2009 stimulans Sjekk Siste

Fredag, 13. februar 2009 11:10
Skrevet i kategorien 2009 stimulans Innsjekkingsdato

Noen flere nyheter å rapportere på 2009 stimulans se ...

De siste stimulans pakken vedtatt av kongressen (American gjenopprettingskonsollen og reinvestering Act av 2009) har nå hatt finere detaljer undersøkt og det kan nå være bekreftet at bare nevner i loven som er relatert til 2009 stimulans sjekk er ved hjelp av en del som beskriver en skatt kreditt som vil være det laveste av $ 500 eller 6.2% av årlig inntekt på en skattebetaler.

Så enhver skattebetaler som tjener $ 3100 eller mer per år vil få en kreditt på $ 500. Dersom skattebetaler tjener mindre enn $ 3100 per år deretter 2009 stimulans sjekk vil være 6.2% av årlig inntekt. For felles filers høyeste tallet er $ 1000.

Hvis du kvalifiserer for en sjekk deretter for å få det du trenger til fil skatter. Til dette anbefaler jeg TaxAct som tilbyr en gratis tjeneste sammen med betalte tjenester og kan få refusjon etter bare 9 dager. For mer informasjon, klikk her.

For dem som er interessert i å studere den faktiske ordlyden i loven, vil de finne dette i avsnitt 1001 av den amerikanske Recovery and Investment Act av 2009. Denne delen har tittelen "Making Work Betal Credit". Det er ingen reelle omtale av en 2009 stimulans sjekk.

En annen håpet på stimulans var iøynefallende ved dens fravær fra stimulans pakken. Dette var muligheten for straff fri tilgang til avgang midler, være at en 401 (k) eller en Ira fondet. Det var håpet av mange som i tilfelle av motgang en tilbaketrekning ville vært mulig uten å pådra seg en bot. Denne tilnærmingen ble favoriserte over 2009 stimulans se forslaget av mange eksperter som dette ville ha resultert i en stimulans til økonomien uten at det er på bekostning av de skattebetaler.

Du kan legge igjen en svaret, eller styrekule fra din egen sted.

66 Svar å "2009 stimulans Sjekk Siste"

  1. Tim sier:

    3 februar 2009 at 9:33

    Wow, $ 1000, det som kommer til å gjøre for den gjennomsnittlige amerikaner. Mens vår skatte dollar kausjon ut grådige, vi kunne få en mer $ 1000. Hva om hver true American at arkivert skatter 08, gjort et visst beløp, ikke på velferd får si $ 30.000. Mange mennesker kunne bli kvitt sin gjeld. Spesielt kredittkort gjeld. Deretter gjør det nesten umulig å få et annet kredittkort hvis gjeld betalte seg var $ 10000 + for et bestemt amout år og være strenge nedre grense. Derfor banker ikke ville vind opp med gjeld de ikke kan gjengjelde spise det. $ 900 millioner dollar kunne distibuted på en måte som ikke bare bidrar ut økonomien, men får du gjennomsnittlig Joe ut av gjeld. Bare en tanke fra noen uten college grad, ikke i gjeld og absolutt ikke en grådig person.

  2. Nicholas sier:

    3 februar 2009 at 11:27

    Stimulans sjekker risikofylt virksomhet mann. Se hva den gjorde til Japan på begynnelsen av 90-tallet. Det presset landet inn i et dypt hull de var til nær 2000. Når det er sagt for bare $ 1000 .... Hva synes du om gov. ga alle $ 30.000 dollar? Nå hvis du fleiper, dvs morsomt. Men hvis du seriøst, vel sir, du vet mindre om en fungerende økonomi enn Mr.McCain. Tenk hva som ville skje med verdien av dollar hvis ingenting annet.

  3. stac sier:

    3 februar 2009 at 11:35

    Jeg helt enig med Tim .... Tenke på det: Hvis du ønsker å stimulere økonomien deretter gir gjennomsnittlig amerikansk noen penger, og som han sa, de fleste av oss ville komme seg ut av gjeld. Isnt at målet her. Men i stedet vi fortsette å gi BIG bedrifter og banker MILLIONER å ødsle - kjøpe nye Jets, har fester, og få store bonuser-mens vi fortsatt kampen. Det tar ikke et geni for å forstå dette ... .. jeg fortsatt irritert over at de omkringliggende fylkene der jeg bor skal GI BOSCOV'sa varehus $ 6 millioner for å holde denne dumme store åpne. Hvis du ønsker å blåse $ 6 millioner dollar så hvorfor ikke du lar hver PA bosatt ikke betale deres eiendom skatter - som er veldig høy. Det vil også stimulere økonomien - vil vi ha flere tusen dollar til å bruke .... men i stedet er å gi en butikk $ 6 millioner dollar, og vi fortsatt ikke kommer til å handle med økonomien i denne tilstanden. Jeg beklager jeg fikk av faget TIM - Jeg er bare brent opp over dette. Jeg er en bli-at-home mor og erstatning lærer og som du sa ovenfor kan vi finne ut av dette, men disse HIGH BETALT myndigheter CAN'T ?????? Frustrert!

  4. Maureen sier:

    Februar 3rd, 2009 at 4:47

    Hvis regjeringen skulle gi penger bare for å betale gjeld, det vil ikke stimulere økonomien som forutsatt. Med stimulans sjekker, er det tenkt at amerikanerne vil ha mer penger å bruke på fysiske varer, hvis alle skulle gå kjøpe ting med de som kontrollerer den tanken at detaljister 'fortjeneste ville øke, skape flere arbeidsplasser og så videre. Det er definitivt problemer og feil med denne planen spesielt siden så mange amerikanere er i gjeld, mange finansielle rådgivere ville fortelle dem om å sette som stimulans sjekk mot å betale ned sin gjeld, som er det mange som gjør.

  5. Nicholas Capano sier:

    3 februar 2009 at 8:20

    Jeg ikke uenig med deg på det amerikanske gjøre mer kvalifiserte beslutninger om hvor du skal plassere pengene. Men hvis de skal løse dette må de gjøre det på bedrifter og småbedrifter, får de kanskje være tåpelig men amerikanske forbrukeren ville gjøre enda mer latterlig sløsing av penger.

    10-30k til alle som ville føre til at verdien av dollar for å kollapse. Også å gi den til uansvarlig personer er fortsatt like tåpelig. Du tror Wall Street eksploderte i fjor høst vente til det skjer (noe som aldri vil, på grunn av det som er skrevet setningen før). Jeg viste min Economic Professor innlegget og han lo som han bare overvåket Dane Cook forsøke en seriøs rolle. Folk må bare ikke bli tull med penger. Jeg garanterer 8 av 10 personer med 30.000 i gjeld (før denne lavkonjunktur) skal ikke ha kjøpt all useriøs de gjorde. Folk bør gjøre matematikk før de forsøker å by et hus selv, bare fordi en elendige banken vil låne dem betyr ikke at de kan ha råd til det. Vi er vokst voksne her, ikke barn skal faren for pengene for gass fordi vi tilbringe våre siste kroner på filmer.

    Ikke misforstå enkelte har uflaks, men som velferd, og de er få og langt mellom.

  6. Nicholas Capano sier:

    3 februar 2009 at 8:21

    Og ja de myndigheter ting er morsom også. I et patetisk måte selvfølgelig.

  7. Shannon sier:

    4 februar 2009 på 7:42

    Gir $ 500 per person eller $ 1000 per par er egentlig ikke kommer til å hjelpe. Jeg vedder på minst 75% av landet er i gjeld langt utover at $ 1,000 total .. Jeg vet jeg er ($ 4000 i gjeld). Så vil dette virkelig hjelpe oss klare våre slates, ikke langt ifra. Jeg tror $ 5000 eller $ 10.000 setter stor hjelpe folk i det minste lage en bulk i sin gjeld hvis ikke klart det helt. The $ 30,000 ville være hyggelig også. Hvis de er villige til å gi milliarder til store navn selskaper, enn de kan gi litt mer enn et par millioner til "vanlige folk" i dette landet.

    Og til Nicholas' kommentar om lån til hus - vil du kanskje tenke over hvorfor noen av disse husene gikk dårlig. Klart jeg vil si de ble fordi folk ikke var budsjettering riktig. Men jeg vet at flere var også på grunn av skilsmisse, dødsfall i familien og tap av arbeidsplasser. Du kan egentlig aldri tenkt på noe av dette til å skje fordi de fleste oppstår i blinke for øye.

  8. Phill sier:

    4 februar 2009 på 9:30

    Jeg er ganske enkelt å lage en observational mening med mine uttalelser.
    Jeg tror regjeringen basere denne 'stimulans sjekk på årlige inntekter av bedrifter, familier og enkeltpersoner. Jeg tror årsaken til at regjeringen er villig til å "gi selskapene milliarder dollar og gjennomsnittlig husholdning» Mer millioner "er ganske enkelt fordi gjennomsnittlig husholdning er bare tusen i gjeld. Den gjennomsnittlige bedriften millioner i gjeld. Hvis regjeringen kan bli enige om et sett prosentpoeng for hver kategori, (Company, Household, Individuelle) kontrollene vil få våre hender mye raskere.
    Jeg tror også at regjeringen bør ha en mye bedre se om selskapet utgifter politikk. Lag bedre lover / straffer mot shipping arbeidsplasser til andre land. Og enkel uansvarlig utgifter generelt. Vi som amerikanerne bør også ta en bedre titt på hva vi kan tilbringe vaner er.
    Tenk på en stein som falt i vannet. Se ringvirkninger-effekten av at stein. Nå er bildet det samme stein falle på en pute. The 'ringvirkninger-effekten "er counteracted / cushioned av puta. Det er en mye mykere landing.
    Hvis Bedrifter, husholdninger, og enkeltpersoner tilbringe irresponsibly ... .. Vi ALL ende opp som steinen som drowns i vann ... ....

  9. Nate sier:

    4 februar 2009 på 9:44

    Lås priser, ikke la prisene stige eller falle, vil holde $ samme. Gi hver middelklassen skattebetaler $ 30.000 $ 60.000 for en familie. Kreve en tredje investert somwhere i sine valg av hva de andre to tredjedeler betale gjeld og kjøpe varer. Med priser låst, dollaren skrånende fall eller raise.

    Gjøre disse idioter som gjorde dårlig forretningsavgjørelser arbeidet deres Butts av å få virksomhet som vil bli startet av disse pengene. Som ville gjøre dem annonsere, som ville få avisene og tv-selskaper annonseutfordringene dollar de trenger for å overleve. Dette vil luke ut de idioter og foreta andre sterkere.

    Men i stedet ut briljante regjering gir ut en trillion til en rekke banker som holder sine idiot Administrerende direktørs som har vist at de suger på jobbene sine. Kan gi dem alle disse pengene slik at de tar hele landet med dem

  10. Colleen sier:

    4 februar 2009 på 11:34

    I stedet for 890 + milliarder til kausjon ut big business, y ikke kausjon ut de som virkelig trenger det. Den skattebetalere. Hvis gov. ville gi oss hver 1mil (selv 500kwould gjør). Vi skal betale skatt på det (alle det samme beløpet (20-30 %????) som vil forlate oss med 300-500k. Vi kunne betale boliglån, kredittkort, kjøp av nye biler, lagrer våre små bedrifter, kjøp helse forsikring, investere ... ... ... ... .. Dette vil i sin tur kausjon ut finansberegning industri, banker, auto produsenter osv. Deretter govt må endre sine utgifter, endre måten regninger er stemt på én ting om gangen-nei legge ting på store sedler som de r prøver å så til denne pakken (600m for govt biler, og alle andre dumme ting de prøver å fondet). Hvis det wont "stimulere" økonomien NÅ-6months eller så, dens ikke verdt det ... ....

    Det trenger ikke ta en rakett forsker for å finne ut dette !!!!!!!!!!,

    Vi i kvitt skattemyndighetene, ved å gjøre alle betaler det samme beløpet for skatt, enten med en flat sats skatt eller en føderal salgsskatt, som gjør alle inkludert illegals, betaler det samme beløpet, ikke returnerer, ingen refusjon, NO IRS - ser på alle $ $ $ vi kunne lagre.

  11. Kimberly sier:

    4 februar 2009 på 12:39

    Hvor tror du disse pengene kommer fra og hvorfor tror du at du fortjener det? Visste du tjene den? Føler du at du har gjort dårlige investeringer valg bør du få bailed ut? Jeg forstår at store selskaper får bailed ut, men de gir jobber til tusenvis av mennesker. La selskapet mislykkes og mange flere mennesker ut av arbeid og arbeidsledighet. De som allerede arbeider med disse selskapene og dermed følge guidlines for å sikre at de vil ikke gjøre den samme feilen som før. Jeg også har gjeld men jeg er den som satte meg der og jeg vil være en til å betale det av. Jeg trenger ikke vårt land for å gå videre i gjeld for å dekke mine utgifter vaner. $ 1000 mange ikke synes like mye, men mange mennesker kan bruke det til å bli fanget opp hvis de er en regning eller to bak. Every little bit helps. Stop whining om hvem som får hva og konsentrere deg om deg selv og hvordan du skal komme ut av egen gjeld.

  12. Steven sier:

    4 februar 2009 på 4:31

    Jeg vet ikke hvordan noen kan klage om de pengene vi får fra stimulans sjekk. Sett det på denne måten det er penger du ikke var opprinnelig tenkt å få anyways. Så det jeg finne, stoppe klagende og godta hva du får det bedre enn ingenting. Du er alle dei som er lød grådig nå!

  13. SG sier:

    4 februar 2009 på 5:00

    Dette landet vil kausjon ut de store bedrifts-bedrifter og banker slik at de kan kontrollere dem .... Vi ser på et kommunistiske landet folkens.

  14. Nicholas Capano sier:

    4 februar 2009 på 8:37

    Hvorfor har så få mennesker forstår hvordan en økonomi fungerer 60k for familier vil ødelegge verdien av dollaren. Sense jeg allerede uttalt at, og noen ovenfor fortsatt foreslå. Hvis du ikke vet prisen på alt rundt deg ville gå opp. De asiatiske land som kontrollerer mer enn 60% av vår gjeld ville slå sine nese opp til oss. Google "Japans økonomiske krisen på begynnelsen av 90-tallet for å se hva overdreven stimulans gjør med en økonomi. På et annet merke tenke hvor mye det ville koste å regulere dette, sier hver borger må satse en del "idé. Disse ideene er sinnssyk, og det er en grunn til at økonom har ikke foreslått det ennå.

    Phill Jeg liker ideen din. Jeg har ingen anelse om deres resonnement, men din er intuitive.

    Og SG pls stopp leser du Jernteppet tegneserier og få GED.

  15. Traci sier:

    5 februar 2009 at 1:45

    Jeg liker det John Stewart foreslått.
    Gi hver American skattebetaler 10.000 og må bruke penger for å betale gjeld til et kredittkort, hjem lån eller student lån, bil lån eller andre lån til en bank. Så bankene får penger og vi får gjeld lettelse! Hvorfor ikke gi den til bankene som ga oss heller enn banker som ga sine CEO "s!

  16. Greg sier:

    5 februar 2009 at 12:23

    Med alle pengene våre landsmøtet har Forked over de siste 10yrs de kunne kjøpes hver skatt betalende statsborger en $ 200,000 møblert hus wow hva et konsept. Jeg tror ikke alle fremtidige skattemessige stimulans vil hjelpe uten en omstrukturering av eksisterende skatteinformasjonen koden. Erstatt inntektsskatt med salgsskatt, de som har penger vil bruke den. Jo mer en person har mer de bruker, jo mer de betaler men det er like, alle betaler samme. Avskaffe eiendommen skatt. Grunneiere mener de selv, men i virkeligheten er de leie. Hva skjer med din bolig hvis du ikke kan betale?
    Min bestefar tapt er huset på en fast inntekt og jobbet hele livet for å skaffe det ..
    Jeg vet Jeg er radikal, men så var grunnleggere Jeg tror jeg er i godt selskap:)

  17. Vini sier:

    5 februar 2009 at 3:47

    For de som har mer enn $ 10,000.00 i gjeld, de skulle skjære opp alle sine kredittkort. Ditt gjeld vil legge opp høyere og høyere. Tror ikke du får en god avtale på kjøp, du betaler mye høyere rente på kredittkortet hvis du ikke betale med en gang. Så må du være smart hvis du ikke har penger på kontoen ikke over forbruket. Det er derfor det er så mange folk fil konkurs. Min mening regjeringen bør ikke kausjon ut disse store selskaper. Disse korps kan fusjonere med andre selskap og reform. Oppsagt alle CEOs og reform ny ledelse. Regjeringen bruker alle skattebetalere 'penger til kausjon stort korps uten vår godkjenning. Jeg ønsker ikke å kausjon dem, bare la dem arbeide det ut selv eller sette den i egne penger ikke våre. Regjeringen bør gi ut stimulans kontrollerer for de som arkivert skatt for å hjelpe dem ut på boliglån, leie, mat, klær for barn og etc og kutte ned på velferd. Mennesker fungerer ikke gjøre fortjener noen av mine skatte penger.

  18. Beth sier:

    5 februar 2009 at 7:32

    Tim, Jeg er enig med deg. Jeg er singel. $ 500, vil ikke få meg overalt. Gi meg om $ 20.000, og jeg kan få ut av gjeld og bo komfortabelt. Regjeringen kan kausjon ut bankene og bil, men ikke oss gjennomsnittlig borgere. Den rike komme rikere.

  19. Alina sier:

    5 februar 2009 at 10:26

    Jeg tror at om bankene vil gi mer penger eller bare ganske enkelt gjøre sjekker betales til boliglån eller bil lån som ville hjelpe mer enn du tror ... dens ekstra penger i lomma for å bruke penger ... ..

  20. bluesfan sier:

    6 februar 2009 at 1:00

    alt om å gi folk en $ millioner dollar $ er like morsomme, med mindre det er Bill Gates som gir den ut. himmelen, vet han ikke trenger det. $ 600 millioner dollar bare er en skatt skrive av for ham. it wouldnt selv å være en million. en ikke repayable gi fra Bill Gates, nå som vil stimulere økonomien. folk ville kunne betale sine banker og tilbake lord vet regningen ville gjøre sin pengene tilbake i det første året. det en vinn-vinn sitiuation. noe som er hva det vil ta å få oss spretter tilbake fra en fallen økonomi.

  21. bluesfan sier:

    6 februar 2009 at 1:03

    o. og en siste ting. Lar avskaffe ALL kredittkort. hvis den ikke er i banken og ikke forsøke å bruke det.

  22. Nicholas Capano sier:

    6 februar 2009 at 10:44

    Dårlig idé blues fan. Hva har tillatt vår økonomi til å trives så mye i det siste var dette begrepet gjeld finansiert økonomi. Den ut av kontroll Jeg er enig, men vi trenger gjeld i denne økonomien å trives

  23. Sweetlilmex sier:

    6 februar 2009 at 11:23

    ok jeg beholde hørselen forskjellige ting. Hvis denne regningen passerer skal vi få en sjekk. Hvis det da har de planer om å sende dem? Hvis det er ikke en sjekk, kan du forklare hvordan vi skal få kreditt. Takk

  24. djkjer sier:

    6 februar 2009 at 5:10

    Vi ser ut til å høre mye om å bli "mer" fra den stimulans, ja, det er penger som vi ikke har ellers fått, jeg er enig, stoppe å gråte over å få det. Det er en ytre spiral, gir de en ting, og vi ser ut til å ønske mer, de gir oss mer, og fortsatt er vi ikke fornøyd, men det mest om du IKKE sem å forstå, er at pengene de gir ut er kommer fra et sted. Gjøre litt forskning og du vil oppleve at disse pengene kommer fra USA! Jeg er ikke om å betale nok skatt slik at jeg kan få en million dollar i skatt. Det ville være et samfunn der aveage joe ville være en billionaire, og utover spiral fortsetter. Vi trenger å bli mer nøysom med egne penger, og en stor prosent av gjelden ikke ville være der. Avgifter vil etterhvert og gradvis fortsette å vokse hvis vi har å holde stole på ekstra stimulans sjekker fra staten fordi pengene skal komme ut av skatten payers dollar. Vi må slå tilbake til mer enkle ting i stedet for å bekymre deg for å kjøpe en ny bil med sjekker du mener skattemyndighetene bør gi oss. Som i seg selv er der problemet ligger. Grådig grådig grådige !!!!!

  25. April sier:

    8 februar 2009 at 8:40

    Så var regningen gikk i 5. at vi får et annet stilmulas se?

  26. Amber sier:

    8 februar 2009 at 7:44

    Jeg tror vi skal være takknemlig for noe regjeringen er villige til å gi oss. People dont appriciate noe i disse dager. De tror regjeringen skylder oss. Vel Jeg takker Gud som var født i Amerika. I enkelte andre land hvis deaktivert eller bare ikke den smarteste personen så du bor i en hytte & sulte .. Vi er heldige som regjeringen minst trys å hjelpe oss.

  27. Brandon sier:

    9 februar 2009 at 9:19

    Jeg helt enig med Tim! Hver amerikaner som arkivert skatt og i 2008 skal være kvalifisert for stimulans for å gi amerikanerne i økonomi til å betale sin gjeld. Jeg er en kreditt profesjonell av 15 års erfaring. Jeg mener å være kvalifisert må du av arkivert en avkastning for 2008 og deretter distribuere denne til amerikanerne. Tim er rett reinvestere av amerikanere betale sin dato, slik at de får bedre kredittvurdering til da reinvestere i økonomien for lån. Dette vil hjelpe det finansielle industrien, men også få flere amerikanere til å stole på at det blir bedre. Deretter kan du se aksjemarkedet gå tilbake opp i tillegg. Det er på tide å gi den gjennomsnittlige amerikaner, i stedet for å ta ta ta

  28. Missy sier:

    9 februar 2009 at 3:43

    Jeg forstår ikke hvorfor de ikke ga penger for hvert barn. $ 500 vil ikke hjelpe min familie av 3, vil det hjelpe meg å betale strøm regningen, men det definitivt ikke vil hjelpe stimulere økonomien. Den stimulans utbetalingen var mer i fjor enn hva det vil bli i år, det gir ingen mening for meg.

  29. RG sier:

    9 februar 2009 at 9:07

    Her er en idé. Tjene egne penger og stoppe stole på regjeringen for å gi deg penger. Det er pinlig at folk er salivating på ideen om å få gratis penger at de ikke tjener eller fortjener. Stopp kjøpe dritt du ikke har råd.

  30. Carmen sier:

    10 februar 2009 at 2:18

    Jeg tror at vi trenger en ny runde av stimulans kontrollerer snarere enn en skatt kuttet. akkurat nå er blitt så langt i gjeld på grunn av økonomi. kontrollene vil hjelpe folk å komme seg ut av gjeld og på sine føtter igjen som igjen vil bidra til å stimulere vår økonomi fordi folk kan ha råd til å kjøpe tilleggsfunksjoner.

  31. Gjennomsnitt Jane sier:

    10 februar 2009 at 10:32

    Etter å ha lest flere av disse kommentarene, jeg er overrasket. RG sagt at folk skal tjene sine egne penger, jeg ikke helt uenig, men noen folk tjener pengene sine, og fortsatt sliter. Det er så mange mennesker som har mistet jobbene sine og ikke har råd til mat deres familier, enn si betale sitt lys bill. som Missy oppgitt. Min mann og jeg både arbeid og har 2 barn, vi betaler våre regninger, noen ganger er vi for sent, men det er egentlig alt vi kan ha råd til å gjøre. Vi har ingen besparelser og har ikke noe håp om å starte det som helst snart. Jeg vil gjerne ta det de ønsket å gi meg, og jeg er sikker RG ikke ville sende den tilbake! Den stimulans for det amerikanske folk er ikke å få folk ut av gjeld, blir de regnet med oss utgifter som penger, det er det vil stimulere økonomien, ikke mennesker lønner seg kredittkort og ikke lov til å få en annen. Og for øvrig, har vi ingen kredittkort og er bare ca $ 5000 i gjeld, og de fleste som er medisinsk regninger.

  32. Andy G sier:

    10 februar 2009 at 8:20

    The $ 500 - $ 1000 er ikke å "hjelpe" den gjennomsnittlige amerikaner. Det er slik at amerikanerne vil bruke den. Hvis du kjøper en DVD-spiller, er du hjelpe ansette de selger på Best Buy, produsenten av DVD-spiller, og skaperne av DVDer. Det er hva det betyr å stimulere økonomien. Hvis alle de fleste gjorde var klart kredittkort gjeld som ville ha ingen netto effekt. Det kan være fint for de enkelte bunnlinjen, men det ikke hjelper økonomien.

  33. Angel sier:

    11 februar 2009 at 2:01

    Jeg ikke er enig med bailing ut disse store selskapene og bankene, mens de samme enhetene, er å øke vår APR. og ikke la allmennheten få lån til å konsolidere alle gjelden de har. Jeg godtar at folk bør være mer bevisste på hvordan de bruker pengene sine, men de fleste gjør det fordi det er en livsstil. Hvis kausjon ut er rundt 800 milliarder dollar ved lindrende meste av forbrukerne gjeld eller en god stimulans av noen få tusen, kan de be om bevis for gjeld betaling, vil dette ikke engang nå 800 milliarder kroner de har tenkt nå. Hvordan kan det redusere verdien av dollar?

  34. Angel sier:

    11 februar 2009 at 2:52

    Vi må også forstå at dette stimulans er ikke gratis penger, fordi på skatt dag må vi rapportere det, og det vil bli lagt til eller trekkes fra selvangivelsen. Igjen jeg nevne, dette er ikke gratis penger. Og disse store selskaper kan ha alle disse retningslinjene på plass, men de vil ikke følge dem. Det er hvordan dette fungerer, er det alltid har og alltid vil. Poenget er at middelklassen er den som alltid vil lide disse presedents.

  35. JB sier:

    11 februar 2009 at 4:42

    Hva gjør en $ 1000 gjøre for en familie? Ikke bruke alt på ett sted! Obama er ikke annerledes enn GW. Im glad for alle som stemte på denne fyren å redde menneskeheten slik vi kjenner det. Lol! I cant wait for min enorme sjekk Så jeg kan stimulere økonomien. Im at noen vil stimulere den lokale rusmiddel-forhandler, dagligvarebutikk, bensinstasjon, og lokale bar grov.

  36. beth sier:

    11 februar 2009 at 6:15

    godt hvis alle skulle komme dit kontrollere og hente drukket som vil være morsomt ikke penger til å hjelpe bankene LOL LOL

  37. RG sier:

    11 februar 2009 at 8:58

    Til å svare på gjennomsnittlig Jane. Nei jeg vil ikke sende den tilbake til regjeringen, men over grov av et år jeg ga langt mer enn det beløpet regjeringen vil sende meg til veldedighet. Det tok meg 10 år å betale mitt college lån, jeg fortsette å betale boliglån og bare kjøpe det jeg har råd til. Mitt problem med alt dette er at folk ikke bor innenfor det eget budsjett. Jeg føler meg ille for dem som har mistet jobbene sine, men for hver person som kjemper og arbeider hardt for å komme videre er det 5 som utnytte systemet med mat frimerker eller de som fortsetter å få barn selv om de ikke har råd til det. The bailout er en vits, men folk forventer penger for ingenting er en enda større vits. Jeg beklager folk kampen. Jeg kjempet i flere år da jeg var ung. Jeg spiste billig mat ikke gå ut på middag og ikke unntatt utdelinger.

  38. Spence, sier:

    12 februar 2009 at 4:05

    de fleste som får de pengene som er som meg som jobber hardt og leve med i det budsjettet er bare å feste den i banken en forlate den. men menneskene som bor utenfor sine midler som allerede er i kredittkort gjeld er bare går å blowit og beholde sin gjeld eller gå inn i mer gjeld og dvs problemet gjelden det burde være en stimulans sjekk sendes bør det gjeld høytrykk og istedenfor releiveing i gjeld til dem at bankene dra nytte av. de avlaste bankene. dette er bare uvitende.

  39. elessar3434 sier:

    12 februar 2009 at 8:37

    ok i stedet for å sende ut stimulans sjekker av noe beløp. har bankene slår i alle kredittkort ubetalt gjeld til regjeringen og la dem klippe sjekker å betale alle de skattebetalere gjeld opptil si $ 20000? På den måten verdien av dollaren vil ikke bli skadet, men unødvendige utgifter av folk som ikke ville bruke penger for å betale sin gjeld. Men hva med dem som ikke har kredittkort gjeld?

  40. Titan771 sier:

    13 februar 2009 at 5:55

    Noen av kommentarene her får meg til å le, kanskje du folk ikke innser at pengene regjeringen gir oss, er våre penger i utgangspunktet. Vi opptjente det utbetales våre skatter og nå milliarder dollar selskaper får det meste av det, og vi får et measly $ 500. Mange arbeidet deres asses off så vi kan finansiere mange av de regjeringene tull. Vi finansierer milliarder dollar i Irak, mens vårt land crumbles rett under våre føtter. Nå har vi også kausjon ut corporate gigantene som gir sin konsernsjef millioner i bonuser. Og nå er vi blir litt $ 500 kontrollere? Jeg håper alle setter den under madrass ... .... Grunn $ 500 isnt skal hjelpe noen. De burde ha gitt ligitimate skattebetalere $ 10.000 - $ 15.000 per familie og klippe corperate bailouts ved halv ... ... .. denne måten selskapene får noen penger til å fortsette en stund og deretter skattebetalere boost resten i økonomien. Slik det er nå bedriftene få en gratis ride ... .... Når pengene går ut så hva? Mer bailouts?

  41. jeff sier:

    14 februar, 2009 at 4:01 am

    problemet med den gjennomsnittlige person som for noen år siden, gikk ut og kjøpte et hus som var knapt i det budsjettet. de telles på det overtid og fremtidige betal reiser for å gjøre det huset betalinger. de hadde ikke råd til å gå ut en gang i måneden, men de var glade for at de hadde det fint stort hus! Gassen gikk opp i pris, og økonomien gikk dårlig, og nå er de mistet det overtid og betaler reiser og de mister huset! min kone og jeg har begge godt betalende statlige arbeidsplasser, men bor i en trailer huset på grunn av student lån betalinger og vi ønsker ikke å gå i stor gjeld. men vi har penger igjen til å gå ut å spise, ta ungene til en film, eller bare nyte en natt ute et par ganger i måneden, pluss putte litt borte i besparelser for at Nedbetaling på et hus når vi har vår student utlån paided av. hvis folk ville ha kjøpt det som kunne ha råd i stedet for å kjøpe det store huset for å gjøre dem ser bedre, mye av dette ikke ville bli skjer nå. bankene er mange skylden for dette, men han folk som Overskredet bør ta det meste av høsten! gi stimulans til folk som tilbringer derfor og ikke de som brukes utover det betyr.

  42. Tilly50 sier:

    14 februar 2009 at 1:59

    Svært få av disse innleggene gjør noen litt fornuftig. Ingen. . . aksjeselskap eller individ, bør få en kausjon ut. Vår gratis markedet bør være lov å arbeide og de som banker eller selskaper som faltered skulle mislykkes. Personer som har brukt for mye penger på hus eller kredittkort ikke skal kunne bailed ut heller. Housing verdier kan ha plummetted, men det gjorde min 401K. Ingen er bailing meg. Folk har uflaks i livet, men foreldrene hadde ikke noen bailing dem hvis noe dårlig skjedde. De trakk seg opp av bootstraps og startet på nytt. Den eneste stimulans som bør settes på plass, er skattelette til bedrifter slik at de kan ansette flere personer og personer og familier slik at de kan holde (eller tilbringe) egne penger.

  43. Dallas sier:

    14 februar 2009 at 7:50

    For 2008 skatt året 156297000 individuelle selvangivelse var arkivert i USA. Hvis regjeringen vil gi 780 milliarder til taxpaying, arbeide, normale mennesker .... Det ville være omtrent $ 5000 per person. Deretter forbrukerne (de som virkelig stimulerer økonomien) vil være i stand til å sette at pengene skal brukes. Dette vil bli måten bedre enn å gi til grådige bedrifter eller banker som bare avfall det.

  44. Phil sier:

    15 februar 2009 at 1:09

    Hows om dette for en idé? Følg nøye for du kan gå seg vill! Hva om regjeringen var å sende hver amerikansk skatt betaler familien en gave kort (som et forhåndsbetalt betalingskort) hvis du vil. Nå, hva de trenger å gjøre er å legge dette kortet med si 20K for enkeltrom og 50 kB for for en familie som arkivert fellesskap. Grunnen til dette er at 75% av tiden felles filers få barn. Nå sender de deg dette kortet ... .. men ... .. det er noen strenger knyttet til kostnader egenskaper det har. La meg liste noen av dem nå, og dette vil helt sikkert få denne økonomien flyter raskt og hardt som en du vet hvem til hvilken tid! # 1 - Du kan kjøpe en ny eller brukt bil med det, men det må være og amerikanske laget Big 3 modellen. Måtte det bli en min. 22mpg hwy. # 2 - Du kan bruke bare 25% av den til kredittkort gjeld, årsaken er at hvis du betale alt som gjeld du bare rack den opp igjen og BAM din i crap igjen. # 3 - Ditt begrenset til kjøp av gass med den fra steder som får minst 50% av sin olje fra amerikanske selskaper (Philips-Amoco er ett av dem, Shell gass er IKKE!). # 4 - Du kan bruke 100% for boliglån så lenge det vil lønne seg notatet slik at du kan bruke de pengene på eks hver måned der etter. Bankene vil få pengene sine, og du vil lagre interesse å pumpe tilbake på andre ting. Min boliglån er $ 600 i måneden, som kan bety en ny stue satt i ca 2 måneder som vil hjelpe økonomien. Eller jeg kunne bygge en ny garasje som vil hjelpe mange selskaper ... betong, shingles, Fasader, trelast, elektriske .... Tillegg får du den. Det er mange flere ting som kan gjøres, men dette er hva jeg kom med akkurat nå.

    So as you can see, there are some people that have better ideas than the government in the world. Like I tell the engineers at work all the time, if you want the best way of doing something…ask the people that run the jobs and screw that paper ideas!

  45. Jen says:

    February 15th, 2009 at 9:07 pm

    America…. the land of opportunity- ha! It’s more like the land of opportunists!!! My husband and I earn over 100g’s per year, own one vehicle, have a small modest home, rarely eat out. I clip coupons every Sunday plus we always look for a bargain wherever possible. Are we struggling? YES! Why? Because things beyond our control have caused financial haavoc in our household. Depsite the salary- throw in thousands of dollars in lawyer fees to modify an old child support order, medical bills not covered by insurance, new tires for a car, replace a hot water heater, etc., This is reality, the stimulus plan is a joke. The $1000 for a married couple does not cover any of our extra expenses. I think the politicians are completely out of touch with the average cost to run a household. Some people wrote we should not complain- LIKE HECK!!! It’s our money these politicians are spending!!! Give it back to MAIN STREET NOT WALL STREET!!!!!!!!!

  46. Blake says:

    February 16th, 2009 at 7:47 am

    Oh thank god someone with some sense lol. Thank you tilly50. I doubt people know much about realy economics in this whole thread. But that implies that I know no more lol. Anyways we have a 48% tax on businesses. Thats horrible!!! Now now, I know that everyone thinks this is stupid (why should we give more money to businesses? they are the reason we are in debt! They don’t care about us!) very untruthful. Businesses care more about us than the government ever will. We have the second highest corporate tax in the world, reducing this would give the companies the headroom to hire the excessive people that they don’t need in the first place. But hey the average joe is hired and has a job now. Bailouts are not in any way American. In history everyone came here to make it on their own. Not get paid to live in an apartment that they couldn’t pay for unless the government paid for it. People are getting the “American Dream” mixed up completely. Please please think about where this money is coming from! And a huge huge NO to ANY money to the average person. It’s funny that people are asking for more and more money from the goverment. I’d like to know where they spent the last check…
    PS I am only 18 and only graduated high school and doing an EMT class at a community college next fall. Don’t give me that I have a college degree crap. It’s people with their college degrees who make the same mistakes lol. But I should say that mostly your statements hold true but not entirely.

  47. Dont_know_much says:

    February 16th, 2009 at 1:29 pm

    Im just an average joe recently laid of because of the state of the economy. I am over my head in debt just like everyone else. One thing I cant help but notice however is how many people are posting comments about more money to get us out of debt. Does anyone even know why the last bailout didnt work? It failed because people used the money to pay off bills, and although that is the sane and practical thing to do, lets not forget the whole purpose of a STIMULUS check is to STIMULATE the economy, spend it! pay for stuff you dont need help create jobs for the warehouse workers making $8.00 an hour, thats what the stimulus checks are meant to do. By the way i wont be doing that because of my recent layoff. (sorry to sound so hypocritical) Anybody know places that are hiring?

  48. Cry_Me_A_River says:

    February 17th, 2009 at 7:47 am

    Everyone crying about their debt should be happy if you get one penny. I have debt too, but no one held a gun to my head when I CHOSE TO TAKE THE LOANS. And I’m sure you’ve all eliminated your cell phones and large cable tv packages… I thought the last stimulus was a waste. It should have gone towards our national debt to help the value of our dollar, so we’re not paying three to four dollars for wheat bread and milk.

  49. admin says:

    February 17th, 2009 at 11:01 am

    Hi,

    I notice from the comments that a few of you are finding it difficult to make ends meet and thought I’d let you know what a lot of people are doing to make a few extra dollars. I’ve never done this myself so I’m just working from what people have told me. Anyway it’s probably worth a look as it’s free to join up.

    The thing you have to do is fill out surveys. You can earn between $5 and $75 for each survey and I guess it’s pretty easy to do as you are basically giving your opinion on retail products. I imagine it can be time consuming as nothing is free in life and I can’t imagine how long it takes to earn the $75 commission.

    Anyway I have a link if anyone is interested. The company who pays you is a market research company called SurveyForProfit and you can sign up by clicking here .

    Here’s the companies banner

    If you decide to give it a try post back on here with your feedback.

  50. DustyR says:

    February 18th, 2009 at 1:58 pm

    The question is, would people actually use that money to get out of debt? Some or even most people might, however, I could see others who aren’t wise with their money using the stimulus to buy a new wardrobe or take a trip. If there was a way to take that $30,000 and instead of just handing it over to the “average joe” to do with however he pleases (just like they did to the housing lenders in the bailout), maybe the government could regulate it so it could only go to paying off student loans, housing, credit cards and car loans. That way we know the tax dollars aren’t being wasted on someone getting breast implants or tattoos.

  51. AJ says:

    February 19th, 2009 at 4:25 am

    What is up with a lot of you thinking this is free money??? It’s OUR tax money. They took it from us! If they want to give it back so be it. Take the time and find out whats in this HUGE bill. I voted for Obama and boy was I dumb for doing so! He never let us see what was in the bill {as he told us he would}. Our dollar will be worth zip in the next year or two if we keep printing money like this. Take the 2009 stimulus check and then start living on less than you make each week. Stay out of debt. Google Dave Ramsey.

  52. Karen says:

    February 19th, 2009 at 12:51 pm

    The money is not going to be taxed , and the goverment is giving it to us, to try and help .Any money that comes in to the household is a help,! Stop complaining and be happy for what we are getting . Thats whats wrong with this country greed. Thats how we got this way to begin with.

  53. karen dowell says:

    February 19th, 2009 at 5:43 pm

    i am wondering if people who are drawing social security will be getting a stimulus check

  54. momma cher says:

    February 22nd, 2009 at 5:31 am

    Yep. People on SS will get a 250 dollar lump sum stimulus check..

  55. dd says:

    February 22nd, 2009 at 9:44 am

    I don’t think the stimuls check is intended to get people out of debt. I think it is intended to be spent on frivelous things, and be put back into the economy. If you are so desperate for somebody to pay off your debt for you, I think you have not handled your money wisely in the past. I don’t believe that anyone is incapebable of living on a small income. I was a single mom 10 years ago, 23 years old, worked a full time job making $6.50 an hour. I lived in a low income home, paid a babysitter, car insurance, and still never aquired any debt. I ate on 20 dollars a week, and it was fine. You need to make do with what you have, work hard, and you will make it. I continued to work hard and get raises, now I even have a good amount of savings for me and my son. I pull money out immediately for bills and savings, then spend the rest. It’s not hard. If you budget you can live without credit cards and loans. As for this being our tax money and we’re just getting it back, tax money is to run the country and pay the service men who fight for your life. Don’t be greedy, and think oh poor me, there are people not even as fortunate as you.

  56. robert says:

    February 22nd, 2009 at 11:16 pm

    Ive already received my taxes this year so will i get another check?

  57. Bail-me-out says:

    February 23rd, 2009 at 2:30 pm

    I have no doubt that people will buy a PS3 with the $500 or couples can now get that 47″ LCD they’ve had their eye on for the past several months. The chances of that happening are more realistic. People with credit card debt will use the money to free up their max credit card only to charge that amount back up again. If you’re bad with money then this stimulus credit will not do much for you. We Americans live in a society of waste. Wasting food, money, and time. I’m just as guilty as anyone and I can’t pass judgement on anyone. All I’m saying is that be thankful for whatever you get and grateful for living in America. There are many people in other countries that $500 would be a life saver.

  58. Lisa says:

    February 23rd, 2009 at 9:48 pm

    I have no credit card debt, but I do have bills and could use the stimulus check to help pay bills and buy my diabetic meds (that I can’t get due to no insurance). I have worked from the time I was 15 yrs old and now due to my health I can’t work. I’m waiting on SS, but it takes forever to get on, so I say send me my check. Especially since I paid the government taxes, even after according to the laws, income tax was suppose to be only active during the war time…..seems the government over looked that part. So I’ll gladly take the money and any of you that don’t want it, you could always find a family as big as mine (there’s 2 adults and 3 children in my household) that could use it just to survive.

  59. barelymakingit says:

    February 24th, 2009 at 1:34 pm

    Funny to me how the government expects people to receive $500.00 to just blow it when we can barely eat, pay for medicines, keep lights on, put gas in the car to either get back and forth to work or to look for work. No one is shopping these days, we’re all too busy trying to survive. I work every day and have gone from living pay check to pay check to just getting paid and trying to make it to the next day. The first thing any responsible person does is pay their bills. You have to have shelter (rent), lights, water, food, extra’s, like phone, insurance for your car and home, gas for your car, heat for your home. Is any of this extravagant? I think not. C’mon people $500.00 is not going to stimulate the economy. Give the money to the people. $30.000.00 for every american and you will still have money left over out of the billions you’re giving to banks and other corporations.

  60. ohsograteful says:

    February 24th, 2009 at 3:26 pm

    Gratitude is the word of the day. Whatever you do with your stimulus is your prerogative. Because whenever it comes, I guarantee you it will be right on time. We all have something to complain about, all I want to know is when can I expect my check?

  61. robert says:

    February 24th, 2009 at 7:55 pm

    ya 500.00 is not going to do any thing for the economy now 30 or 50k will fix it . that would be enough to pay bills buy cars make & billed houses it would definitely stimulate the economy & me lol.

  62. Cynthia says:

    February 25th, 2009 at 2:51 pm

    You know if this money had gone to the people who need to be bailed out, then they could pay off their debt therefore getting these banks out of debt. Instead the government wants to get the banks out of debt, while the American people struggle to pay their bills and feed their families. What good would $500 dollars do for my family not one thing, maybe pay interest for one month on my house. Pay on months worth of utility bills, but then it’s the same old thing the following month. We need to stimulate the economy from the bottom up, not try to do it from the top down. Those people don’t know what it’s like to trying to make ends meet.

  63. TONY says:

    February 25th, 2009 at 7:52 pm

    So are we getting 500 for sure? or what is the deal?

  64. Danielle says:

    February 27th, 2009 at 6:20 am

    As I filed my taxes already; how does that work? I did receive an extra stimulous for having a baby last year. But when are we supost to recieve (if we are???) any sort of stimulous check? I would love to pay my bills and not buy a ps3 or tv.tyvm!

  65. Jill says:

    February 27th, 2009 at 9:39 am

    I seriously digressed from the topic in my previous rampage …the stimulus is not much at all, but I’m not looking for a handout, just a little breathing room until things get better. In my house, every extra penny gets us through to the next pay period. Even if it is only 50-60 bucks a month, that means some small salon owner might get a visit from a customer they haven’t seen come in for a while b/c of the hard times. And if it helps that salon owner, she may go out and get some supplies she’s been needing in her salon, and that distributor of……”salon products” will get a boost….and it dominoes…only this time in a positive direction.

  66. poor-man says:

    February 27th, 2009 at 4:27 pm

    lets face it there has to be low in come people so there is a work force if every one was wealthy no one would work not that 30 k would make any one Rich. maybe less troubled for a while. help the people & the people will fix the economy. win-win for all.

Leave a Reply