get a job as a plumber, or waitress, or whatever low-paying job that may be out there, merely because you feel that it’s beneath you? How many people here have snubbed the “HELP WANTED” adverts and signs at Fast Food restaurants (as an example), because you used to manage a team at a high-end business prior to getting laid off, and now certain jobs are just out of the question? How many are unemployed and are waiting, fingers crossed, for that more “dignified” job, the one you feel you “deserve” based upon your qualifications, to come along?

    How many of you have ACCEPTED a job (or more than one) such as the ones I mentioned, so that you can make ends meet and make sure there is food on the table? How many have bit the bullet and slept soundly at night knowing that although the job you may have is of a lower standard than you’re used to, that at least you can feed yourself and your family? And finally, how many of you have PAID IN TAXES the $10,000 (or $30k or $75k, etc.) that you are now demanding you have some right to? If you have paid that much in taxes, then go ahead and rant, however if you have NOT, then it is not YOUR money to begin with, and you have NO RIGHT to complain.

    As it is, I was a single mom starting at 17. I was kicked out of my parents’ house, and worked two jobs to support my daughter and myself, for several years. We had an apartment, we ate healthy (if not fancy) meals, and we made ends meet, all without ANY hand-outs WHATSOEVER. No welfare, no stimulus checks, NOTHING. I eventually managed to put myself through school so that I could obtain a better job (and therefore receive higher pay and benefits). I am now 30 and married, and I HAVE paid enough in taxes to demand a ridiculous amount in return… but I WOULDN’T because it would be exactly that: RIDICULOUS. That would vaporize our economy!! Crikey people, turn off the TV and READ A BOOK OR TWO and EDUCATE yourself about this before making illogical demands!!

    As for the banks, yes, they made some extremely unsound business decisions. But why are so few people placing blame on the greedy SOBs who KNEW they could not afford their mortgage and yet accepted the loan ANYWAY?! There are SO MANY PEOPLE who had intended to apply for a loan for a new house, for an amount they could afford, who then later (upon applying) heard that they SOMEHOW qualified for a loan that was 3-4 times MORE than they were going to apply for to begin with. Being the greedy parasites that they were, their eyes lit up with dollar signs and they said, “Oh, well why ask for a loan for $250k when I can obtain a loan for a half mil?!” Why are SO MANY PEOPLE only blaming the BANKS for offering these people the loans, instead of (rightfully) asking the people who OBTAINED the loans WTF they were thinking?!

    As one example of many: My next-door neighbor just lost her house. She’sa nurse and makes $36k per year (and has been making approximately this amount for the past 7 years). She applied for a loan for $150k to purchase a house, and was approved for $600k. WHY the bank would offer her this, knowing she only brought home around $30k per year, is beyond me, as is the reason she accepted it. When I asked her, she said she figured she could purchase a house that was in the $400k-$500k price range (which she did) and still have money left over (which she did, and which was used to purchase NEW and EXPENSIVE home furnishings for her home). Lo and behold, she was unable to pay her mortgage, and she is now where many others are. YES I blame the bank, however I also blame HER for being an idiot and ACCEPTING the loan for more than she could afford. The bank did not hold a gun to her head and demand she accept more money than she could pay back.

    My husband happens to work for the bank previously known as WaMu, and he is now working for Chase, attempting to help put things back together. He was the first to tell me about the insane loans that were being approved, long before this even reached the ears of the common people in America. He also would ruminate on how bizarre it was that people who were making so little were actually ACCEPTING the loans, without thinking through exactly HOW MUCH they would have to pay back per month (or if they were, then disregarding it). This was not his dept., so he was unable to affect any changes as this was happening, however if people had been more RESPONSIBLE and told the banks to put their financial traps where the sun don’t shine (instead of being greedy and saying “Oooh! Money!! Gimme!!” …just as people here are doing now…) we wouldn’t be in this mess to begin with.

    Hmm… now that I think about it, I wonder how many people complaining that they’re receiving $500 or $1000 (instead of tens of thousands) are some of those same people who accepted loans they could not afford.

    To the people who keep using the tag line “the rich get richer”, consider this: Perhaps the people with money are the people who have paid all of this “free” money into the system that you are so eagerly demanding, and thus THEY deserve it back (if I give you $100, and you give $1 to me and 99 other people, I would be the only one who could rightfully complain that I didn’t receive $100 from you, and NOBODY could demand more money than what you had given them, unless they had also given you money).

    Also, before anyone asks or rants at me that I must be some rich yuppie, my husband and I have 4 children and we are currently living in an apartment. We are middle class, we do not eat out or order in (money is tight; sacrifice the extras and the stress decreases… it’s an easy, win-win situation), we’ve cut out cable and own one mobile phone for emergencies, which has had a $20 pay-as-you-go card on it for nearly a year (due to my health I need one on me at all times), and we spend money on necessities (food, bills, etc.) and SAVE THE REST. I’m sick of people demanding $10k to pay off the debts they accrued due to their own greedy, materialistic ways, when I could rightfully do the same, and yet I have NEVER made a frivolous purchase on a credit card (and neither has my husband).

    Few of you know what debt truly is. Due to my cancer treatments and surgeries, my son being born with many health issues, the subsequent battles with our health insurance company, AND the months my husband took off from work in order to stay by my side as I fought for my life (during which time he obviously did not receive pay, and we lived off of our savings, thanks to our having put money into it for 10 years) we are now struggling with $30k debt, in medical bills ONLY. Never ONCE did I (or my husband) purchase something on a credit card, choosing to only use money that we had in the bank, yet now we owe THIRTY THOUSAND DOLLARS because I chose to fight for my life (and I won the last battle; I am still fighting this but I’m healthy, all things considered).

    I don’t want to hear more parasitic whining until some of you have been in my shoes. How about this: if you all need something to rail against, try demanding improved health care, instead of TENS OF THOUSANDS OF DOLLARS that you only want in order to (a) spend on more frivolous things, or (b) pay of debt that is your own fault in the first place.

    Be grateful you’re getting any money at all. It will be $500 or $1000 that you didn’t have prior to receiving your check.

    And from those of us who HAVE paid an enormous amount in taxes over the years, and are also only getting $500 or $1000 back, YOU’RE WELCOME. Consider this our gift to you, and be thankful you’re getting anything at all.

  73. laurie1963 says:

    March 9th, 2009 at 9:35 pm

    to who ever i wish we could get the stimulis check now because i got my pink slip due to the economy and need to pay my bills.unemployment is on delay by a month and a half and i was living pay check to pay check and really close to being homeless, foodless,etc. are they really sending another stimulis check or is only for people on ss?

  74. John says:

    March 12th, 2009 at 8:55 am

    Why hasn’t anyone brought up the flat tax again? Tax everyone from the poorest to the richest at the same rate. Any percent increases would be slight on the payers side as compared to what we have now.

  75. Alli says:

    March 18th, 2009 at 1:24 am

    i have no idea what all of you are complaining about! A stimulus check unless used directly to stimulate the economy with the purchase of goods or services or buying into the market will not stimulate our economy at all. Everyone wishing for a 30-60K is completey disallusioned and completely selfish. If you receive any stimulus you need to reinvest not pay off your debt. Personally my husband and myself have about 50K in debt with student loans and cedit card debt. But that is our debt. And we have never considered using a stimulus check to play off debt. The purpose is not for the individual but for the greater good. You all have put yourselves into debt and its not up to the government to bail you out! Stop complaining about what the government should do for you and do what you can for the American people by investing instead of being greedy!! This is the saddest site that I have come across and a very sorry collection of American citizens. Shame on you!

  76. Yuri S says:

    March 19th, 2009 at 10:39 am

    Is this a recent change to the stimulus credit for individuals? As I recall it was a $400 credit for individuals and $800 for couples. Also, where can I find the exact details of everything that is in the 2009 stimulus package?

Leave a Reply