2009 Stimulus Check Laatste

Woensdag 18 maart, 2009 11:10
Geplaatst in de categorie 2009 Stimulus Check

Wat meer nieuws te melden op de 2009 stimulans controleren ...

De recente stimulans pakket door het Congres (American Terugwinning en Reinvestment Act van 2009) heeft nu de fijnere details onderzocht en kan nu worden bevestigd dat de enige vermelding in het besluit dat betrekking heeft op een 2009 stimulans controle is door middel van een sectie te beschrijven een belastingvermindering die de laagste waarde van $ 500 of 6,2% van het jaarlijkse inkomen van een belastingplichtige.

Dus elke belastingplichtige die verdient $ 3100 of meer per jaar krijgt een krediet van $ 500. Als de belastingbetaler verdient minder dan $ 3100 per jaar, dan is de 2009 stimulans controle wordt 6,2% van het jaarlijkse inkomen. Voor gezamenlijke filers het maximale bedrag is $ 1000.

Als u in aanmerking komt voor een controle dan om te ontvangen moet u uw bestand belastingen. Voor deze raad ik TaxAct wie een gratis service, samen met hun diensten betaald en kan je terug in slechts 9 dagen. Voor meer informatie klik hier.

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in het bestuderen van de bewoordingen van de wet, maar vindt deze in rubriek 1001 van de Amerikaanse Recovery and Investment Act van 2009. Dit deel is getiteld "werk lonend maken Credit". Er is geen sprake van een daadwerkelijke stimulans 2009 controleren.

Een andere stimulans gehoopt werd door afwezigheid van de stimulus pakket. Dit was de mogelijkheid voor de straf van vrije toegang tot het pensioen fondsen worden dat een 401 (k) of een IRA fonds. Het werd door velen gehoopt dat in het geval van onbillijkheid terugtrekking zou mogelijk zijn geweest zonder een boete. Deze aanpak is favoriet in de 2009 stimulans controleren voorstel door vele deskundigen als dit zou hebben geleid tot een stimulans voor de economie, zonder dat het ten koste van de belastingbetaler.

U kunt verlaat een reactie, of trackback van je eigen site.

76 Reacties op "2009 Stimulus Check Laatste"

  1. Tim zegt:

    3 februari, 2009 op 9:33

    Wow, $ 1000, wat is dat nu doen voor de gemiddelde Amerikaan. Terwijl onze belasting dollar bail de hebzuchtige, kunnen we je een eenvoudige $ 1000. Wat dacht je van elke echte Amerikaanse dat ingediend belastingen 08, een bepaald bedrag, en niet op het welzijn ontvangen zeggen $ 30000. Veel mensen zouden kunnen ontdoen van hun schuld. Vooral creditcard schulden. Dan maakt het bijna onmogelijk om een andere creditcard als de schuld betaald uitgeschakeld was $ 10000 + voor een bepaalde amout jaren en hun streng lagere limieten. Daarom banken niet zou liquideren met schulden die niet kan terugbetalen eet het. $ 900 miljoen dollar zou kunnen worden uitgedeeld op een manier die niet alleen helpt de economie, maar krijg je de gemiddelde Joe van de schuld. Gewoon een gedachte van iemand zonder een universiteitsgraad, niet in de schuld en zeker niet een inhalig persoon.

  2. Nicholas zegt:

    3 februari, 2009 bij 11:27

    Stimulus controles worden riskante man. Kijk wat zij heeft gedaan naar Japan in de vroege jaren'90. Zij drongen het land in een diepe gat ze voelde tot de buurt van 2000. Dat zei een loutere $ 1000 .... Wat denk je dat als de regering. iedereen heeft $ 30.000 dollar? Nu als je een grapje, dat is grappig. Maar als je een serieuze, meneer, weet je minder over een werkende economie dan Mr.McCain. Denk na over wat er zou gebeuren met de waarde van de dollar als er niets anders.

  3. stac zegt:

    3 februari, 2009 bij 11:35

    Ik ben het volledig eens met Tim .... Denken: Als u wilt dat om de economie te stimuleren dan de gemiddelde Amerikaanse sommige echt geld en zoals hij zei, de meesten van ons zou GET OUT VAN DE SCHULD. Isnt dat het doel hier. Maar we houden waardoor grote bedrijven en banken miljoenen verkwist - aanschaf van nieuwe vliegtuigen, hebben partijen, en krijg enorme bonussen, terwijl we nog steeds strijd. Zij neemt geen genie te begrijpen ... .. ik ben nog steeds woedend dat de omliggende gemeentes waar ik woon gaan GEVEN BOSCOV'sa warenhuis $ 6 miljoen om dit stomme store geopend. Als u wilt BLOW $ 6 miljoen dollar waarom dan niet van u laat iedere inwoner PA NIET betalen hun eigendom belastingen - die zijn erg hoog. Dat zou ook het stimuleren van de economie - we hadden enkele duizenden dollars te besteden .... maar je bent met een WINKEL $ 6 miljoen dollar en we zijn nog steeds niet gaan winkelen met de economie in deze toestand. Het spijt me ik heb uit het onderwerp TIM - Ik ben net ontslagen meer dan dit. Ik ben een stay-at-home mom en vervangende leraar en als u het bovenstaande kunnen we achterhalen, maar deze HOGE BETAALD ambtenaren KAN NIET ?????? GEDRANG KOMT!

  4. Maureen zegt:

    3 februari, 2009 bij 4:47 pm

    Als de regering zou geven geld gewoon terug te betalen schuld, maar het zou niet het stimuleren van de economie zoals de bedoeling was. Met de stimulus de controles, denkt dat de Amerikanen hebben meer geld te gaan besteden aan materiële goederen, als iedereen zou gaan kopen dingen met deze controles het idee is dat detailhandelaren winst zou stijgen, het creëren van meer banen en zo verder. Er zijn zeker problemen en gebreken aan dit plan, vooral omdat er zoveel Amerikanen in de schulden, veel financiële adviseurs zou hen vertellen om deze stimulans controle naar het betalen van hun schuld, dat is wat veel mensen doen.

  5. Nicholas Capano zegt:

    3 februari, 2009 bij 8:20 pm

    Ik ben het niet oneens met u over de VS meer opgeleide beslissingen over waar we het geld. Echter, als ze gaan dit oplossen die ze nodig hebben om het te doen op de corporate-en klein-zakelijke niveau, ze worden misschien dwaas, maar de Amerikaanse consument zou ook een belachelijke verspilling van het geld.

    10-30k voor iedereen zou de waarde van de dollar op instorten. Ook geven zij aan onverantwoordelijke mensen is nog steeds net zo dom. Je denkt dat Wall Street ontplofte afgelopen herfst wachten totdat dit gebeurt (die nooit zal, als gevolg van wat geschreven is de straf voor). Ik liet mijn Economisch Hoogleraar die post, en hij lachte als hij keek Dane Cook poging een serieuze rol. Mensen moeten gewoon niet onverstandig met geld. Ik garandeer 8 van de 10 mensen met 30.000 in de schulden (vóór deze recessie) niet gekocht hebben, alle troep zij deden. Mensen moeten doen voordat ze de wiskunde poging om door een huis zelf, alleen omdat een junky bank lening aan hen betekent niet kunnen veroorloven. We zijn gegroeid volwassenen hier, niet de kinderen naar papa voor geld voor gas, omdat we onze laatste dollars op de films.

    Don't get me verkeerd sommige mensen hebben pech, maar zijn net als welzijn, ze zijn maar weinig tussenin.

  6. Nicholas Capano zegt:

    3 februari, 2009 bij 8:21 pm

    En ja de overheid ambtenaren stuff is hilarisch als goed. In een pathetische manier natuurlijk.

  7. Shannon zegt:

    4 februari, 2009 op 7:42

    Het geven van $ 500 per persoon of € 1000 per paar is niet echt te helpen. Ik wed dat ten minste 75% van dit land in de schuld veel verder dan dat $ 1000 totaal .. Ik weet dat ik ben ($ 4000 in de schulden). Dus dit zal echt helpen ons duidelijk onze leien, niet eens dichtbij. Ik denk dat $ 5000 of zelfs $ 10.000 zou enorm helpen mensen ten minste een deuk in hun schuld als het niet duidelijk it up compleet. De $ 30.000 zou leuk ook. Als ze bereid zijn te geven miljarden voor grote naam bedrijven, dan kan een beetje meer dan een paar miljoen aan de 'gewone mensen' van dit land.

    En om Nicholas' opmerking over leningen voor huizen - je zou willen nadenken over de reden waarom een aantal van deze huizen ging slecht. Zeker dat ik zou zeggen de meeste waren omdat mensen niet budgettering correct. Maar ik weet een aantal waren ook het gevolg van echtscheiding, overlijden in de familie en het verlies van banen. Je kunt nooit echt plan voor een aantal van deze dingen te gebeuren omdat de meeste zich in een oogwenk.

  8. Phill zegt:

    4 februari, 2009 op 9:30

    Ik ben gewoon een observationele advies met mijn uitspraken.
    Ik denk dat de regering baseert dit 'stimulans controleren' op de jaarlijkse inkomsten van de bedrijven, families en individuen. Ik denk dat de reden van onze regering is bereid tot 'geven bedrijven miljarden dollars, en het gemiddelde huishouden "loutere miljoenen" is simpelweg omdat het gemiddelde huishouden is alleen duizenden in de schuld. Het gemiddelde bedrijf is miljoenen in de schuld. Als de regering het eens kunnen worden over een vastgesteld percentage voor elke categorie (Bedrijf, huishoudens, individuele) de controle krijgen op onze handen veel sneller.
    Ik denk ook dat de overheid moet houden een veel betere kijk op de onderneming uitgaven beleid. Maak betere wetten / sancties tegen de scheepvaart banen naar andere landen. En, eenvoudige onverantwoorde uitgaven in het algemeen. Wij als Amerikaanse burgers moet ook een betere kijk op wat we de uitgaven gewoonten zijn.
    Denk aan een steen in het water is gedaald. Bekijk de rimpel-effect van die steen. Nu beeld dat dezelfde steen laten vallen op een kussen. De 'rimpel-effect "wordt tegengegaan / goedgemaakt door het kussen. Het is een veel zachtere landing.
    Als bedrijven, huishoudens en personen besteden onverantwoord ... .. We zullen ALLE eindigen als de steen die verdrinkt in het water ... ....

  9. Nate zegt:

    4 februari, 2009 op 9:44

    Vastzetten van de prijzen, het niet laten de prijzen stijgen of dalen, dit houdt de $ hetzelfde. Geef elke middenklasse belastingbetaler $ 30.000, $ 60.000 voor een gezin. Vereisen derde somwhere geïnvesteerd in hun keuze van wat, de andere twee derden betalen uit de schulden en de aankoop van goederen. Met de prijzen vergrendeld, de dollar cant vallen of verhogen.

    Maak deze idioten die slechte zakelijke beslissingen werk hun konten uitgeschakeld om het bedrijf dat zou worden gestart met dit geld. Welke zouden ze reclame maken, dat zou de kranten en televisie bedrijven reclame dollar die zij nodig hebben om te overleven. Dit zou wiet uit de idioten en anderen sterker.

    Maar in plaats van briljante overheid geeft een biljoen aan een tros van banken die hun idioot CEO's die hebben bewezen dat ze zuigen op hun baan. Laat ze al dat geld, zodat zij het hele land met hen

  10. Colleen zegt:

    4 februari, 2009 bij 11:34

    In plaats van 890 + miljard bail out big business, y niet bail out degenen die het echt nodig is. De belastingbetalers. Als de gov. zou ons elke 1mil (zelfs 500kwould doen). Wij betalen belastingen op het (iedereen hetzelfde bedrag (20-30 %????) dat zou ons 300-500k. We kunnen betalen uit hypotheken, creditcards, kopen nieuwe auto's, SAVE OUR kleine bedrijven, kopen gezondheid verzekeringen, beleggen ... ... ... ... .. Dit zal op zijn beurt borgtocht uit de hypotheek-industrie, banken, autofabrikanten, enz. Dan is de GOVT moet veranderen hun uitgaven, verandert de manier waarop rekeningen worden gestemd op een ding in een tijd-nee toevoeging van dingen op grote wissels, alsof ze r proberen zo aan dit pakket (600m GOVT voor auto's, & alle andere domme dingen die ze proberen te financieren). Als het wont "stimuleren" van de economie NU-6months of zo, zijn niet waard ... ....

    Het is niet een raket wetenschapper achterhalen !!!!!!!!!!,

    We het te ontdoen van de IRS, door iedereen betaalt hetzelfde bedrag van de belasting, ofwel met een forfaitaire inkomstenbelasting, of een federale omzetbelasting, waardoor iedereen met inbegrip van illegalen, betalen hetzelfde bedrag, geen aangifte, geen restitutie, NO IRS - kijk naar alle $ $ $ we kunnen besparen.

  11. Kimberly zegt:

    4 februari, 2009 bij 12:39

    Waar denk je dat dit geld vandaan komt en waarom denk je dat je verdienen? Heb je verdienen? Voelt u, omdat u hebt gemaakt arme uitgaven keuzes zou je bailed uit? Ik begrijp dat de grote bedrijven krijgen bailed uit, maar zij geven aan de werkgelegenheid van duizenden mensen. Laat het bedrijf niet en nog veel meer mensen van werk en werkloosheid. Ze al werken met deze bedrijven en maakt ze volgen Richtlijnen om te zorgen dat ze zullen niet dezelfde fouten als voorheen. Ook ik heb mijn schuld, maar ik ben degene die om mezelf daar en ik zal het een te betalen het uit. Ik hoef niet in ons land nog verder te gaan in de schulden te dekken mijn uitgaven gewoonten. $ 1000 niet veel lijkt veel, maar veel mensen kunnen gebruiken om te raken als ze een factuur of twee achter. Alle kleine beetjes helpen. Stop met zeuren over wie krijgt wat en concentreren op jezelf en hoe je denkt te krijgen van je eigen schuld.

  12. Steven zegt:

    4 februari, 2009 bij 4:31 pm

    Ik weet niet hoe iemand kan klagen over het geld dat wij krijgen uit de stimulus controleren. Zet het op deze manier is het geld dat u niet waren oorspronkelijk krijgen Anyways. Dus de manier waarop ik het cijfer, stop klagen en te accepteren wat je krijgt het is beter dan niets. U allen zijn die klinkende inhalig nu!

  13. SG zegt:

    4 februari, 2009 at 5:00 pm

    Dit land wil bail out die grote corporate ondernemingen en banken, zodat zij kunnen controleren .... Wij kijken naar een communistisch land mensen.

  14. Nicholas Capano zegt:

    4 februari, 2009 bij 8:37 pm

    Waarom doen zo weinig mensen begrijpen hoe een economie werkt 60k voor gezinnen zou de waarde van de dollar. Gevoel heb ik al aangegeven dat, en iemand boven is nog steeds te suggereren. Als u niet weet, is de prijs van alles om je heen zou gaan. Die Aziatische Landen die meer dan 60% van onze schuld zou hun neuzen op ons. Google 'Japans financiële crisis in het begin van de jaren'90' om te zien wat overdreven stimulans geeft aan een economie. Op een andere nota denk hoeveel het zou kosten voor het regelen van deze, "iedere burger moet investeren een deel" idee. Die ideeën zijn allemaal gek, en er is een reden waarom econoom niet hebben voorgesteld het nog niet.

    Phill, ik hou van uw idee. Ik heb geen idee over hun redenering, maar de uwe is intuïtief.

    En SG pls stop lezing u IJzeren Gordijn comic books en je GED.

  15. Traci zegt:

    5 februari, 2009 op 1:45

    Ik vind wat John Stewart voorgesteld.
    Geef elke Amerikaanse belastingbetaler 10.000 en moet gebruik maken van het geld te betalen uit de schuld op een creditcard, woningkrediet of student lening, auto lening of andere lening bij een bank. Toen de banken krijgen het geld en wij krijgen schuldverlichting! Waarom niet geven aan de banken dat gaf voor ons in plaats van de banken die gaven aan hun CEO "s!

  16. Greg zegt:

    5 februari, 2009 bij 12:23

    Met al het geld dat het congres heeft Forken meer dan in de laatste 10yrs konden ze van gekocht om de belasting betalende burger een $ 200.000 ingericht huis wow wat een concept. Ik snap nog steeds niet geloven eventuele toekomstige fiscale stimulans zal helpen zonder een herstructurering van de bestaande belastingwetgeving. Vervang de inkomstenbelasting met een omzetbelasting, die zijn geld zal uitgeven. Hoe meer een persoon hoe meer ze uitgeven, hoe meer ze betalen, maar het is gelijk, iedereen betaalt hetzelfde. Afschaffing van de onroerendgoedbelasting. Eigenaren denken dat ze zelf maar in werkelijkheid zijn huurders. Wat gebeurt er met uw woning als u niet kan betalen?
    Mijn grootvader verloren huis is op een vast inkomen en werkte hele leven te verwerven zij ..
    Ik weet ben ik radicaal, maar zo waren de grondleggers Ik denk dat ik ben in goed gezelschap:)

  17. Vini zegt:

    5 februari, 2009 bij 3:47 pm

    Voor diegenen die meer dan € 10.000,00 in de schuld, moeten ze afgesneden van hun creditcards. Uw schuld zal zijn hoger en hoger. Denk niet dat je een goede deal in aanschaf, je betaalt veel hogere rente op uw creditcard als u niet betaalt meteen uitgeschakeld. Wees dus slim, als u niet over het geld in uw account niet te besteden. Dat is waarom er zoveel mensen bestand faillissement. Mijn advies, de overheid moet niet borgtocht van deze grote bedrijven. Deze korpsen kunnen fuseren met andere bedrijfs-en hervorming. Gestookt alle CEO's en hervorming nieuwe beheer. De regering is met gebruikmaking van alle het geld van de belastingbetaler op borgtocht grote korps zonder onze goedkeuring. Ik wil niet op borgtocht ze uit, laat hen het werk zelf of in hun eigen geld niet van ons. De overheid moet erop stimulans controles voor wie ingediend inkomstenbelasting om hen te helpen zich voor hypotheek, huur, voedsel, kleding voor kinderen en etc en bezuinigen op welzijn. Mensen geen werk hebben, verdienen een van mijn belasting geld.

  18. Beth zegt:

    5 februari, 2009 bij 7:32 pm

    Tim, Ik ben het eens met je. Ik ben single. $ 500 niet zal me overal. Geef me ongeveer $ 20.000 en ik kan je uit de schulden en comfortabel wonen. De overheid kan bail out banken en autobedrijven, maar niet ons gemiddelde burger. De rijken rijker worden.

  19. Alina zegt:

    5 februari, 2009 10:26 pm

    Ik ben nog steeds van mening dat als de banken meer geld zou geven of gewoon om de controles te betalen aan uw hypotheek of auto leningen die zou helpen meer dan je denkt ... haar extra geld in uw zak geld uit te geven ... ..

  20. bluesfan zegt:

    6 februari, 2009 op 1:00

    het hele ding over het geven van de mensen een $ MILLION DOLLARS $ is gewoon grappig, tenzij het is Bill Gates, die geeft het uit. hemel weet hij dont nodig. $ 600 miljoen dollar is niets anders dan een fiscale afschrijving voor hem. zij wouldnt zelfs tot een miljoen. een niet terugvorderbare subsidie van Bill Gates, nu zou het stimuleren van de economie. mensen in staat zou zijn te betalen hun bank terug en Heer weet factuur zou zijn geld terug in het eerste jaar. zijn van een win-win sitiuation. zoiets als dat is wat haar gaan nemen om ons bounce terug van een gestorven economie.

  21. bluesfan zegt:

    6 februari, 2009 op 1:03

    o. en een laatste ding. LETS DO AWAY WITH ALL KREDIETKAARTEN. indien het niet in de bank vervolgens dont proberen uitgeven.

  22. Nicholas Capano zegt:

    6 februari, 2009 bij 10:44

    Slecht idee blues fan. Wat heeft onze economie te gedijen zo veel in het verleden werd dit concept van schuld gefinancierd economie. Het uit de hand ben ik het eens, maar wij moeten de schuld in deze economie te gedijen

  23. Sweetlilmex zegt:

    6 februari, 2009 bij 11:23

    ok ik blijf terechtzitting verschillende dingen. Als dit wetsvoorstel passeert zijn wij om een controle. Zo ja, wanneer ze van plan verzenden?? Als het niet om een controle, dan moet je uitleggen hoe we krijgen krediet. Bedankt

  24. djkjer zegt:

    6 februari, 2009 bij 5:10 pm

    We lijken te horen veel over krijgen "MORE" uit deze stimulans, ja, het is geld dat we zouden niet anders geworden, ik ben het eens, stoppen met huilen over Getting It. Het is een spiraal naar buiten, ze geven een ding, en we lijken te willen meer, zij geven ons meer, en nog steeds zijn we niet tevreden, maar wat mos van u NIET sem te begrijpen, is dat dit geld dat ze geven, is uit ergens. Doe een beetje onderzoek in en u vindt dat dit geld is afkomstig uit de VS! Ik ben er niet over te betalen belastingen genoeg zodat ik kan je een miljoen dollar terug in de belastingen. Dat zou een samenleving waar de aveage joe zou een miljardair, en de passieve spiraal blijft. We moeten allemaal meer zuinig met ons eigen geld, en een groot percentage van de schulden niet zouden zijn. Belastingen en geleidelijk zal blijven groeien als wij ons moeten blijven vertrouwen op extra stimulans controles van de overheid, want het geld komt van de belastingbetalers dollar. We moeten weer terug naar de meer eenvoudige dingen in plaats van zorgen over de aanschaf van een nieuwe auto met de controles je voelt de IRS moet geven ons. Dat is op zich waar het probleem ligt. Greedy Greedy Greedy !!!!!

  25. April zegt:

    8 februari, 2009 op 8:40

    Dus werd het wetsvoorstel aangenomen op de 5de dat we krijgen een andere stilmulas controleren?

  26. Amber zegt:

    8 februari, 2009 bij 7:44 pm

    Ik denk dat we moeten dankbaar voor alles wat de regering is bereid om ons. Mensen dont appriciate alles wat deze dagen. Ze denken dat de regering dankt ons. Ik dank God dat werd geboren in Amerika. In sommige andere landen als uw gehandicapte of net niet de slimste persoon vervolgens je leven in een hut & verhongeren .. We zijn gelukkig dat onze regering minstens trys om ons te helpen.

  27. Brandon zegt:

    9 februari, 2009 op 9:19

    Ik ben het volledig eens met Tim! Iedere Amerikaanse ingediend dat de belastingen en in 2008 moeten in aanmerking komen voor de stimulans om de Amerikanen in deze economie te betalen van hun schulden. Ik ben een krediet van 15 jaar professionele ervaring. Ik denk dat om in aanmerking te komen moet je een rendement van ingediend voor 2008 en deze vervolgens te distribueren naar Amerikanen. Tim heeft gelijk herinvesteren door Amerikanen betalen hun dag, dus ze krijgt betere rating dan te herinvesteren in de economie voor leningen. Dit zal ertoe bijdragen dat de financiële sector, maar ook meer Amerikanen vertrouwen dat het wordt steeds beter. Dan zie je misschien de beurs gaan back-up ook. Het is tijd om te geven aan de gemiddelde Amerikaan, in plaats van rekening te nemen

  28. Missy zegt:

    9 februari, 2009 bij 3:43 pm

    Ik begrijp niet waarom ze niet de middelen te geven voor elk kind. $ 500 zal niet helpen mijn familie van 3, het zal me helpen om de elektriciteitsrekening, maar het zal zeker niet bijdragen aan het stimuleren van de economie. De stimulans betalingslimiet was vorig jaar dan zal het dit jaar, dat heeft geen zin voor mij.

  29. RG zegt:

    9 februari, 2009 bij 9:07 pm

    Hier is een idee. Verdien je eigen geld en stoppen met een beroep op de regering om u geld. Het is beschamend dat mensen salivating op het idee om gratis geld dat ze niet winnen of verdienen. Stoppen kopen Crap u zich niet kunnen veroorloven.

  30. Carmen zegt:

    10 februari, 2009 op 2:18

    Ik denk dat we moeten een andere ronde van de stimulus controles in plaats van een fiscale korting. nu mensen zijn tot nu toe in de schulden als gevolg van de economie. de controles zal mensen helpen om uit de schulden en op hun voeten weer wat op zijn beurt zal bijdragen tot het stimuleren van onze economie, omdat mensen dan kunnen veroorloven om te kopen extra's.

  31. Gemiddelde Jane zegt:

    10 februari, 2009 bij 10:32

    Na het lezen van een aantal van deze opmerkingen, ik ben verbaasd. RG zei dat mensen moeten verdienen hun eigen geld, ik ben het niet helemaal eens, maar sommige mensen verdienen hun geld en nog steeds worstelen. Er zijn zoveel mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt en zich niet kunnen veroorloven hun gezinnen te voeden, laat staan betalen hun licht factuur als Missy vermeld. Mijn man en ik werken beide en hebben 2 kinderen, betalen we onze rekeningen, soms zijn we te laat, maar dat is eigenlijk alles wat we kunnen het zich veroorloven om te doen. Wij hebben geen spaargeld en geen hoop op elk gewenst moment starten binnenkort. Ik zou graag met wat ze wilden me en ik ben er zeker van RG niet zou doen de controle terug! De stimulans voor het Amerikaanse volk is niet om mensen te bevrijden van schuld, zij rekenen op ons bestedingen dat geld, dat is wat zal het stimuleren van de economie, niet de mensen betalen hun creditcards en niet is toegestaan om een ander. En door de manier, hebben we geen creditcards en slechts ongeveer $ 5000 in de schuld en de meeste van die medische rekeningen.

  32. Andy G zegt:

    10 februari, 2009 bij 8:20 pm

    De $ 500 - $ 1000 is niet te "helpen" de gemiddelde Amerikaan. Het is zo dat de Amerikanen zullen uitgeven. Als u een DVD-speler, die u helpen tewerkstellen de verkoper bij Best Buy, de fabrikant van de DVD-speler, en de makers van DVD's. Dat is wat het betekent om de economie te stimuleren. Als al de meeste mensen wel duidelijk was creditcard schuld dat er geen netto-effect. Het is misschien leuk voor de onderste regel, maar het helpt niet de economie.

  33. Angel zegt:

    11 februari, 2009 bij 2:01 pm

    Ik ben het niet eens met bail out van deze grote ondernemingen en banken, terwijl dezelfde entiteiten zijn het verhogen van onze APR. en niet zodat het grote publiek krijgt leningen te consolideren eventuele schuld ze hebben. Ik ben het ermee eens dat de mensen meer bewust te worden over hoe ze hun geld, maar de meeste doen het omdat het een manier van leven. Als de bail out is ongeveer 800 miljard dollar, door de verlichting van het merendeel van de consumenten de schuld of door een goede impuls van enkele duizenden, kunnen ze vragen om het bewijs van schuld betalingen, dit zal ook niet bij de 800 miljard die zij hebben plan nu. Hoe kan dat lager de waarde van de dollar?

  34. Angel zegt:

    11 februari, 2009 bij 2:52 pm

    We moeten ook begrijpen dat deze stimulans is niet gratis geld, omdat over het fiscaal dag, we moeten melden, en zal worden toegevoegd of afgetrokken van de fiscale aangiften. Ik zeg nogmaals, dit is niet GRATIS GELD. En deze grote bedrijven hebben al deze richtlijnen in de plaats, maar zij zullen niet voldoen aan hen. Dat is hoe dit land werkt, maar heeft altijd en altijd wil. De onderste regel is dat de middenklasse is degene die altijd te lijden hebben deze presedents.

  35. JB zegt:

    11 februari, 2009 bij 4:42 pm

    Wat doet een $ 1000 doen voor een gezin? Niet uitgeven het allemaal op een plaats! Obama is niet anders dan GW. Im blij iedereen heb voor deze man te redden mensheid zoals wij dat kennen. LOL! I cant wait for my enorme controle Dus ik kan het stimuleren van de economie. Im zeker een aantal zal stimuleren hun lokale drugsdealer, supermarkt, tankstation, en de plaatselijke bar van grof.

  36. Beth zegt:

    11 februari, 2009 bij 6:15 pm

    goed zijn als iedereen zou komen controleren en ga dronken dat zal grappig geen geld om de banken LOL LOL

  37. RG zegt:

    11 februari, 2009 bij 8:58 pm

    Om te reageren op gemiddeld Jane. Nee dat zal ik niet doen de controle terug naar de regering, maar over de grove van een jaar heb ik veel meer dan het bedrag dat de overheid zal sturen me naar liefdadigheid. Het kostte me 10 jaar te betalen uit mijn college leningen, Ik blijf mijn hypotheek te betalen en alleen kopen wat ik kan veroorloven. Mijn probleem met dit alles is dat mensen niet leven binnen hun eigen begroting. Ik voel me slecht voor degenen die hun baan hebben verloren, maar voor iedere persoon die strijd en werkt hard vooruit te komen zijn er 5 die misbruik maken van het systeem met behulp van food stamps of degenen die kinderen te krijgen, hoewel zij niet kunnen veroorloven. De bailout is een grap, maar mensen verwachten dat je geld voor niets is een nog grotere grap. Het spijt me mensen strijd. Ik worstelde voor meerdere jaren, toen ik jong was. Ik heb goedkoop voedsel niet gaan uit eten en niet met uitzondering van giften.

  38. Spence zegt:

    12 februari, 2009 bij 4:05 pm

    de meeste mensen dat het geld dat zijn als ik dat hard werken en leven in de begroting zijn er gewoon te houden in een van de bank te laten. maar de mensen die wonen buiten hun middelen die reeds in creditcard schulden zijn gewoon gaan blowit en houden hun schuld of meer in de schuld en dat is het probleem de schuld er shouldnt een stimulans controleren verstuurd moet worden schuldverlichting en in plaats van releiveing de schulden van de banken die gebruik maken van. Zij ontslaat de banken. dit is gewoon onwetend.

  39. elessar3434 zegt:

    12 februari, 2009 bij 8:37 pm

    ok in plaats van uit te sturen stimulans controles van elk bedrag. hebben de banken weer in alle creditcard onbetaalde schulden aan de overheid en laat ze knippen controles te betalen uit het geheel van de belastingbetalers schuld van $ 20.000 te zeggen? Op die manier de waarde van de dollar zal niet worden beschadigd, maar onnodige uitgaven door mensen die geen gebruik maken van het geld uit aan hun schuld. Maar wat te denken van diegenen die niet over een creditcard schulden?

  40. Titan771 zegt:

    13 februari, 2009 bij 5:55 pm

    Enkele van de reacties hier maken me aan het lachen, misschien jullie dont beseffen dat het geld van de overheid geeft ons is ons geld in de eerste plaats. Wij verdiend onze belastingen betaald en nu miljard dollar bedrijven zijn om de meerderheid van het en we krijgen een miezerig $ 500. Veel mensen werken hun ezels off net zo kunnen we de financiering van veel van de regeringen onzin. Wij financieren projecten miljard dollar in Irak, terwijl ons land crumbles recht onder onze voeten. Nu we ook bail out corporate reuzen die hun ceo miljoenen bonussen. En nu zijn we een beetje $ 500 controleren? Ik hoop dat iedereen brengt deze onder de matras ... .... Omdat $ 500 isnt gaan helpen niemand. Zij moeten hebben gegeven ligitimate belastingbetaler $ 10.000 - $ 15.000 per gezin en snijd de corperate bailouts met de helft ... ... .. deze manier worden de bedrijven nog wat geld te blijven voor een tijdje en dan de belastingbetalers stimuleren de rest in de economie. De manier waarop het is nu de bedrijven krijgen een gratis ritje ... .... Wanneer dat geld op raakt wat dan? Meer bailouts?

  41. jeff zegt:

    14 februari, 2009 at 4:01 am

    het probleem is met de gemiddelde persoon die een paar jaar geleden, ging naar buiten en kocht een huis dat was nauwelijks daar begroting. ze tellen er overuren en toekomstige werpt betalen om er huis betalingen. ze konden zich niet veroorloven om uit te gaan een keer per maand, maar ze waren blij dat ze dat mooi groot huis! gas ging omhoog in prijs, en dan de economie ging slecht en nu ze verloren er overwerk en beloning verhoogt en dan verliezen ze het huis! Mijn vrouw en ik hebben beiden een goede staat betalende banen, maar leven in een aanhangwagen huis omdat de student lening betalingen en we willen niet verder gaan in grote schulden. Toch hebben wij geld over om uit te gaan eten, de kinderen naar een film, of gewoon genieten van een avondje uit een paar keer per maand, plus een beetje weg in besparingen voor die aanbetaling op een huis als we onze studenten leningen paided uitgeschakeld. als de mensen zou hebben gekocht wat het zich kon veroorloven in plaats van het kopen van dat grote huis om ze er beter uitzien, veel van deze niet zou worden gebeurt nu. de banken veel aan zichzelf te danken, maar hij mensen die overschreden moet het merendeel van de val! de stimulans voor de mensen die daarvan besteden en niet aan degenen die uitgegeven dan er middelen.

  42. Tilly50 zegt:

    14 februari, 2009 bij 1:59 pm

    Zeer weinig van deze posten maken een beetje gezond verstand. Niemand. . . vennootschap of natuurlijke persoon, moet een borgtocht uit. Onze vrije markt moet worden toegestaan om te werken en die banken of bedrijven die stagneerde zou mislukken. Mensen die te veel geld besteed aan huizen of creditcards moet niet worden bailed ofwel. Wonen waarden kan hebben plummetted, maar dat deed mijn 401K. Niemand is me bail out. Mensen hebben pech in hun leven, maar onze ouders hadden niet iedereen redden ze uit als er iets ergs gebeurd. Ze trokken zich door de bootstraps en begon opnieuw. De enige prikkel die moet worden ingevoerd is belastingverlagingen voor bedrijven, zodat ze meer mensen kunnen aannemen en aan personen en gezinnen, zodat zij zich kunnen houden (of uitgaven) hun eigen geld.

  43. Dallas zegt:

    14 februari, 2009 bij 7:50 pm

    Voor het jaar 2008 belasting 156297000 individuele belastingaangiften zijn gedeponeerd in de VS. Als de regering zou de 780 miljard aan de belastingmoraal, werken, normale mensen .... Het zou ongeveer $ 5000 per persoon. Dan consumenten (de mensen die echt het stimuleren van de economie) in staat zou zijn om dat geld te gebruiken. Dit zou een betere manier dan het geven van hebzuchtige bedrijven, of banken die gewoon afval is.

  44. Phil zegt:

    15 februari, 2009 op 1:09

    Hows over dit voor een idee? Volg nauwlettend voor u misschien de weg kwijt! Wat als de overheid zijn voor het verzenden van elk Amerikaans-belasting betalende familie een geschenk kaart (zoals een pre-paid betaalkaart) als je wil. Nu, wat ze doen, is na deze kaart zeggen 20K voor single-en 50K voor een familie die gezamenlijk ingediend. De reden voor dit verschil is dat 75% van de tijd gezamenlijke filers hebben kinderen. Nu sturen ze u deze kaart ... .. maar ... .. er zijn enkele strijkers bij de besteding talenten die het in zijn bezit. Laat me lijst een aantal van hen nu, en dit zou zeker krijgt deze economie stroomt snel en hard als mijn je weet wie op welk tijdstip! # 1 - U kunt een nieuwe of gebruikte auto, maar het moet worden gemaakt en Amerikaanse Big 3-model. Het zou om een min. 22mpg Hwy. # 2 - U kunt besteden slechts 25% van het aan creditcard-schuld, de reden hiervoor is dat als je beloning uit dat alle schuld je gewoon rack het weer en BAM je in de stront opnieuw. # 3 - Uw beperkt tot de aankoop van gas met het plaatsen van dat tenminste 50% van de olie van de VS-bedrijven (Philips-Amoco is een van hen, Shell is het niet!). # 4 - U kunt gebruik maken van 100% voor uw hypotheek zolang zou betalen uit de notitie, zodat u kunt dat geld op items er elke maand na. De banken zouden krijgen hun geld en je zou besparen belang aan de pomp weer aan bij andere stuff. Mijn hypotheek is $ 600 per maand, dat zou kunnen betekenen van een nieuwe woonkamer in ongeveer 2 maanden, dat zou helpen de economie. Of ik kan het bouwen van een nieuwe garage zou een grote hulp van bedrijven ... beton, gordelroos, spooraansluiting, hout, elektrische .... En je krijgt het. Er zijn veel meer dingen die er gedaan kan worden, maar deze zijn wat ik kwam met alleen maar nu.

    Dus zoals je kunt zien, zijn er enkele mensen die hebben betere ideeën dan de regering in de wereld. Net als ik de ingenieurs op het werk de hele tijd, als u wilt dat de beste manier om iets te doen ... vragen de mensen die de banen en schroef dat papier ideeën!

  45. Jen zegt:

    15 februari, 2009 bij 9:07 pm

    Amerika .... het land van de gelegenheid-ha! Het is meer zoals het land van de opportunisten! Mijn man en ik verdien meer dan 100 gram per jaar, een eigen auto, hebben een kleine bescheiden huis, zelden eten. Ik clip coupons elke zondag plus we altijd op zoek naar een koopje waar dit mogelijk is. Gaan we vechten? YES! Waarom? Omdat dingen die buiten onze controle hebben veroorzaakt, financieel haavoc in ons huishouden. Depsite de salaris-throw in duizenden dollars aan advocatenkosten tot wijziging van een kind ondersteunen orde, medische kosten niet gedekt door de verzekering, nieuwe banden voor een auto, de vervanging van een warm water verwarming, enz. Dit is de werkelijkheid, de stimulans is een grapje. De $ 1000 voor een echtpaar heeft geen betrekking op een van onze extra kosten. Ik denk dat de politici helemaal uit contact met de gemiddelde kosten voor het uitvoeren van een huishouden. Sommige mensen schreven we mogen niet klagen-SOORTGELIJK HECK! Het is ons geld deze politici besteden! Geef het terug naar Main Street NIET WALL STREET !!!!!!!!!

  46. Blake zegt:

    16 februari, 2009 op 7:47

    Oh thank god iemand met enig gevoel lol. Dank u tilly50. Ik betwijfel of mensen weten heel veel over de economie in deze hele draad. Maar dat betekent dat ik weet niet meer lol. Anyways we hebben een 48% belasting op ondernemingen. Dat is verschrikkelijk! Nu nu, ik weet dat iedereen denkt: dit is stom (waarom zouden we meer geld geven aan bedrijven? Zij zijn de reden dat wij in de schuld! Ze geven niet om ons!) Zeer leugenachtig. Bedrijven zorgen meer over ons dan de regering ooit zal. We hebben de tweede hoogste vennootschapsbelasting in de wereld, waardoor deze zou de bedrijven de stahoogte te huren het buitensporige mensen die ze niet nodig in de eerste plaats. Maar hey de gemiddelde Joe is gehuurd en heeft een baan nu. Bailouts zijn niet op enigerlei wijze Amerikaans. In de geschiedenis iedereen kwam hier om het op hun eigen. Niet betaald om te wonen in een appartement dat ze niet konden betalen, tenzij de overheid betaald. Mensen zijn om de "American Dream" mixed-up compleet. Please please denken over de vraag waar dit geld vandaan komt! En een enorme enorme NO om geen geld voor de gemiddelde persoon. Het is grappig dat mensen vragen om meer en meer geld van de overheid. Ik wil graag weten waar ze zich de laatste controle ...
    PS Ik ben pas 18 en pas afgestudeerde middelbare school en doet een EMT-klasse op een community college volgende val. Don't give me dat ik een universiteitsgraad crap. Het is de mensen met hun college graden die dezelfde fouten lol. Maar ik moet zeggen dat meestal uw verklaringen gelden, maar niet helemaal.

  47. Dont_know_much zegt:

    16 februari, 2009 bij 1:29 pm

    Im slechts een gemiddelde Joe onlangs opgenomen, omdat de toestand van de economie. Ik ben over mijn nek in de schulden, net als ieder ander. Een ding dat ik verkanting helpen, maar mededeling is echter hoeveel mensen zijn detachering opmerkingen over meer geld te krijgen ons uit schuld. Heeft iemand nog weten waarom de laatste bailout didnt werk? Het is mislukt omdat de mensen gebruikt het geld te betalen wissels, en hoewel dat is het verstandig en praktisch ding te doen, laten we niet vergeten het hele doel van een stimulus controleren is om de economie te stimuleren, uitgeven! betalen voor stuff you dont need help werkgelegenheid te creëren voor het magazijn werknemers maken $ 8,00 per uur, dat is wat de stimulans controles zijn bedoeld om te doen. By the way i wont dat doen omwille van mijn recente layoff. (sorry voor geluid zo hypocriet) Weet iemand plaatsen die worden inhuren?

  48. Cry_Me_A_River zegt:

    17 februari, 2009 op 7:47

    Iedereen huilen over hun schuld moeten blij zijn als je een cent. Ik heb schuld, maar niemand hield een pistool tegen mijn hoofd toen ik CHOSE TE NEMEN LENINGEN. En ik ben er zeker van dat u alle geëlimineerd je mobiele telefoons en grote kabel-tv-pakketten ... Ik dacht dat de laatste was een stimulans afval. Hij moet zijn weg naar onze nationale schuld te helpen de waarde van de dollar, zodat we het niet betalen van drie tot vier dollar voor tarwe brood en melk.

  49. admin zegt:

    17 februari, 2009 bij 11:01

    Hoi,

    Ik merk uit de opmerkingen die een aantal van u het moeilijk om rond te komen en dacht dat ik wil u laten weten wat veel mensen doen om een paar extra dollars. Ik heb nog nooit gedaan heb, dus ik ben gewoon werken vanuit wat de mensen hebben mij gezegd. In ieder geval is het wellicht de moeite waard een kijkje want het is vrij om toe te treden op.

    De wat u hoeft te doen is het invullen van enquêtes. U kunt verdienen tussen de $ 5 en $ 75 voor elke enquête en ik denk dat het vrij eenvoudig om te doen als je in feite je mening te geven over retail producten. Ik denk dat veel tijd in beslag als er niets is gratis in het leven en ik kan me niet voorstellen hoe lang het duurt om geld te verdienen de $ 75 commissie.

    In ieder geval heb ik een link of er iemand geïnteresseerd is. De onderneming, die u betaalt is een marktonderzoek bedrijf genaamd SurveyForProfit en u kunt zich aanmelden door te klikken op hier.

    Hier is de bedrijven banner

    Als u besluit om het eens proberen achteraf weer op hier met uw feedback.

  50. DustyR zegt:

    18 februari, 2009 bij 1:58 pm

    De vraag is, zouden mensen daadwerkelijk gebruik dat geld te krijgen uit de schulden? Sommige of zelfs de meeste mensen misschien, maar ik kon zien anderen die niet verstandig met hun geld met behulp van de stimulans voor de aanschaf van een nieuwe garderobe of een reis. Als er een manier om dat $ 30.000 en in plaats van alleen maar dat ze het over aan de "gemiddelde joe" te maken met maar hij wil (net zoals ze deden bij de huisvesting leningverstrekkers in de bailout), misschien de overheid zou kunnen regelen, zodat het kan alleen aan de uitbetaling van leningen voor studenten, huisvesting, creditcards en auto leningen. Op die manier weten we de belasting dollar niet worden verspild aan iemand om borstimplantaten of tatoeages.

  51. AJ zegt:

    19 februari, 2009 op 4:25

    Wat is er met veel van jullie denken dit is gratis geld? Het is ons belasting geld. Ze hebben het van ons! Als ze willen geven het terug het zij zo. Neem de tijd en ontdek whats in dit HUGE factuur. Ik heb voor Obama en de jongen was ik dom om dat te doen! Hij heeft nooit laten we zien wat er in het wetsvoorstel (zoals hij ons vertelde hij zou). Onze dollar waard zip in het volgende jaar of twee als we afdrukken geld als dit. Neem de 2009 stimulans controleren en start die van minder dan je elke week. Blijf uit de schulden. Google Dave Ramsey.

  52. Karen zegt:

    19 februari, 2009 bij 12:51

    Het geld zal niet worden belast, en de overheid geeft het aan ons, om te proberen te helpen. Elk geld dat komt aan bij het huishouden is een hulp! Stop klagen en gelukkig voor wat we krijgen. Thats whats mis met dit land hebzucht. Dat is hoe we deze manier om te beginnen.

  53. Karen dowell zegt:

    19 februari, 2009 bij 5:43 pm

    Ik ben me af of mensen die tekening sociale zekerheid krijgt een stimulans controleren

  54. cher moeder zegt:

    22 februari, 2009 op 5:31

    Yep. Mensen op SS krijgt een 250 dollar forfaitaire stimulans controleren ..

  55. dd zegt:

    22 februari, 2009 op 9:44

    Ik denk niet dat de stimuls check is bedoeld om mensen te bevrijden van de schuld. Ik denk dat het is bedoeld om te worden besteed aan frivelous dingen, en worden terug in de economie. Als je zo wanhopig zijn dat iemand voor te betalen uit uw schuld voor u, ik denk dat je dat nog niet behandeld uw geld verstandig in het verleden. Ik geloof niet dat iemand incapebable van de levensstandaard op een klein inkomen. Ik was een alleenstaande moeder 10 jaar geleden, 23 jaar oud, werkte een full time baan maken $ 6,50 per uur. Ik leefde in een laag inkomen thuis, betaalde een babysitter, auto verzekering, en nog nooit verworven eventuele schulden. Ik heb op 20 dollar per week, en het was prima. U moet het doen met wat je hebt, hard werken, en u zal het maken. Ik bleef hard werken en krijg rijzen, nu heb ik zelfs een goed bedrag van de besparingen voor mij en mijn zoon. Ik trek het geld onmiddellijk voor rekeningen en spaarrekeningen, dan de rest. Het is niet moeilijk. Als je budget dat u kunt leven zonder creditcards en leningen. Wat dit is ons belasting geld en we zijn net terug, belasting geld is om het land en de betaling van de dienst mannen die vechten voor je leven. Wees niet gulzig, en denk oh arme me, er zijn mensen ook niet zo gelukkig als jij.

  56. Robert zegt:

    22 februari, 2009 11:16 pm

    Ive al mijn belastingen dit jaar krijg ik een ander controleren?

  57. Bail-me-out zegt:

    23 februari, 2009 bij 2:30 pm

    Ik twijfel er niet aan dat mensen kopen een PS3 met de $ 500 of paren kunnen nu dat 47 "LCD ze hadden hun oog op de afgelopen paar maanden. De kans dat dat gebeurt is meer realistisch. Mensen met een creditcard schuld zal gebruik maken van het geld vrij te maken in hun max creditcard alleen rekening te brengen dat bedrag weer terug. Als je slecht met geld vervolgens deze stimulans krediet zal niet veel voor je. Wij Amerikanen leven in een maatschappij van afval. Verspilling van voedsel, geld en tijd. Ik ben net zo schuldig als iemand en ik kan niet oordelen over iemand. Alles wat ik ben te zeggen is dat zijn dankbaar voor wat je krijgt en dankbaar voor het leven in Amerika. Er zijn veel mensen in andere landen die $ 500 zou een leven saver.

  58. Lisa zegt:

    23 februari, 2009 bij 9:48 pm

    Ik heb geen creditcard schuld, maar ik heb wel facturen en kunnen gebruik maken van de stimulans controle te helpen betalen wissels en koop mijn diabetes meds (dat kan ik niet krijgen wegens geen verzekering). Ik heb uit de tijd was ik 15 jaar oud en nu als gevolg van mijn gezondheid kan ik niet werken. Ik ben het wachten op de SS, maar het duurt het een eeuwigheid om aan de slag, dus ik zeg stuur me mijn check. Vooral omdat ik betaalde de regering de belastingen, zelfs na volgens de wetten, de inkomstenbelasting werd veronderstellen worden alleen actief tijdens de oorlog de tijd ... .. lijkt erop dat de overheid meer dan keek dat deel. Dus ik kom graag neemt het geld en elk van u dat niet wilt, kun je altijd wel een gezin zo groot als de mijne (er is 2 volwassenen en 3 kinderen in mijn huishouden) zou kunnen gebruiken om te overleven.

  59. barelymakingit zegt:

    24 februari, 2009 bij 1:34 pm

    Grappig hoe de regering verwacht dat de mensen te ontvangen $ 500.00 tot net klap toen we kunnen nauwelijks eten, betalen voor medicijnen, houden lampjes op, zet het gas in de auto te krijgen, hetzij heen en weer te gaan werken of op zoek te gaan naar werk. Niemand is winkelen deze dagen, we allemaal te druk proberen te overleven. Ik werk elke dag en zijn gegaan van de leefruimte betalen controleren betalen controleren net betaald en proberen te maken naar de volgende dag. Het eerste wat een verantwoordelijke persoon doet is betalen hun facturen. Je moet beschutting (huur), verlichting, water, voedsel, extra's, zoals telefoon, verzekering voor uw auto en huis-, gas voor uw auto, warmte voor uw woning. Is een van deze extravagante? Ik denk het niet. Kom op mensen $ 500.00 is niet van plan om de economie te stimuleren. Geef het geld aan de mensen. $ 30.000.00 voor alle Amerikaanse en zult u nog geld over van de miljarden die u geeft aan banken en andere bedrijven.

  60. ohsograteful zegt:

    24 februari, 2009 bij 3:26 pm

    Dankbaarheid is het woord van de dag. Wat u doet met uw stimulans is uw voorrecht. Want wanneer het gaat, ik verzeker je, het zal precies op tijd. We hebben allemaal iets te klagen over alles wat ik wil weten is wanneer kan ik mijn cheque?

  61. Robert zegt:

    24 februari, 2009 bij 7:55 pm

    ya 500,00 gaat niet om een zaak voor de economie nu 30 of 50k zal repareren. dat zou voldoende zijn om te betalen wissels kopen auto's make & gefactureerd huizen zou zeker stimuleren van de economie & me lol.

  62. Cynthia zegt:

    25 februari, 2009 bij 2:51 pm

    Je weet wanneer dit geld was gegaan aan de mensen die moeten worden bailed uit, dan zij konden betalen van hun schuld daarom krijgen deze banken van de schuld. In plaats daarvan wil de regering om de banken van de schuld, terwijl het Amerikaanse volk strijd te betalen hun facturen en diervoeders hun gezinnen. Wat goed zou $ 500 dollar doen voor mijn familie niet een ding, misschien betalen voor een maand op mijn huis. Betalen op de waarde van maanden nutsrekeningen, maar dan is het hetzelfde oude ding van de volgende maand. We hebben behoefte aan stimulering van de economie van de bottom-up, en niet proberen om het te doen vanaf de top naar beneden. Die mensen weten niet wat het is om te proberen om rond te komen.

  63. TONY zegt:

    25 februari, 2009 bij 7:52 pm

    Dus zijn we krijgen 500 voor zeker? of wat is de deal?

  64. Danielle zegt:

    27 februari, 2009 op 6:20

    Zoals ik mijn belastingen reeds ingediend, hoe werkt dat? Ik heb een extra stimulous voor een baby van vorig jaar. Maar toen zijn we supost te ontvangen (als we zijn?) Een soort van stimulous controleren? Ik zou graag mijn rekeningen te betalen en niet de aankoop van een PS3 of tv.tyvm!

  65. Jill zegt:

    27 februari, 2009 op 9:39

    Ik serieus digressed van het onderwerp in mijn vorige Rampage ... de stimulans is niet veel op, maar ik ben niet op zoek naar een hand-out, alleen een beetje ademen totdat dingen beter. In mijn huis, elke extra cent krijgt ons door naar de volgende periode betalen. Ook al is het slechts 50-60 dollar per maand, dat betekent dat sommige kleine salon eigenaar kan een bezoek van een klant niet hebben gezien zijn er in een tijdje B / C van de harde tijden. En als het helpt dat salon eigenaar, mag ze naar buiten en krijgen sommige leveringen ze zijn nodig in haar salon, en dat de distributeur van ... ... "salon producten" krijgt een nieuwe impuls .... En het dominospel ... alleen dit keer in een positieve richting.

  66. arme man zegt:

    27 februari, 2009 bij 4:27 pm

    laat staan dat er sprake te zijn laag in komen mensen er is dus een werk van kracht als elke was een rijke niemand zou het werk niet dat 30 k zou een Rich. misschien minder onrustige voor een tijdje. helpen de mensen en de mensen zullen het vaststellen van de economie. win-win voor iedereen.

  67. Mike zegt:

    2 maart, 2009 op 9:57

    Hey mensen, noem het STIM-U-Less! Is iedereen in de maling genomen door dit?, En door de manier, ben ik net als Obama. Iemand moet het doen wiskunde, ik bedoel echt berekent dit op te lossen. Verdeel de 800 miljard euro door alle belastingbetalers meer dan 18 in dit land en iedereen ongeveer $ 475.000. Mortages zou worden betaald uit, banken graag, nieuwe auto's zouden worden gekocht, hogeschool leningen betaald, hogeschool collegegeld betaald, enzovoort, enzovoort. MAAR, $ 500 per stuk. Oh kom op. Bush hersenen deed dit niet lang geleden, en het had geen effect op alles. Denk aan het op deze manier, als u een borgsom van een strafrechtelijk uit de gevangenis, ze zijn nog steeds een crimineel. Bail water uit een boot zonder de vaststelling van het lek en hebben we nog het lek ... we zinken. Ach, wat dan ook. Wanneer zal de Amerikanen cijfer het allemaal uit. Ik ben gewoon blij dat ik kan planten een tuin.

  68. Dogmatisch Mam zegt:

    2 maart, 2009 bij 5:26 pm

    De stimuless controle is niet van plan om iets te doen voor de bevolking van dit land of voor de economie ... als ik iets, ik ben van plan op de uitbetaling van een aantal schulden en een enkele wijze in besparingen ... niet waait op junk I don ' niet nodig!
    Wat ik wil weten is de reden waarom de banken en grote bedrijven worden steeds bailed wanneer zij hun beslissingen hebben ze enkele messed up te beginnen met ... het hoofd jongens zijn nog steeds miljoenen per jaar, zittend aan een bureau en het gebruik van onze naties geld tot de aanschaf van 5 miljoen dollar woningen, 6 auto's die zij hebben geparkeerd in de 8-auto garage en het nemen van hun vakanties naar exotische plaatsen, terwijl ze ontslaan van duizenden werknemers naar links en naar rechts! Al die bailouts voor banken en bedrijven shoud komen met strenge wetten over hoe het wordt gebruikt binnen de onderneming .... gewoon mijn mening! Mijn 2-cent, take it or leave!

  69. boop zegt:

    3 maart, 2009 op 2:33

    Advies voor een ieder hier I'd like to share. Ik heb veel over schuld en ik zou willen delen hoe ik met succes vermeden is. We proberen te voorkomen dat de financiering zoveel mogelijk (thuis is een essentieel voor de financiering, althans voor ons). Ja wij opgeslagen genoeg geld voor de aanschaf van een nieuwe auto in vol. Ja je zal hebben om de 1998 voertuigen gebruikt voor een lange tijd om te betalen maar het is realistisch. En het is de moeite waard. Als u wilt dat nieuwe mooie meubels sla te kopen als je niet kunt dan moet je blijven zitten op uw oude meubels. Ja het is een neccesity krediet op te bouwen, maar we hebben een 300-dollar grens op onze kaart, zodat we kopen boodschappen of gas en zijn in staat om altijd betalen. En nee ik ben deffinately niet meer dan een rijk persoon betaald indien anyones denken dat. Dus ik heb geen schulden en leeft een gelukkig leven en ps ik noch mijn man hebben een universiteitsgraad. En voor mijn mening op de stimulus controleren - I'm looking forward to ontvangst:)

  70. willen weten, zegt:

    3 maart, 2009 10:22

    Dus doet iedereen weet wanneer deze stimulans controles worden verondersteld om er weg naar onze huizen?? Ik vind de meeste van u zou willen betalen mijn auto-en ziektekostenverzekeringen facturen!

  71. Charles zegt:

    6 maart, 2009 op 1:28

    kijk ik ben het eens met de eerste man die u wilt opslaan volkeren woningen versterking van de economie dan geven ons alle 10.000 een gezin dan ziet u een economie terug op het werk, maar 30.000 een beetje gek nicholas uw grappig weet je gewoon niets geven Amerikanen een 1000 lijkt meer grappig dan wtf 1000 dollar zal doen voor een gezin niet een dam ding en het zal niet stimuleren iets maar geloof me op dit 10.000 een familie dan aan het praten waren oorzaak bijna elke familie, die krijgt dat zal dumpbestand het terug in de economie zijn simple.yes werden in de schuld, maar door de tijd doen we dit nog 4 keer wouldnt het opslaan bomen alleen om de controle rechts het eerst lmao

  72. EP_Hansen zegt:

    6 maart, 2009 12:46

    Allereerst, ik weet ben ik hier beetje laat, maar ik ben benieuwd hoeveel van de mensen hier suggereren $ 10k (of meer) * per persoon * zijn verdiencapaciteit een gestage inkomen. Hoeveel mensen eisen meer van ons (dat wil zeggen de belastingbetaler) geld zijn bereid te accepteren dat elke baan komt langs, om rond te komen? Hoeveel van jullie hebben niet eens geprobeerd om een baan als loodgieter, of serveerster, of wat laag betaalde baan die mogelijk zijn, alleen omdat je denkt dat het onder je? Hoeveel mensen hier hebben snubbed de "Help Wanted" advertenties en borden aan de Fast Food restaurants (als voorbeeld), want je gebruikt voor het managen van een team op een high-end zakelijke voorafgaand aan bil uitgeschakeld, en nu bepaalde banen zijn gewoon uit van de vraag? Hoeveel zijn werkloos en zitten te wachten, vingers gekruist, voor dat er meer "menswaardig" werk, de ene je voelt je "verdienen" op basis van uw kwalificaties, om mee te gaan?

    Hoeveel van jullie hebben een baan (of meer dan een), zoals die welke ik al noemde, zodat u kunt rondkomen en zorg ervoor dat er eten op tafel? Hoeveel hebben een beetje de kogel en sliep 's nachts goed te weten dat, hoewel de baan kunt u van een lagere norm dan u gewend bent, dat ten minste feed kunt u uzelf en uw gezin? En tenslotte, hoe velen van u hebben betaald aan belastingen de $ 10.000 (of $ 30k of $ 75k, enz.) dat u nu eist u enige recht op? Als u betaald hebt, dat veel in belastingen, dan ga je gang en rant, maar als u dat nog niet, dan is het niet uw geld om te beginnen, en je hebt geen recht op klagen.

    Zoals het is, ik was een alleenstaande moeder begint bij 17. Ik was gekickt uit mijn ouders' huis, en werkte twee functies ter ondersteuning van mijn dochter en ik, voor meerdere jaren. We hadden een appartement, we aten gezond (indien niet verzonnen) maaltijden, en we hebben rond te komen, alle zonder enige hand-outs WHATSOEVER. Geen welzijn, geen stimulans controles, niets. Ik uiteindelijk in geslaagd om mezelf door middel van de school, zodat ik zou kunnen verkrijgen van een betere baan (en dus hogere lonen en uitkeringen). Ik ben nu 30 en getrouwd, en ik heb genoeg betaald in belastingen aan de vraag een belachelijk bedrag voor terug ... maar ik zou het niet want het zou precies dat: belachelijk. Dat zou verdampen van onze economie! Jeetje mensen, schakelt u de TV en een boek lezen of twee en EDUCATE jezelf over weten alvorens onlogisch eisen!

    Als voor de banken, ja, ze heeft enkele zeer ongezond zakelijke beslissingen. Maar waarom zo weinig mensen brengen schuld op de inhalige SOB die wisten dat zij niet kunnen veroorloven hun hypotheek en nog aanvaard de lening ANYWAY? Er zijn zoveel mensen die waren bedoeld om een aanvraag voor een lening voor een nieuw huis, voor een bedrag dat zij zouden kunnen veroorloven, die later (op de toepassing van) gehoord dat ze SOMEHOW in aanmerking voor een lening die werd 3-4 keer meer dan ze waren gaan gelden voor om te beginnen. Zijnde de inhalige parasieten dat zij hun ogen verlicht met dollar-tekens en ze zei: "Oh, goed waarom vragen voor een lening voor $ 250K toen ik kan het verkrijgen van een lening voor een half miljoen?!" Waarom worden er zoveel mensen alleen schuld van de banken voor het aanbieden van deze mensen de leningen, in plaats van (terecht) vragen de mensen die de leningen VERKREGEN WTF ze denken?

    Als een voorbeeld van de vele: Mijn naaste buur net verloor haar huis. Ze een verpleegkundige en maakt $ 36k per jaar (en is het maken van ongeveer dit bedrag voor de afgelopen 7 jaar). Ze gelden voor een lening voor $ 150k voor de aankoop van een huis, en is goedgekeurd voor $ 600k. WAAROM zou de bank haar dit aanbod, wetende ze alleen naar huis rond de $ 30k per jaar, is mij, net als de reden ze aanvaard. Toen ik haar vroeg, ze zei dat ze dacht dat ze kon kopen van een huis dat was in de $ 400k-$ 500k prijsklasse (die ze wel) en nog geld overhouden (wat ze deden, en die werd gebruikt voor de aanschaf van nieuwe en dure woninginrichting voor haar thuis). Lo en zie, zij was niet in staat haar hypotheek te betalen, en ze is nu waar vele anderen. YES I schuld aan de bank, maar ook ik schuld haar voor als een idioot en de aanvaarding van de lening voor meer dan ze zouden kunnen veroorloven. De bank heeft niet het bezit zijn van een pistool tegen haar hoofd en vraag ze aanvaarden meer geld dan ze zouden kunnen terugbetalen.

    Mijn man komt om te werken voor de bank eerder bekend als WaMu, en hij werkt nu voor Chase, een poging om te helpen de dingen weer bij elkaar. Hij was de eerste die me vertellen over de waanzinnige leningen die werden goedgekeurd, lang voordat dit zelfs tot de oren van de gewone mensen in Amerika. Hij zou ook ruminate over hoe bizar het is dat mensen die het maken van zo weinig daadwerkelijk accepteren van de leningen, zonder te denken via precies hoeveel zij zouden hebben terug te betalen per maand (of als ze zijn, dan is het niet in acht nemen). Dit was niet zijn dept., Dus hij kon niet van invloed kunnen zijn op eventuele veranderingen als dit was gebeurt, maar als mensen meer verantwoordelijk was geweest en vertelde de banken om hun financiële valkuilen waar de zon niet schijnen (in plaats van gulzig en te zeggen "Oooh! Geld! Gimme!" ... net zoals de mensen hier nu doen ...) zouden we niet in deze rotzooi te beginnen.

    Hmm ... nu ik er over nadenken, ik vraag me af hoeveel mensen klagen dat ze het ontvangen van $ 500 of $ 1000 (in plaats van tienduizenden) zijn enkele van deze zelfde mensen die aanvaard leningen die zij niet konden veroorloven.

    Aan de mensen die houden met behulp van de slogan "de rijken rijker worden", dit: Misschien dat de mensen met geld zijn de mensen die hebben betaald dit alles "gratis" geld in het systeem dat u zo gretig veeleisende, en dus ZIJ verdienen zij terug (als ik je $ 100, en geef je $ 1 voor mij en 99 andere mensen, dan zou ik de enige die kan terecht klagen dat ik niet heb ontvangen $ 100 van u, en niemand kon de vraag naar meer geld dan wat je had gegeven, tenzij zij hadden ook je geld).

    Ook voordat iemand vraagt of rants op me dat ik moet een rijke yuppie, mijn man en ik hebben 4 kinderen en we zijn op dit moment wonen in een appartement. We zijn midden klasse, wij niet uit eten of bestel in (geld is krap; offeren de extra's en de stress vermindert ... het is een gemakkelijke, win-win-situatie), hebben we cut out kabel en een eigen mobiele telefoon voor noodsituaties, die heeft een $ 20 pay-as-you-go-kaart op het voor bijna een jaar (als gevolg van mijn gezondheid Ik moet een op mij te allen tijde), en we geld uitgeven aan behoeften (voedsel, wissels, enz.) en SAVE THE REST. Ik ben ziek van mensen eist $ 10k te betalen uit de schulden die zij opgelopen als gevolg van hun eigen inhalig, materialistische manier, als ik kan met recht hetzelfde doen, en toch heb ik nooit een frivool aankoop op een credit card (en niet heeft mijn man).

    Enkelen van u weten wat de schuld werkelijk is. Vanwege mijn kanker behandelingen en operaties, mijn zoon is geboren met een groot aantal gezondheidsproblemen, de latere gevechten met onze zorgverzekeraar, en de maanden mijn man nam af van het werk met het oog op verblijf van mijn kant als ik gevochten voor mijn leven (tijdens die keer dat hij natuurlijk niet te hebben ontvangen betalen, en we leefden off van ons spaargeld, dankzij ons met geld in het voor 10 jaar) we zijn nu worstelen met $ 30k schuld, in de medische facturen ONLY. Geen enkele keer heb ik (of mijn man) iets koopt op een creditcard, kiezen om alleen gebruik maken van het geld dat we hadden in de bank, maar nu wij dertigduizend DOLLARS omdat ik ervoor gekozen om te vechten voor mijn leven (en ik won de laatste veldslag en ik ben nog steeds vechten, maar ik ben gezond, alle dingen beschouwd).

    Ik wil niet meer horen parasitaire janken tot een aantal van u zijn in mijn schoenen. Hoe zit dit: als je al iets nodig om het spoor tegen, probeer veeleisende verbeterde gezondheidszorg, in plaats van tienduizenden dollars dat u wilt dat alleen met het oog op (a) uitgeven aan meer frivole dingen, of (b) betalen van de schulden die is uw eigen schuld in de eerste plaats.

    Wees dankbaar krijg je geen geld op. Het zal $ 500 of $ 1000, dat u niet voorafgaand aan de ontvangst van uw cheque.

    En van degenen die betaald hebben een enorm bedrag aan belastingen over de jaren, en zijn ook alleen krijg $ 500 of $ 1000 terug, You're welcome. Beschouw dit als ons geschenk aan u, en zijn dankbaar dat u steeds alles op alles.

  73. laurie1963 zegt:

    9 maart, 2009 bij 9:35 pm

    wie ooit i wish we konden krijgen stimulis controleren nu, want ik heb mijn pink slip te wijten aan de economie en de noodzaak te betalen mijn bills.unemployment is vertraging van een maand en een half en ik woonde betalen controle te betalen controleren en echt dicht bij daklozen, foodless, enz. zijn ze echt het verzenden van een andere stimulis controleren of slechts voor mensen met een ss?

  74. John zegt:

    12 maart, 2009 op 8:55

    Waarom is niet iedereen opgevoed de vlakke belasting weer? Fiscaal iedereen uit de armste naar de rijkste tegen hetzelfde tarief. Elke procent zou zijn licht op de betalers kant in vergelijking met wat we nu hebben.

  75. Alli zegt:

    18 maart, 2009 op 1:24

    Ik heb geen idee wat jullie allemaal klagen over! Een stimulans controleren, tenzij die direct gebruikt worden om de economie te stimuleren met de aankoop van goederen of diensten of het kopen op de markt niet zal stimuleren onze economie op alle. Iedereen wil voor een 30-60K is completey disallusioned en volledig egoïstisch. Als u een stimulans moet je herinvesteren niet betalen van je schulden. Persoonlijk mijn man en ik hebben over 50K in de schulden met studenten leningen en cedit kaart schuld. Maar dat is onze schuld. En we hebben nooit overwogen met behulp van een stimulus controle uit te spelen schuld. Het doel is niet voor het individu, maar voor het grotere goed. U allen hebben jezelf in de schulden en zijn niet aan de overheid om u bail out! Stop klagen over wat de overheid moet doen voor u en wat u kunt doen voor het Amerikaanse volk door te investeren in plaats van gulzig! Dit is de meest trieste site die ik ben heel erg jammer en een verzameling van Amerikaanse burgers. Schaam je!

  76. Yuri S zegt:

    19 maart, 2009 10:39

    Is dit een recente wijziging in de stimulus krediet voor particulieren? Als ik me goed herinner was het een $ 400 krediet voor particulieren en $ 800 voor paren. Ook, waar vind ik de exacte details van alles wat er in de 2009 stimulans pakket?

Verlaat een Antwoord