2009 stimul Verificaţi Ultimele
Miercuri, 18 martie 2009 11:10Unele mai multe ştiri să prezinte un raport cu privire la 2009 stimul verifica ...
Recenta stimul pachetul adoptat de Congres (American recuperare şi Reinvestirea Actul din 2009) are în prezent au avut mai fine detalii examinate şi acesta poate fi acum a confirmat faptul că numai menţiona în actul care se referă la un stimul 2009 verifica este cu titlu de o secţiune descrie un credit fiscal, care va fi mai mic de 500 dolari sau 6,2% din venitul anual al unui contribuabil.
Deci, orice contribuabil care câştigă $ 3100 sau mai mult pe an, va primi un credit de 500 de dolari. În cazul în care contribuabilul câştigă mai puţin de 3100 dolari pe an, apoi din 2009 stimul verifica va fi 6,2% din venitul anual. Pentru comune filers maximă cifra este de 1000 dolari.
Dacă vă calificaţi pentru o verifica apoi pentru a beneficia de aceasta, trebuie să vă fişier impozite. Pentru aceasta am recomanda TaxAct care oferă un serviciu gratuit, împreună cu serviciile lor de plătit şi poate obţine rambursarea dvs. în cât mai puţin 9 zile. Pentru mai multe informaţii, faceţi clic pe aici.
Pentru cei interesati de studiul real textul de lege, ei vor găsi în această secţiune 1001 de American de recuperare şi de Investiţii Act din 2009. Aceasta sectiune este intitulat "rentabilizarea muncii de credit". Nu există nici o menţiune a unei reale 2009 stimul verifica.
Un alt stimulent pentru sperat a fost remarcabil prin absenţa sa de la stimul pachet. Acest lucru a fost posibilitatea de penalizare pentru accesul liber la fondurile de pensii, fie că un 401 (k) sau un fond de IRA. Aceasta a fost de multe sperat că, în caz de dificultăţi o retragere ar fi fost posibilă fără incurring o sancţiune. Această abordare a fost favorizat de peste 2009 de stimul verifica propunerea de mulţi experţi ca acest lucru ar fi dus la un stimul pentru economie fără a fi, pe cheltuiala contribuabilului.



























Tim spune:
3 februarie 2009 la 9:33
Wow, 1000 dolari, ceea ce este că o să facem pentru mediu american. În timp ce noastre fiscale dolari cauţiune a lacomi, s-ar putea obţine o simpla 1000 dolari. Ce zici de fiecare adevărat american, care a depus impozite 08, a făcut o anumită sumă, nu cu privire la bunăstarea primi spune 30000 dolari. O mulţime de oameni ar putea scăpa de datoria lor. Mai ales de card de credit a datoriei. Apoi, face aproape imposibil de a primi un alt card de credit în cazul în care datoria a fost plătită de pe $ 10,000 + pentru o anumită amout de ani şi să fie strict limitele inferioare. Prin urmare, băncile nu ar fi întors cu datorii de la cei nu poate rambursa mâncând-o. $ 900 de milioane de dolari ar putea fi distibuted într-un mod care nu numai că îi ajută pe economie, dar sa te medie Joe fără datorii. Doar o gândire de la cineva fara un colegiu grad, nu în cele mai multe datorii şi cu siguranţă nu de o persoană lacomi.
Nicholas spune:
3 februarie 2009 la 11:27
Stimul controale sunt riscante om de afaceri. Uite ce a făcut pentru a japonia la începutul anilor `90. Este împins ţara într-o groapă adâncă în care a simţit până aproape de anul 2000. Asta a spus pentru o simpla 1000 dolari .... Care credeţi că în cazul în care gov. a dat toţi $ 30,000 de dolari? Acum, dacă tu glumesti, thats amuzant. Dar dacă serios, bine domnule, ştii mai puţin despre un grup de lucru economie decât Mr.McCain. Gândiţi-vă ce s-ar întâmpla la valoarea de dolari dacă nimic altceva.
stac spune:
3 februarie 2009 la 11:35
Am complet de acord cu Tim .... Ma gandesc la asta: Dacă doriţi să stimuleze economia, atunci da media american unele bani reali şi cum a spus el, majoritatea dintre noi ar fi să ieşim de datorii. Isnt că scopul aici. Dar în loc să ne ţină oferindu BIG BĂNCILOR milioane de întreprinderi şi de a risipi - cumpăra noi avioane, părţile au, si sa-bonusuri uriaşe în timp ce noi încă luptă. Ea nu se ia un geniu pentru a înţelege asta ... .. eu sunt scandalizate că încă din jur judete unde stau se duc să dea BOSCOV'sa magazin 6 milioane dolari pentru a păstra această prostie magazin deschis. DACĂ doriţi să explodeze $ 6 milioane de dolari, atunci de ce nu l-ai lăsat în fiecare PA rezident nu plătească taxe de proprietate - care sunt foarte mari. Asta ar presupune, de asemenea, stimularea economiei - ne-am fi de mai multe mii de dolari pentru a petrece .... dar în loc să vă dau un magazin $ 6 milioane de dolari, iar noi încă nu vor să facă cumpărături cu economie în acest stat. Îmi pare rău eu am vorbit la subiect MIT - Sunt doar a concediat peste asta. Sunt un cloşcar mama şi substitut profesor si cum ai spus mai sus putem cifra asta, dar aceste ÎNALTELE PLATITE oficiali guvernamentali NU POT ?????? Frustrat!!
Maureen spune:
3 februarie 2009 la 4:47
În cazul în care guvernul a fost de a da bani, pur şi simplu de a rambursa datoria, nu ar stimula economia aşa cum sa intenţionat. Cu stimul controale, este crezut că americanii vor avea mai mulţi bani pentru a merge petrece pe fizice bunuri, dacă toată lumea a fost de a merge cumpara lucruri cu aceste controale ideea este că comercianţii cu amănuntul "de profit ar creşte, a crea mai multe locuri de muncă şi aşa mai departe. Există probleme de siguranţă şi defectele cu acest plan în special pentru că sunt atât de mulţi americani în datorii, mulţi consilieri financiare ar spune-le pentru a pune acest stimul verifica jos lor spre plata datoriei, care este ceea ce face mai multe persoane.
Nicholas Capano spune:
3 februarie 2009 la 8:20
Nu sunt de acord cu tine în SUA de luare a deciziilor mai educat pe unde a pus banii. Cu toate acestea, în cazul în care acestea se întâmplă pentru a rezolva această problemă pe care trebuie să le-o facem pe corporative şi de afaceri de nivel mic, ei poate fi o nebunie, dar american de consum ar face chiar mai ridicol deşeuri de bani.
10-30k la toată lumea ar duce la valoarea de dolari pentru restrângere. De asemenea, dându-i la iresponsabil de oameni se află încă la fel de prost. Crezi ca Wall Street a explodat ultima toamna aşteptaţi până când se întâmplă acest lucru (care nu va fi, ca urmare a ceea ce este scris în teza înainte). Am arătat că profesorul meu Economic post si a ras ca si cum ar fi privit doar Dane Cook încercare un rol serios. Oamenii trebuie doar să nu fi stupid cu bani. Iti garantez 8 din 10 persoane, cu 30000 de titluri de creanţă (înainte de această recesiune), nu trebuie să fi cumpărat toate junk-au făcut. Oamenii ar trebui să facem la matematica, înainte de a încerca să de-o casă în sine, doar pentru că un junky împrumut bancar vor să le spun că nu îşi pot permite aceasta. Suntem aici crescut de adulţi, copii nu merg la tata pentru bani de gaz, pentru că ne petrecem ultima noastră de dolari la filme.
Don't get me wrong unii oameni au ghinion, dar ca sa bunăstare, acestea sunt puţine şi rare între.
Nicholas Capano spune:
3 februarie 2009 la 8:21
Şi da, de oficiali guvernamentali lucruri este hilar, de asemenea. Într-un mod patetic de curs.
Shannon, afirmă:
4 februarie 2009, la 7:42
Acordarea 500 dolari per persoana sau de 1000 dolari pe cuplu nu este cu adevărat o să ajute. Pun pariu că cel puţin 75% din această ţară este mult mai departe decât în datorii că total de 1000 dolari .. Ştiu eu sunt (4000 dolari în datorii). Deci, va prezenta foarte clară a ne ajuta sa ne slates, nici macar pe aproape. Cred că 5000 dolari sau chiar 10000 dolari ar ajuta foarte mult de oameni, cel puţin face o adâncitură în datoria lor, dacă nu-l complet limpede. De 30.000 dolari ar fi prea frumos. În cazul în care sunteţi dispus să le dau miliarde pentru a mari nume de companii, decât le poate da un pic mai mult de câteva milioane de "normali", din această ţară.
Şi pentru a Nicholas' comentariu despre creditele pentru locuinte - s-ar putea să vreau să mă gândesc de ce unele dintre aceste case a mers rău. Sigur Aş spune, pentru că majoritatea au fost oameni de bugetare nu au fost corect. Dar ştiu mai multe au fost, de asemenea, datorită divorţ, deces în familie şi pierderi de locuri de muncă. Niciodata nu poti sa-adevăr planul pentru unele dintre aceste lucruri să se întâmple, deoarece cele mai apară la o clipita.
Phill spune:
4 februarie 2009, la 9:30
Sunt pur şi simplu a face o observaţie cu opinia mea declaraţiile.
Cred că acest guvern este bazat "stimul verifica" la venituri anuale de companii, familii, şi persoane fizice. Cred că motivul pentru care guvernul nostru este dispus să "dea companiilor miliarde de dolari, de mediu şi de uz casnic" simpla milioane "este pur şi simplu pentru că în medie, de uz casnic este doar mii în datorii. În medie, Milioane de afaceri este în datorii. În cazul în care guvernul poate de acord cu privire la un anumit procent pentru fiecare categorie, (de companie, de uz casnic, individual) controalele vor ajunge la mâinile noastre mult mai repede.
Am de asemenea, de părere că guvernul ar trebui să păstreze o mult mai bună companie de ceas pe politicile de cheltuieli. Creaţi mai bine legile / sancţiuni împotriva maritime de locuri de muncă în alte ţări. Şi, simplu iresponsabil de cheltuieli, în general. Noi, ca cetăţeni ai SUA trebuie, de asemenea, să ia o mai bine uita-te la ceea ce suntem de cheltuieli sunt obiceiurile.
Gandeste-te la o piatră fiind scăzut în apă. Ai grija la clipoci-efect de piatra. Acum, aceeaşi imagine pe care piatra fixând pe o pernă. The 'clipoci-efect "este counteracted / cushioned de perna. Este mult mai moale de aterizare.
Dacă Companii, gospodării şi persoane fizice petrece irresponsibly ... .. TOATE Vom ajunge ca piatra care drowns in apa ... ....
Nate spune:
4 februarie 2009, la 9:44
Blocare a preţurilor, nu se lasa de creştere sau o scădere a preţurilor, aceasta se va menţine la acelaşi $. Dă fiecare clasă de mijloc contribuabil 30000 $, 60000 dolari pentru o familie. Nevoie de o treime a investit somwhere în alegerea lor a ceea ce, în alte două treimi achita datoria şi a cumpăra mărfuri. Cu preţuri blocat, dolarul creşte sau scădea cant.
Efectuarea acestor idioti care au facut rau decizii de afaceri de pe fundurile lor de lucru pentru a obţine de afaceri care ar fi iniţiat de către acest bani. Ceea ce ar face ei a face publicitate, care va primi documentele şi televiziune companii de publicitate de dolari care au nevoie pentru a supravieţui. Acest lucru ar índepărta de idioţi şi să facă altele mai puternice.
Dar, în loc de genial guvern dă afară de un milion la o grămadă de bănci care îşi păstrează idiot CEO de care s-au dovedit că au supt de la locul de muncă. Să le dăm tuturor acestor bani astfel încât acestea să ia în întreaga ţară cu ei
Colleen spune:
4 februarie 2009 la 11:34
În loc de 890 + miliarde cauţiune în mare afacere, y nu cauţiune de cei care au cu adevărat nevoie de ea. De contribuabili. În cazul în care gov. ar da-ne fiecare 1mil (chiar 500kwould face). Noi vom plăti impozite pe el (toţi de aceeaşi sumă (20-30 %????) care să ne lase cu 300-500k. Am putea achita credite ipotecare, carduri de credit, cumpere autoturisme noi, cu excepţia întreprinderilor mici NOASTRE, cumpara de sănătate asigurare, de investiţii ... ... ... ... .. Aceasta va cauţiune, la rândul său, a ipotecare industrie, banci, producători auto, etc Apoi Guvern are nevoie să-şi schimbe de cheltuieli, să-şi schimbe modul în care facturile sunt votat pe-un singur lucru la un moment dat nu - adăugarea de lucruri de pe facturile de la mare, la fel ca ei încearcă să atât de r la acest pachet (600m Guvern pentru autoturisme, si toate celelalte lucruri de prost sunt încearcă să fond). Dacă este obiceiul "stimula" economia acum 6 luni sau cam asa ceva, sa nu merita ... ....
Ea nu se ia o rachetă de stiinta pentru a figura asta !!!!!!!!!!,
Avem de a scăpa de la IRS, prin toată lumea să plătească aceeaşi sumă de impozit, fie cu o sumă forfetară de impozit pe venit, sau un federal TVA, ceea ce face toată lumea, inclusiv ilegali, să plătească aceeaşi sumă, nu se întoarce, nu se returneaza, NO IRS - Uită-te la toate $ $ $ am putea fi de economisire.
Kimberly spune:
4 februarie 2009 la 12:39
În cazul în care credeţi că acest lucru vine de la bani şi de ce crezi că ai merita? Te-ai câştiga-o? Te simţi, pentru că aţi făcut sărac cheltuielilor alegeri, ar trebui să te bailed afară? Înţeleg companii mari sunt obtinerea bailed, dar dau de locuri de muncă pentru mii de oameni. Să societatea nu şi mult mai multe persoane sunt în afara de muncă, precum şi cu privire la şomaj. Ei deja se lucrează cu aceste societăţi şi de a le urmări guidlines pentru a se asigura că nu va face acelasi greseli ca înainte. Eu am datorii, dar eu sunt cel care a pus pe mine acolo si voi fi de-o să-l plătească. Nu am nevoie de ţara noastră de a merge mai departe în datorii pentru a acoperi cheltuielile de obiceiurile mele. 1000 dolari multe nu pare mult, dar mai multe persoane pot folosi pentru a fi fost prins în sus, dacă acestea sunt un proiect de lege sau două în urmă. Every little bit helps. Stop scâncitor despre care face ceea ce şi se concentrează pe tine si cum ai de gând să ies din propria datorie.
Steven spune:
4 februarie 2009, la 4:31
Nu stiu cum poate cineva se plâng de bani, vom primi ajutor de la stimul verifica. Pune-l în acest fel este banii pe care nu au fost iniţial mergi la a lua oricum. Deci, modul în care m-am gândit-o, nu mai plânge şi de a accepta ceea ce vă este mai bine decât nimic. Aveţi toate sunt cei care sunt lacomi care pare acum!
SG spune:
4 februarie 2009, la 5:00
Această ţară vrea să cauţiune de aceste mari companii şi bănci corporative, astfel încât să poată controla ei .... Am uitat la un comunist ţară oameni buni.
Nicholas Capano spune:
4 februarie 2009, la 8:37
De ce atât de puţini oameni înţeleg cum o economie de lucrări 60k pentru familii ar distruge valoarea de dolar. Sens am declarat deja că, şi pe cineva de mai sus este încă sugerând. Dacă nu ştiţi, la preţul de totul in jurul tau ar merge în sus. Aceste ţări asiatice, care controla mai mult de 60% din datoria noastră ar transforma nasurile lor până la noi. Google "Japans crizei financiare în începutul anilor` 90 "pentru a vedea ce excesive stimulent pentru a face o economie. Pe o altă notă cred cat de mult ar costa de a reglementa acest lucru, "fiecare cetăţean trebuie să investească o parte" idee. Aceste idei sunt toţi nebuni şi nu există un motiv pentru care nu s-au sugerat economist-o inca.
Phill, îmi place ideea ta. Nu am nici o idee despre argumentele lor, dar a ta este intuitiv.
Şi SG pls opri lectură te benzi desenate cortinei de fier şi vă GED.
Traci spune:
5 februarie 2009, la 1:45
Îmi place ceea ce John Stewart propuse.
Dă-American fiecare contribuabil 10000 şi trebuie să folosească banii pentru a achita datoria la un card de credit, de origine sau de împrumut student de împrumut, masina de credit sau alte împrumut la o bancă. Apoi, bancile rost de bani şi vom obţine scutirea de datorii! De ce nu-l dau la băncile care au dat pentru noi, mai degrabă decât băncile care a dat lor CEO "e!
Greg spune:
5 februarie 2009 la 12:23
Cu toţi banii noştri congres a peste ramificat din ultimele 10yrs ele ar putea de cumparat plata taxei pe fiecare cetăţean un $ 200,000 mobilat casa wow ce un concept. Eu încă nu cred orice stimul fiscal viitor, vor ajuta, fără o restructurare a existente, codul fiscal. Înlocuiţi impozitul pe venit, cu o taxa de vânzări, cele care au bani vor cheltui. Cele mai are o persoană îşi petrec mai mult, cu atât mai mult îi plătiţi, dar acesta este egal, toată lumea plăteşte acelaşi. Eliminarea taxelor de proprietate. Domeniul imobilier proprietarii proprii, dar cred că, în realitate, acestea sunt chiriaşii. Ce se întâmplă cu dumneavoastră, dacă nu puteţi să plătiţi?
Bunicul meu a pierdut casa este pe un venit fix şi a lucrat toată viaţa să-l achiziţioneze ..
Ştiu că sunt un radical, dar au fost atât de părinţii fondatori ai cred că eu sunt în bună companie:)
Vini spune:
5 februarie 2009, la 3:47
Pentru cei care are mai mult de $ 10,000.00 în datorii, acestea ar trebui să taie toate lor cărţi de credit. Parerea datoria va aduna mai mare şi mai mare. Nu cred că aveţi o afacere bună în cumpărare, vi se platesc mult mai mare interes de pe card de credit, dacă nu vă dea roade imediat. Deci, să fie deştept, dacă nu aveţi bani în contul dvs., nu peste petrece. Tocmai de aceea sunt atât de mulţi oameni fişier faliment. Opinia mea, guvernul nu ar trebui să cauţiune acestor mari corporatii. Aceste corpuri pot merge cu altă societate şi a reformei. Concediat toate CEOs şi reforma nou management. Guvernul este de a folosi toate banii contribuabililor pentru a cauţiune mare corp, fără aprobarea noastră. Nu vreau să-i cauţiune, trebuie doar să-i lasa sa-l lucreze ei înşişi sau pune în propria lor bani, nu a noastră. Guvernul ar trebui să acorde în controalele stimul pentru cei care au depus de impozit pe venit pentru a le ajuta pentru ipotecare, inchirieri, produse alimentare, haine pentru copii şi etc şi tăiat pe bunăstare. Oamenii nu se mai face de lucru merita orice de meu taxa de bani.
Beth spune:
5 februarie 2009, la 7:32
Tim, sunt de acord cu tine. Sunt singur. 500 dolari nu vor sa-mi aduci oriunde. Dă-mi despre 20000 dolari si nu pot ieşi din datorii şi de a trăi confortabil. Guvernul poate cauţiune în bănci şi companii de masina, dar nu ne medie cetăţenilor. Bogată obţine mai bogată.
Alina spune:
5 februarie 2009 la 10:26
Eu încă mai cred că în cazul în care băncile ar da mai mulţi bani sau doar pur şi simplu efectua controale de plătit la împrumuturi ipotecare sau cu masina, care ar ajuta mai mult decât crezi tu ... sale bani în plus în buzunar pentru a cheltui bani ... ..
bluesfan spune:
6 februarie 2009 la 1:00
totul despre a oferi oamenilor o $ $ este de milioane de dolari doar pentru a amuzant, dacă nu este Bill Gates, care se dă afară. ceruri ştie el dont nevoie de ea. $ 600 de milioane de dolari nu este altceva decât o taxă pentru a scrie pe el. it wouldnt chiar trebuie să fie una de milioane de euro. o subvenţie de rambursat de la Bill Gates, acum, care ar stimula economia. oamenii vor fi în măsură să îşi plătească băncile înapoi şi Domnul ştie factura ar face banii înapoi în primul an. sa o win-win sitiuation. ceva de genul asta este ceea ce îşi va avea să ne facă să sări înapoi de la o economie de scăzut.
bluesfan spune:
6 februarie 2009 la 1:03
o. şi un ultim lucru. Să DO DEPLASARE CU TOATE carduri de credit. în cazul în care nu in banca atunci dont încercaţi şi-l petrece.
Nicholas Capano spune:
6 februarie 2009 la 10:44
Idee proastă de blues fan. Ce-a permis să prospere economia noastră atât de mult în trecut, acest concept a fost finanţat de datoria economiei. A scăpat de sub control sunt de acord, dar avem nevoie de datoria în această economie de a prospera
Sweetlilmex spune:
6 februarie 2009 la 11:23
ok i ţine audiere lucruri diferite. În cazul în care acest proiect de lege trece sunt ajungem un cec. Dacă este aşa, atunci când nu au de gând să-i trimit?? Dacă ei nu o verifica atunci vă rugăm să explicaţi modul în care vom primi de credit. Mulţumesc
djkjer spune:
6 februarie 2009 la 5:10
Ne pare să fi ascultarea multe despre Noţiuni de bază "Mai mult" de la acest stimul, da, este de bani pe care le-ar avea nici un alt ceva, sunt de acord, nu mai plânge peste obtinerea acesteia. Este o spirala exterior, acestea dau un lucru, şi ne pare să vrea mai mult, ei ne dau mai mult, şi încă nu suntem mulţumiţi, dar ceea ce de luni să nu sem de a intelege, este faptul că banii sunt în care este vine de undeva. Face un pic de cercetare şi veţi găsi că acest lucru este de bani care provin din SUA! Eu nu sunt pe cale de a plăti taxe în suficient, astfel încât nu pot obţine un milion de dolari înapoi în impozite. Asta ar fi o societate în cazul în care aveage joe ar fi un miliardar, şi dus în spirală continuă. Cu toţii avem nevoie de a fi mai modest cu propriile noastre de bani, şi o mare de procente din datoriile nu ar fi acolo. Taxele treptat şi în cele din urmă va continua să crească dacă avem de a păstra bazându-se pe stimul verificări suplimentare de la guvern, pentru că banii care ies din contribuabili dolar. Avem nevoie pentru a porni înapoi la mai simple lucruri în loc de a-ti face griji despre cumpărarea unui automobil nou cu controale vă simţiţi al IRS, ar trebui să fie fără a ne furniza. Asta este, în sine, în cazul în care problema se află. Lacomi lacomi lacomi !!!!!
Aprilie spune:
8 februarie 2009 la 8:40
Deci, proiectul de lege a fost adoptată la 5 pe care le va primi un alt stilmulas verifica?
Amber spune:
8 februarie 2009 la 7:44
Cred că ar trebui să fim recunoscători pentru nimic, guvernul este dispus să ne dea. People dont appriciate nimic in aceste zile. Ei cred că guvernul datorează noi. Ei bine i multumesc lui Dumnezeu ca sa nascut in America. În alte ţări, dacă dumneavoastră sau cu handicap, nu doar cel mai destept persoană atunci ai trăi într-o colibă & foame .. Suntem norocoşi că guvernul nostru cel puţin trys pentru a ne ajuta.
Brandon spune:
9 februarie 2009 la 9:19
Am cu totul de acord cu Tim!! Fiecare american care a depus şi impozite, în 2008, ar trebui să fie eligibile pentru stimul pentru a da de americani în această economie de a achita datoria lor. Sunt un profesionist de credit de 15 de ani de experienţă. Cred că pentru a fi eligibil trebuie depusă de un profit pentru 2008, şi apoi de a distribui acest americani. Tim este dreptul reinvesti de americani amortizarea lor data, pentru ca acestea vor beneficia de mai bine de rating de credit de a reinvesti apoi în economie pentru împrumuturi. Acest lucru vă va ajuta industria financiară, dar şi a obţine mai multe americanilor să aibă încredere în faptul că devine din ce în ce mai bine. Apoi, s-ar putea vedea la bursa reveni până după cum bine. Este timpul pentru a da cu media americane, în loc să ia ia ia
Missy spune:
9 februarie 2009 la 3:43
Nu înţeleg de ce nu sunt fonduri care, pentru fiecare copil. 500 dolari nu va ajuta familia mea de 3, va ajuta-ma pentru a plăti factura de energie electrică, dar este cu siguranţă nu va contribui la stimularea economiei. Stimul de plată a fost mai mult decât anul trecut, ceea ce va fi în acest an, care nu face nici un sens pentru mine.
RG spune:
9 februarie 2009 la 9:07
Aici este o idee. Câştigaţi propria dvs. de bani şi care se bazează pe stop Guvernul sa-ti dau bani. Este jenant că oamenii sunt salivating la ideea de a obţine gratuit de bani pe care le câştiga sau nu merita. Stop cumpărare Crap nu vă puteţi permite.
Carmen spune:
10 februarie 2009 la 2:18
Cred că avem nevoie de o altă rundă de stimul controale, mai degrabă decât un impozit tăiat. acum oamenii sunt atât de departe în datoriei ca urmare a economiei. controalele vor ajuta oamenii să ieşim de datoria lor şi de pe picioare din nou, care, la rândul său va ajuta pentru a stimula economia noastră, deoarece oamenii pot permite să cumpere extras.
Mediu Jane spune:
10 februarie 2009 la 10:32
După citirea mai multe din aceste comentarii, Sunt uimit. RG a spus că oamenii ar trebui să îşi câştigă banii proprii, nu sunt total de acord, dar unii oameni sunt câştiga banii lor şi încă luptă. Sunt atât de mulţi oameni care au pierdut locurile de muncă şi nu-şi poate permite să se hrănească cu familiile lor, să nu mai vorbim de lumină îşi plătească factura a declarat ca Missy. Soţul meu şi am atât de lucru şi au 2 copii, vom plăti facturile noastre, uneori suntem târziu, dar care este de fapt tot ce ne putem permite să facem. Nu avem de economii şi nu au nici o speranţă de a începe orice timp în curând. Mi-ar lua orice bucuros că a vrut să-mi daţi şi eu sunt sigur RG nu ar trimite verifica înapoi!! De stimul pentru ca poporul american nu este de a lua oameni din datorie, acestea sunt bazez pe noi de cheltuieli, care bani, că este ceea ce va stimula economia, nu oameni amortizarea lor cărţi de credit, şi nu de a avea permisiunea de a obţine unul. Si apropo, nu avem cărţi de credit şi care sunt doar circa 5000 dolari în datorii şi de cele mai multe proiecte de lege, care este medicale.
Andy G spune:
10 februarie 2009 la 8:20
De $ 500 - $ 1000 nu este de a "ajuta" media americană. Este atât de faptul că americanii vor cheltui. Daca achizitionati un DVD player, pe care îl ajută folosi cel mai bun vanzator de Cumpăr, producătorul de la DVD Player, precum şi factorii de decizie de DVD-uri. Aceasta este ceea ce înseamnă, pentru a stimula economia. În cazul în care toate cele mai multe persoane au fost clar datoriei cardului de credit, care ar avea nici un efect net. S-ar putea fi frumos pentru fiecare linie de fund, dar nu ajuta economia.
Angel spune:
11 februarie 2009 la 2:01
Nu sunt de acord cu bailing aceste mari corporaţii şi bănci, în timp ce aceste entităţi sunt creşterea noastră APR. şi nu permite publicului larg obţine împrumuturi de a-şi consolida orice datorie pe care le-au. Sunt de acord că oamenii ar trebui să fie mai conştienţi asupra modului în care îşi petrec bani, dar majoritatea o fac, pentru că este un mod de viaţă. În cazul în care este in jur de cauţiune de 800 de miliarde de dolari, de către alinarea cea mai mare parte a consumatorilor, a datoriei sau de către un bun stimulent de câteva mii, ei pot cere dovada de plată a datoriei, aceasta nu va mai ajunge la 800 miliarde pe care le-au plan de acum. Cum se poate ca la o valoare mai mică de dolar?
Angel spune:
11 februarie 2009 la 2:52
Asemenea, trebuie să ne înţelegem că acest stimul nu este liber de bani, pentru că taxa pe zi, trebuie să ne raportaţi, şi acesta va fi adăugate sau deduse din noastre de returnari de taxe. Din nou, am spus, aceasta nu este GRATUIT bani. Şi aceste mari companii pot avea toate aceste orientări în loc, dar ei nu vor să le respecte. Acesta este modul în care această ţară de lucrări, el are întotdeauna şi întotdeauna va fi. Concluzia este că clasa de mijloc este cea care va suferi întotdeauna aceste presedents.
JB spune:
11 februarie 2009 la 4:42
Ce face un 1000 dolari pentru a face o familie? Nu-l petrece tot într-un singur loc! Obama nu este diferit de cel GW. Im bucur că toată lumea a votat pentru acest tip pentru a salva omenirea aşa cum o cunoaştem noi. Hohot de râs! I cant aşteptaţi meu imens verifica Deci pot stimula economia. Im unele sigur va stimula lor locale traficant de droguri, magazin alimentar, staţie de benzină, şi local, bar de proastă calitate.
Beth spune:
11 februarie 2009 la 6:15
bine, dacă toată lumea ar ajunge acolo verifica şi du-te imbata ca va fi amuzant, nu de bani pentru a ajuta băncile LOL LOL
RG spune:
11 februarie 2009 la 8:58
Pentru a răspunde la medie Jane. Nu eu nu va trimite înapoi pentru a verifica guvern, dar de proastă calitate de peste un an i-am dat mult mai mult decât suma pe care Guvernul va trimite-mi să caritate. Mi-a luat 10 ani să dea roade meu colegiu împrumuturi, am continua sa-mi cumpar ipotecare şi numai ce-mi pot permite. Problema mea cu toate acestea este că oamenii nu trăiesc într-acolo propriul buget. Îmi pare rău pentru cei care au pierdut locurile de muncă, dar şi pentru fiecare persoană care luptele şi lucrări din greu pentru a ajunge mai departe, există 5 care exploatează sistemul de alimentare cu ajutorul timbre sau cei care continuă să aibă copii, chiar dacă nu-şi poate permite asta. De bailout este o glumă, dar oamenii aşteaptă bani pentru nimic nu este mai mare chiar şi o glumă. Îmi pare rău de oameni lupta. Am luptat timp de câţiva ani, când am fost tineri. Am mâncat ieftine alimente nu ieşim la cină şi nu excepţia handouts.
Spence spune:
12 februarie 2009 la 4:05
cei mai mulţi oameni care rost de bani, care sunt ca mine, care muncesc din greu şi de a trăi într-acolo cu buget sunt doar o să stai în banca o las. dar oamenii care traiesc în afara lor înseamnă că sunt deja în cartea de credit a datoriei sunt doar o să blowit şi păstreze datorii sau intra în mai multe datorii şi thats problema datoriei acolo shouldn't fi un stimul verifica a trimis-o ar trebui să fie scutirea de datorii şi în loc de releiveing datoriile de la cei care profita de bănci. le scuteşte de banci. Acesta este doar ignorant.
elessar3434 spune:
12 februarie 2009 la 8:37
ok în loc de a trimite în stimul controale de orice suma. au băncile transforma în toate card de credit pentru datorii neachitate de guvern şi să le taie verificări pentru a se achita de toate datoriile contribuabililor, până la 20,000 dolari spun? În felul acesta, valoarea de dolari nu vor fi deteriorate, dar nenecesare cheltuielilor de către persoane care nu ar folosi banii pentru a achita datoria lor. Dar ce zici de cei care nu au card de credit datorie?
Titan771 spune:
13 februarie 2009 la 5:55
Unele dintre comentarii aici sa ma faci sa rad, poate că oamenii dont seama că banii de guvern este, oferindu-ne banii noştri este pe primul loc. Am meritat noastre impozitele platite de miliarde de dolari, iar acum sunt companii de a obţine majoritatea de acesta şi să avem o valoare de $ 500. Mulţi oameni de lucru de pe fundurile lor doar pentru a putea finanţa multe dintre guvernele prostii. Noi finanţa proiectele de miliarde de dolari în Irak, în timp ce ţara noastră crumbles chiar sub picioarele noastre. Acum, de asemenea, faptul cauţiune corporative giganţi că da lor CEO milioane în bonusuri. Şi acum, noi suntem un pic obtinerea 500 dolari verifica? Sper ca toată lumea îl pune sub matress ... .... Pentru ca 500 dolari isnt va ajuta pe nimeni. Ei ar trebui să aibă dat ligitimate contribuabilii $ 10,000 - 15,000 dolari pe familie şi să diminueze corperate bailouts de jumătate ... ... .. acest fel, companiile rost de bani pentru a continua pentru o perioada de timp şi apoi pe contribuabilii sporească în restul economiei. Din cauza modului în care este acum de companii de a lua un drum liber ... .... În cazul în care rămâne fără bani, atunci ce?? Mai multe bailouts?
Jeff spune:
14 februarie 2009 la 4:01
problema este cu media persoana care acum câţiva ani, a ieşit şi a cumparat o casa care a fost acolo, abia în bugetul de stat. au numărat pe acolo viitor plăti orele suplimentare şi ridică pentru a face acolo o casă de plăţi. nu au putut permite să ieşi o dată pe lună, dar au fost fericiţi că au ca frumos casa mare! a fost un fel de gaz până în preţ, şi apoi pe economie a fost de rău şi acum, ei au pierdut acolo ore suplimentare şi să plătească ridică şi apoi au pierdut casa! Eu şi soţia mea, amândouă, au bun plătitor de stat de locuri de muncă, dar trăim într-o remorcă, deoarece casa de student împrumut plăţi şi nu vrem să mergem în majoră a datoriei. încă avem bani peste stânga pentru a ieşi să mănânc, să ia copiii la un film, sau pur si simplu sa se bucure de o noapte în câteva ori pe lună, plus pune un pic departe de economii în jos pentru ca plata pe o casa, atunci când ne-am nostru student împrumuturi paided off. dacă oamenii ar fi cumpărat ce ar putea permite ca în loc de cumpărare enormă casa pentru a le arata mai bine, o mulţime de acest lucru nu ar fi întâmplat acum. băncile sunt o mulţime de vina pentru acest lucru, dar el istovit de oameni care ar trebui să ia cea mai mare parte a cădea! da stimul de oameni care petrec în consecinţă, şi nu la cei care au petrecut acolo dincolo de mijloace.
Tilly50 spune:
14 februarie 2009 la 1:59
Foarte puţine dintre aceste posturi face nici pic de simţ. Nimeni nu. . . corporatie sau individ, trebuie să primească o cauţiune afară. Noastră liberă de piaţă trebuie să li se permită să lucreze şi acele bănci sau corporaţii care nu ar trebui să faltered. Oamenii care a petrecut prea mult la case de bani sau de carduri de credit nu ar trebui să fie bailed fie afară. Locuinţele au valori mai plummetted, dar aşa a făcut-mi 401K. Nimeni nu este bailing-ma. Oamenii au ghinion în viaţa lor, dar parintii nostri nu au avut pe nimeni bailing ei dacă s-a întâmplat ceva rău. Au tras în ei înşişi de bootstraps şi a început din nou. Singurul stimul care ar trebui să fie puse în aplicare este reduceri fiscale pentru întreprinderi pentru ca aceştia să poată angaja mai multe persoane şi a familiilor şi persoanelor fizice astfel încât să poată ţine (sau a cheltui) proprii bani.
Dallas spune:
14 februarie 2009 la 7:50
Pentru anul fiscal 2008 individuale 156297000 declaraţiilor fiscale au fost depuse în Statele Unite. Dacă guvernul ar da 780 miliarde de taxpaying, de lucru, normal oameni .... Ar fi de aproximativ 5000 dolari de persoana. Apoi consumatorilor (cei care cu adevărat stimularea economiei) ar trebui să poată pune bani ca să-l utilizaţi. Acest lucru ar fi un fel de a oferi o mai bună decât lacomi corporaţii, bănci sau deşeuri care doar el.
Phil spune:
15 februarie 2009 la 1:09
Hows despre acest lucru pentru o idee? Urmaţi foarte atent pentru s-ar putea să te pierzi! Ce se întâmplă dacă guvernul a fost de a trimite în fiecare american-fiscale plata de familie un cadou carte (cum ar fi o pre-paid de debit), dacă aşa va fi. Acum, ceea ce fac ei este post acest card cu spun 20k de unică şi de 50k pentru o familie care a depus în comun. Motivul pentru această diferenţă este că 75% din timp comun filers au copii. Acum au trimis această carte ... .. dar ... .. sunt cateva siruri de caractere ataşată la cheltuielile abilităţi le deţine. Lasă-mă să mă lista unele dintre ele acum, şi acest lucru ar lua cu siguranţă, această economie curge repede si tare ca-mi stii cine la ce ora! # 1 - Puteţi cumpăra o maşină nouă sau utilizate cu ea, dar ea trebuie să fie şi americană a făcut mare 3 model. Ar trebui să obţineţi un min. 22mpg hwy. # 2 - Puteţi dedice doar 25% din aceasta pentru a cardului de credit a datoriei, motivul fiind că, dacă achita toate datoriile care veţi doar Rack-o din nou şi BAM-vă în rahat din nou. # 3 - dvs. limitată la cumpărarea de gaze cu ea de la locuri care ajunge la cel puţin 50% din petrolul lor de la companiile americane (Philips-Amoco este unul de-al lor, Shell Gas este NU!). # 4 - Puteti folosi de 100% pentru credit ipotecar, atât timp cât s-ar achita nota, astfel încât să puteţi utiliza banii pe articole în fiecare lună după. Băncile ar obţine banii şi v-ar salva de interes pentru a pompa înapoi la alte chestii. My ipotecare este de $ 600 pe lună, care ar putea însemna o nouă cameră de zi stabilită în aproximativ 2 luni, care ar ajuta la economie. Sau am putea construi un nou garaj, care ar ajuta la o multime de companii ... beton, herpesului zoster, linie de încărcare şi descărcare, cherestea, electrice .... De bine sa-l aduc. Sunt mult mai multe lucruri pe care se poate face, dar acestea sunt ceea ce am venit cu doar acum.
So as you can see, there are some people that have better ideas than the government in the world. Like I tell the engineers at work all the time, if you want the best way of doing something…ask the people that run the jobs and screw that paper ideas!
Jen says:
February 15th, 2009 at 9:07 pm
America…. the land of opportunity- ha! It’s more like the land of opportunists!!! My husband and I earn over 100g’s per year, own one vehicle, have a small modest home, rarely eat out. I clip coupons every Sunday plus we always look for a bargain wherever possible. Are we struggling? YES! Why? Because things beyond our control have caused financial haavoc in our household. Depsite the salary- throw in thousands of dollars in lawyer fees to modify an old child support order, medical bills not covered by insurance, new tires for a car, replace a hot water heater, etc., This is reality, the stimulus plan is a joke. The $1000 for a married couple does not cover any of our extra expenses. I think the politicians are completely out of touch with the average cost to run a household. Some people wrote we should not complain- LIKE HECK!!! It’s our money these politicians are spending!!! Give it back to MAIN STREET NOT WALL STREET!!!!!!!!!
Blake says:
February 16th, 2009 at 7:47 am
Oh thank god someone with some sense lol. Thank you tilly50. I doubt people know much about realy economics in this whole thread. But that implies that I know no more lol. Anyways we have a 48% tax on businesses. Thats horrible!!! Now now, I know that everyone thinks this is stupid (why should we give more money to businesses? they are the reason we are in debt! They don’t care about us!) very untruthful. Businesses care more about us than the government ever will. We have the second highest corporate tax in the world, reducing this would give the companies the headroom to hire the excessive people that they don’t need in the first place. But hey the average joe is hired and has a job now. Bailouts are not in any way American. In history everyone came here to make it on their own. Not get paid to live in an apartment that they couldn’t pay for unless the government paid for it. People are getting the “American Dream” mixed up completely. Please please think about where this money is coming from! And a huge huge NO to ANY money to the average person. It’s funny that people are asking for more and more money from the goverment. I’d like to know where they spent the last check…
PS I am only 18 and only graduated high school and doing an EMT class at a community college next fall. Don’t give me that I have a college degree crap. It’s people with their college degrees who make the same mistakes lol. But I should say that mostly your statements hold true but not entirely.
Dont_know_much says:
February 16th, 2009 at 1:29 pm
Im just an average joe recently laid of because of the state of the economy. I am over my head in debt just like everyone else. One thing I cant help but notice however is how many people are posting comments about more money to get us out of debt. Does anyone even know why the last bailout didnt work? It failed because people used the money to pay off bills, and although that is the sane and practical thing to do, lets not forget the whole purpose of a STIMULUS check is to STIMULATE the economy, spend it! pay for stuff you dont need help create jobs for the warehouse workers making $8.00 an hour, thats what the stimulus checks are meant to do. By the way i wont be doing that because of my recent layoff. (sorry to sound so hypocritical) Anybody know places that are hiring?
Cry_Me_A_River says:
February 17th, 2009 at 7:47 am
Everyone crying about their debt should be happy if you get one penny. I have debt too, but no one held a gun to my head when I CHOSE TO TAKE THE LOANS. And I’m sure you’ve all eliminated your cell phones and large cable tv packages… I thought the last stimulus was a waste. It should have gone towards our national debt to help the value of our dollar, so we’re not paying three to four dollars for wheat bread and milk.
admin says:
February 17th, 2009 at 11:01 am
Hi,
I notice from the comments that a few of you are finding it difficult to make ends meet and thought I’d let you know what a lot of people are doing to make a few extra dollars. I’ve never done this myself so I’m just working from what people have told me. Anyway it’s probably worth a look as it’s free to join up.
The thing you have to do is fill out surveys. You can earn between $5 and $75 for each survey and I guess it’s pretty easy to do as you are basically giving your opinion on retail products. I imagine it can be time consuming as nothing is free in life and I can’t imagine how long it takes to earn the $75 commission.
Anyway I have a link if anyone is interested. The company who pays you is a market research company called SurveyForProfit and you can sign up by clicking here .
Here’s the companies banner
If you decide to give it a try post back on here with your feedback.
DustyR says:
February 18th, 2009 at 1:58 pm
The question is, would people actually use that money to get out of debt? Some or even most people might, however, I could see others who aren’t wise with their money using the stimulus to buy a new wardrobe or take a trip. If there was a way to take that $30,000 and instead of just handing it over to the “average joe” to do with however he pleases (just like they did to the housing lenders in the bailout), maybe the government could regulate it so it could only go to paying off student loans, housing, credit cards and car loans. That way we know the tax dollars aren’t being wasted on someone getting breast implants or tattoos.
AJ says:
February 19th, 2009 at 4:25 am
What is up with a lot of you thinking this is free money??? It’s OUR tax money. They took it from us! If they want to give it back so be it. Take the time and find out whats in this HUGE bill. I voted for Obama and boy was I dumb for doing so! He never let us see what was in the bill {as he told us he would}. Our dollar will be worth zip in the next year or two if we keep printing money like this. Take the 2009 stimulus check and then start living on less than you make each week. Stay out of debt. Google Dave Ramsey.
Karen says:
February 19th, 2009 at 12:51 pm
The money is not going to be taxed , and the goverment is giving it to us, to try and help .Any money that comes in to the household is a help,! Stop complaining and be happy for what we are getting . Thats whats wrong with this country greed. Thats how we got this way to begin with.
karen dowell says:
February 19th, 2009 at 5:43 pm
i am wondering if people who are drawing social security will be getting a stimulus check
momma cher says:
February 22nd, 2009 at 5:31 am
Yep. People on SS will get a 250 dollar lump sum stimulus check..
dd says:
February 22nd, 2009 at 9:44 am
I don’t think the stimuls check is intended to get people out of debt. I think it is intended to be spent on frivelous things, and be put back into the economy. If you are so desperate for somebody to pay off your debt for you, I think you have not handled your money wisely in the past. I don’t believe that anyone is incapebable of living on a small income. I was a single mom 10 years ago, 23 years old, worked a full time job making $6.50 an hour. I lived in a low income home, paid a babysitter, car insurance, and still never aquired any debt. I ate on 20 dollars a week, and it was fine. You need to make do with what you have, work hard, and you will make it. I continued to work hard and get raises, now I even have a good amount of savings for me and my son. I pull money out immediately for bills and savings, then spend the rest. It’s not hard. If you budget you can live without credit cards and loans. As for this being our tax money and we’re just getting it back, tax money is to run the country and pay the service men who fight for your life. Don’t be greedy, and think oh poor me, there are people not even as fortunate as you.
robert says:
February 22nd, 2009 at 11:16 pm
Ive already received my taxes this year so will i get another check?
Bail-me-out says:
February 23rd, 2009 at 2:30 pm
I have no doubt that people will buy a PS3 with the $500 or couples can now get that 47″ LCD they’ve had their eye on for the past several months. The chances of that happening are more realistic. People with credit card debt will use the money to free up their max credit card only to charge that amount back up again. If you’re bad with money then this stimulus credit will not do much for you. We Americans live in a society of waste. Wasting food, money, and time. I’m just as guilty as anyone and I can’t pass judgement on anyone. All I’m saying is that be thankful for whatever you get and grateful for living in America. There are many people in other countries that $500 would be a life saver.
Lisa says:
February 23rd, 2009 at 9:48 pm
I have no credit card debt, but I do have bills and could use the stimulus check to help pay bills and buy my diabetic meds (that I can’t get due to no insurance). I have worked from the time I was 15 yrs old and now due to my health I can’t work. I’m waiting on SS, but it takes forever to get on, so I say send me my check. Especially since I paid the government taxes, even after according to the laws, income tax was suppose to be only active during the war time…..seems the government over looked that part. So I’ll gladly take the money and any of you that don’t want it, you could always find a family as big as mine (there’s 2 adults and 3 children in my household) that could use it just to survive.
barelymakingit says:
February 24th, 2009 at 1:34 pm
Funny to me how the government expects people to receive $500.00 to just blow it when we can barely eat, pay for medicines, keep lights on, put gas in the car to either get back and forth to work or to look for work. No one is shopping these days, we’re all too busy trying to survive. I work every day and have gone from living pay check to pay check to just getting paid and trying to make it to the next day. The first thing any responsible person does is pay their bills. You have to have shelter (rent), lights, water, food, extra’s, like phone, insurance for your car and home, gas for your car, heat for your home. Is any of this extravagant? I think not. C’mon people $500.00 is not going to stimulate the economy. Give the money to the people. $30.000.00 for every american and you will still have money left over out of the billions you’re giving to banks and other corporations.
ohsograteful says:
February 24th, 2009 at 3:26 pm
Gratitude is the word of the day. Whatever you do with your stimulus is your prerogative. Because whenever it comes, I guarantee you it will be right on time. We all have something to complain about, all I want to know is when can I expect my check?
robert says:
February 24th, 2009 at 7:55 pm
ya 500.00 is not going to do any thing for the economy now 30 or 50k will fix it . that would be enough to pay bills buy cars make & billed houses it would definitely stimulate the economy & me lol.
Cynthia says:
February 25th, 2009 at 2:51 pm
You know if this money had gone to the people who need to be bailed out, then they could pay off their debt therefore getting these banks out of debt. Instead the government wants to get the banks out of debt, while the American people struggle to pay their bills and feed their families. What good would $500 dollars do for my family not one thing, maybe pay interest for one month on my house. Pay on months worth of utility bills, but then it’s the same old thing the following month. We need to stimulate the economy from the bottom up, not try to do it from the top down. Those people don’t know what it’s like to trying to make ends meet.
TONY says:
February 25th, 2009 at 7:52 pm
So are we getting 500 for sure? or what is the deal?
Danielle says:
February 27th, 2009 at 6:20 am
As I filed my taxes already; how does that work? I did receive an extra stimulous for having a baby last year. But when are we supost to recieve (if we are???) any sort of stimulous check? I would love to pay my bills and not buy a ps3 or tv.tyvm!
Jill says:
February 27th, 2009 at 9:39 am
I seriously digressed from the topic in my previous rampage …the stimulus is not much at all, but I’m not looking for a handout, just a little breathing room until things get better. In my house, every extra penny gets us through to the next pay period. Even if it is only 50-60 bucks a month, that means some small salon owner might get a visit from a customer they haven’t seen come in for a while b/c of the hard times. And if it helps that salon owner, she may go out and get some supplies she’s been needing in her salon, and that distributor of……”salon products” will get a boost….and it dominoes…only this time in a positive direction.
poor-man says:
February 27th, 2009 at 4:27 pm
lets face it there has to be low in come people so there is a work force if every one was wealthy no one would work not that 30 k would make any one Rich. maybe less troubled for a while. help the people & the people will fix the economy. win-win for all.
Mike says:
March 2nd, 2009 at 9:57 am
Hey folks, call it STIM-U-LESS! Is everyone being fooled by this?, and by the way, I happen to like Obama. Someone should do the math, I mean really compute this out. Divide the 800 billion by all taxpayers over 18 in this country and EVERYONE gets about $475,000. Mortages would be paid off, banks would be happy, new cars would be bought, college loans paid, college tuition paid in advance, so on and so on. BUT, $500 each. Oh come on. Bush brain did this not long ago, and it had no effect on anything. Think of it this way, if you bail out a criminal from jail, they are still a criminal. Bail water out of a boat without fixing the leak and we still have the leak…we sink. Oh well, whatever. When will Americans figure it all out. I’m just glad I can plant a garden.
Opinionated Mom says:
March 2nd, 2009 at 5:26 pm
The stimuless check isn’t going to do anything for the people of this nation or for the economy… if I get something- I plan on paying off some debt and put a some a way in savings… not blowing it on junk I don’t need!
What I want to know is why the banks and big companies are getting bailed out when it was their decisions that got them some messed up to start with… the head guys are still making millions a year, sitting at a desk and using OUR nations money to buy their 5 million dollar homes, 6 cars they have parked in the 8-car garage and taking their vacations to exotic places while they lay off thousands of employees left and right! All of those bailouts for banks and companies shoud come with STRICT laws about how it is used within the company…. just my opinion! My 2-cents, take it or leave!
boop says:
March 3rd, 2009 at 2:33 am
Advise for every one here I’d like to share. I have read a lot about debt and I’d like to share how I have succesfully avoided it. We try to avoid financing whenever possible (home is an essential for financing, at least for us). Yes we saved enough money to buy a new vehicle in full. Yes you will have to drive the used 1998 vehicle for a long time in order to afford it but it’s realistic. And it’s worth it. If you want new beautiful furniture then save to buy it if you can’t then you stay sitting on your old furniture. Yes it’sa neccesity to build credit but we have a 300 dollar limit on our card so we buy groceries or gas and are able to always pay it. And no I’m deffinately not an over payed rich person if anyones thinking that. So I have no debt and live a happy life and ps me nor my husband have a college degree. And for my opinion on the stimulus check - I’m looking forward to receiving it : )
wanting to know says:
March 3rd, 2009 at 10:22 am
So, does anyone know when these stimulus checks are supposed to make there way to our homes???? I like most of you would like to pay my car and health insurance bills!
charles says:
March 6th, 2009 at 1:28 am
look i agree with the first guy you want to save peoples houses boost the economy then give us all 10,000 a family then you will see a economy back at work but 30,000 a little crazy nicholas your funny you know nothing just giving americans a 1,000 seems more funny then you wtf will 1,000 dollars do for a family not a dam thing and it will not stimulate anything but trust me on this 10,000 a family then were talking cause almost every family that gets that will dump it back into the economy its simple.yes were in debt but by the time we do this 4 more times wouldnt it save trees just to cut the check right the first time lmao
EP_Hansen says:
March 6th, 2009 at 12:46 pm
First of all, I know I’ma bit late here, however I’m curious how many of the people here suggesting $10k (or more) *PER PERSON* are earning a steady income. How many people demanding more of OUR (ie the taxpayers’) MONEY are willing to accept ANY job that comes along, so as to make ends meet? How many of you have not even tried to get a job as a plumber, or waitress, or whatever low-paying job that may be out there, merely because you feel that it’s beneath you? How many people here have snubbed the “HELP WANTED” adverts and signs at Fast Food restaurants (as an example), because you used to manage a team at a high-end business prior to getting laid off, and now certain jobs are just out of the question? How many are unemployed and are waiting, fingers crossed, for that more “dignified” job, the one you feel you “deserve” based upon your qualifications, to come along?
How many of you have ACCEPTED a job (or more than one) such as the ones I mentioned, so that you can make ends meet and make sure there is food on the table? How many have bit the bullet and slept soundly at night knowing that although the job you may have is of a lower standard than you’re used to, that at least you can feed yourself and your family? And finally, how many of you have PAID IN TAXES the $10,000 (or $30k or $75k, etc.) that you are now demanding you have some right to? If you have paid that much in taxes, then go ahead and rant, however if you have NOT, then it is not YOUR money to begin with, and you have NO RIGHT to complain.
As it is, I was a single mom starting at 17. I was kicked out of my parents’ house, and worked two jobs to support my daughter and myself, for several years. We had an apartment, we ate healthy (if not fancy) meals, and we made ends meet, all without ANY hand-outs WHATSOEVER. No welfare, no stimulus checks, NOTHING. I eventually managed to put myself through school so that I could obtain a better job (and therefore receive higher pay and benefits). I am now 30 and married, and I HAVE paid enough in taxes to demand a ridiculous amount in return… but I WOULDN’T because it would be exactly that: RIDICULOUS. That would vaporize our economy!! Crikey people, turn off the TV and READ A BOOK OR TWO and EDUCATE yourself about this before making illogical demands!!
As for the banks, yes, they made some extremely unsound business decisions. But why are so few people placing blame on the greedy SOBs who KNEW they could not afford their mortgage and yet accepted the loan ANYWAY?! There are SO MANY PEOPLE who had intended to apply for a loan for a new house, for an amount they could afford, who then later (upon applying) heard that they SOMEHOW qualified for a loan that was 3-4 times MORE than they were going to apply for to begin with. Being the greedy parasites that they were, their eyes lit up with dollar signs and they said, “Oh, well why ask for a loan for $250k when I can obtain a loan for a half mil?!” Why are SO MANY PEOPLE only blaming the BANKS for offering these people the loans, instead of (rightfully) asking the people who OBTAINED the loans WTF they were thinking?!
As one example of many: My next-door neighbor just lost her house. She’sa nurse and makes $36k per year (and has been making approximately this amount for the past 7 years). She applied for a loan for $150k to purchase a house, and was approved for $600k. WHY the bank would offer her this, knowing she only brought home around $30k per year, is beyond me, as is the reason she accepted it. When I asked her, she said she figured she could purchase a house that was in the $400k-$500k price range (which she did) and still have money left over (which she did, and which was used to purchase NEW and EXPENSIVE home furnishings for her home). Lo and behold, she was unable to pay her mortgage, and she is now where many others are. YES I blame the bank, however I also blame HER for being an idiot and ACCEPTING the loan for more than she could afford. The bank did not hold a gun to her head and demand she accept more money than she could pay back.
My husband happens to work for the bank previously known as WaMu, and he is now working for Chase, attempting to help put things back together. He was the first to tell me about the insane loans that were being approved, long before this even reached the ears of the common people in America. He also would ruminate on how bizarre it was that people who were making so little were actually ACCEPTING the loans, without thinking through exactly HOW MUCH they would have to pay back per month (or if they were, then disregarding it). This was not his dept., so he was unable to affect any changes as this was happening, however if people had been more RESPONSIBLE and told the banks to put their financial traps where the sun don’t shine (instead of being greedy and saying “Oooh! Money!! Gimme!!” …just as people here are doing now…) we wouldn’t be in this mess to begin with.
Hmm… now that I think about it, I wonder how many people complaining that they’re receiving $500 or $1000 (instead of tens of thousands) are some of those same people who accepted loans they could not afford.
To the people who keep using the tag line “the rich get richer”, consider this: Perhaps the people with money are the people who have paid all of this “free” money into the system that you are so eagerly demanding, and thus THEY deserve it back (if I give you $100, and you give $1 to me and 99 other people, I would be the only one who could rightfully complain that I didn’t receive $100 from you, and NOBODY could demand more money than what you had given them, unless they had also given you money).
Also, before anyone asks or rants at me that I must be some rich yuppie, my husband and I have 4 children and we are currently living in an apartment. We are middle class, we do not eat out or order in (money is tight; sacrifice the extras and the stress decreases… it’s an easy, win-win situation), we’ve cut out cable and own one mobile phone for emergencies, which has had a $20 pay-as-you-go card on it for nearly a year (due to my health I need one on me at all times), and we spend money on necessities (food, bills, etc.) and SAVE THE REST. I’m sick of people demanding $10k to pay off the debts they accrued due to their own greedy, materialistic ways, when I could rightfully do the same, and yet I have NEVER made a frivolous purchase on a credit card (and neither has my husband).
Few of you know what debt truly is. Due to my cancer treatments and surgeries, my son being born with many health issues, the subsequent battles with our health insurance company, AND the months my husband took off from work in order to stay by my side as I fought for my life (during which time he obviously did not receive pay, and we lived off of our savings, thanks to our having put money into it for 10 years) we are now struggling with $30k debt, in medical bills ONLY. Never ONCE did I (or my husband) purchase something on a credit card, choosing to only use money that we had in the bank, yet now we owe THIRTY THOUSAND DOLLARS because I chose to fight for my life (and I won the last battle; I am still fighting this but I’m healthy, all things considered).
I don’t want to hear more parasitic whining until some of you have been in my shoes. How about this: if you all need something to rail against, try demanding improved health care, instead of TENS OF THOUSANDS OF DOLLARS that you only want in order to (a) spend on more frivolous things, or (b) pay of debt that is your own fault in the first place.
Be grateful you’re getting any money at all. It will be $500 or $1000 that you didn’t have prior to receiving your check.
And from those of us who HAVE paid an enormous amount in taxes over the years, and are also only getting $500 or $1000 back, YOU’RE WELCOME. Consider this our gift to you, and be thankful you’re getting anything at all.
laurie1963 says:
March 9th, 2009 at 9:35 pm
to who ever i wish we could get the stimulis check now because i got my pink slip due to the economy and need to pay my bills.unemployment is on delay by a month and a half and i was living pay check to pay check and really close to being homeless, foodless,etc. are they really sending another stimulis check or is only for people on ss?
John says:
March 12th, 2009 at 8:55 am
Why hasn’t anyone brought up the flat tax again? Tax everyone from the poorest to the richest at the same rate. Any percent increases would be slight on the payers side as compared to what we have now.
Alli says:
March 18th, 2009 at 1:24 am
i have no idea what all of you are complaining about! A stimulus check unless used directly to stimulate the economy with the purchase of goods or services or buying into the market will not stimulate our economy at all. Everyone wishing for a 30-60K is completey disallusioned and completely selfish. If you receive any stimulus you need to reinvest not pay off your debt. Personally my husband and myself have about 50K in debt with student loans and cedit card debt. But that is our debt. And we have never considered using a stimulus check to play off debt. The purpose is not for the individual but for the greater good. You all have put yourselves into debt and its not up to the government to bail you out! Stop complaining about what the government should do for you and do what you can for the American people by investing instead of being greedy!! This is the saddest site that I have come across and a very sorry collection of American citizens. Shame on you!
Yuri S says:
March 19th, 2009 at 10:39 am
Is this a recent change to the stimulus credit for individuals? As I recall it was a $400 credit for individuals and $800 for couples. Also, where can I find the exact details of everything that is in the 2009 stimulus package?