2009 stimulans Provjerite Najnovije
Srijeda, 18 ožujak 2009 11:10Neki više vijesti prijaviti na poticaj provjeriti 2009 ...
Nedavna poticaj paket donesen od strane kongres (American oporavak i reinvestiranja Act 2009) je sada imao sitnije detalje ispitivala i sada se može samo potvrdio da su spomenuti u aktu koji se odnosi na 2009 stimulans provjeriti je putem odjeljak koji opisuje porez kreditne koji će biti niža od 500 dolara ili 6,2% od godišnjih prihoda od obveznika.
Tako je bilo koji porezni obveznik koji zarađuje 3100 dolara ili više po godini dobit će kredit od 500 dolara. Ako je porezni obveznik zarađuje manje od 3100 dolara godišnje onda 2009 stimulans provjeriti će se od 6,2% godišnje prihode. Za zajedničke filers maksimalna brojka je 1.000 $.
Ako steknete za provjeru onda bi primiti morate datoteku Vaše poreza. Za to preporučujem TaxAct koji pružaju besplatnu uslugu plaća zajedno sa svojim uslugama i mogu dobiti za povrat u samo 9 dana. Za više informacija kliknite ovdje.
Za one koji nisu zainteresirani za studiranje stvarni tekst Zakona, oni će naći u ovoj sekciji od 1001 American oporavak i ulaganja Act 2009. Ovaj dio je nazvan "Making Work Pay kredita". Nema stvarne spomenuti od 2009 stimulans provjeriti.
Jedan drugi nadao poticaj je glasovit po svojoj odsutnosti iz stimulus package. To je mogućnost za zatezne slobodan pristup umirovljenje sredstava, da bude 401 (k) ili IRA fonda. Bilo je nadao od mnogih koji u slučaju teškoća isplatu bi bilo moguće bez incurring jedan penal. Ovaj pristup je bio omiljen u 2009 stimulans provjeriti prijedlog od strane mnogih stručnjaka, jer to bi dovelo je poticaj za gospodarstvo, bez da se o trošku poreznog obveznika.



























Tim kaže:
Veljača 3rd, 2009 at 9:33
Wow, $ 1000, što je u tome što će učiniti za prosječni Amerikanac. Dok naših poreznih dolara otklonski izvaditi pohlepan, možemo dobiti samo 1000 $. Kako o svakoj istinito da američki podnesena poreza 08, napravio određeni iznos, a ne na dobrobit reći primiti $ 30,000. Mnogo ljudi bi moglo eventualno dobili osloboditi od njihovog duga. Pogotovo kreditne kartice duga. Tada se gotovo nemoguće dobiti drugu kreditnu karticu, ako je dug bio otplaćen + $ 10,000 za određeni amout godina biti i njihova stroga donja granica. Zbog toga banke neće svršiti s dugom od one se ne mogu odužiti jedući ga. 900 milijuna dolara dolara, mogao bi biti distibuted na način da se pomaže ne samo u ekonomiji, ali dobili ste prosječan Joe iz duga. Pravedan misao od nekoga bez college degree, a ne u dugom i većina sigurno nije pohlepan osobi.
Nikola kaže:
Veljača 3rd, 2009 at 11:27
Stimulans čekove su rizične poslovni čovjek. Pogledaj što je učinio u Japan u ranim 90-ih. Ona guraju zemlju u dubok rupa osjećao dok su u neposrednoj blizini 2000. Rekao je da je za samo 1000 $ .... Što mislite je li gov. dao svima $ 30.000 dolara? Sada, ako šaljiv, taj smiješni. Ali, ako ozbiljno, dobro gospodine, znate manje o radnom ekonomije nego Mr.McCain. Razmislite o tome što će se dogoditi u vrijednosti od dolar, ako ništa drugo.
Stac kaže:
Veljača 3rd, 2009 at 1135: am
Ja u potpunosti slažete sa Tim .... Mislite o tome: Ukoliko ištanje kako bi stimulirala gospodarstvo zatim dati neki prosječni Amerikanac poput stvaran novac i kako je rekao, većina nas će izaći iz duga. Nije da je cilj ovdje. No, umjesto toga ćemo čuvati davanja BIG poslovnoj i banaka Milijuni za proćerdati - kupi nove mlaznice, ima stranke, i dobiti ogromne bonuse-a još uvijek bore. To ne uzeti Genius razumjeti ovo ... .. ja sam i dalje da je pobjesnio okolnih županija, gdje živim će dati BOSCOV'sa robna 6 milijuna dolara kako bi glupo dućan otvoren. Ako želite Blow $ 6 milijuna dolara, onda zašto ne neka svaki stanovnik PA NE plaćaju poreze njihove imovine - koji su vrlo visoki. To bi također stimulirala gospodarstvo - mi bi imali nekoliko tisuća dolara potrošiti .... ali umjesto toga vi dajete trgovina $ 6 milijuna dolara, a mi još uvijek ne događa na TRGOVINA uz gospodarstvo u ovoj državi. Žao mi je dobio sam off subjekt TIM - ja sam samo ispalila gore iznad ovoga. Ja sam ostati-at-home mama i zamjena učitelja te kao što si ti rekao gore možemo lik ali to iz tih visokih državnih dužnosnika PLAĆEN ?????? NE MOGU Frustriran!
Maureen kaže:
Veljača 3rd, 2009 at 4:47
Ako vlada su ponestati novca jednostavno da vrati dug, ne bi stimulirala gospodarstvo kao namjeru. Uz poticaj provjere, on je mislio da Amerikanci će imati više novca za potrošnju na fizičke robe, ako su svi to ići kupiti stvari s tim provjerava Ideja je da trgovaca 'bi povećali profit, stvaranje više radnih mjesta i tako dalje. Tu su svakako i napukline problema sa ovom planu a posebno od tolikih Amerikanci su u dugom, mnogi financijski savjetnici će im staviti poticaj da provjerite prema dolje plaćajući njihov dug, što je ono što mnogi ljudi učiniti.
Nikole Capano kaže:
Veljača 3rd, 2009 at 8:20
Ja ne slaže s vama na US čineći više obrazovani odluke o tome gdje se mogu staviti novac. Međutim, ako se ide na ovo popraviti što im je potrebno to učiniti na korporativnom i malih poduzeća na razini, oni možda biti lud nego američki potrošač bi još više smiješan otpada na novac.
10-30k svima bi uzrok vrijednosti od dolar do kolapsa. Također daje ga neodgovornih ljudi kao sto je i dalje lud. Misliš Wall Street eksplodirao prošle jeseni čekati to dogodi (što nikada ne će, s obzirom na ono što je napisao rečenicu prije). Ja je pokazala da je moj profesor Ekonomski post a on se smijali kao da samo gledali Dane Cook pokussaj ozbiljnu ulogu. Ljudi jednostavno ne treba da bude lud sa novcem. Garantiram 8 od 10 osoba s 30.000 u dugovima (prije ovog recesije) ne bi trebali imati kupili sve džunka njih. Ljudi bi trebali učiniti math, prije nego što oni pokušavaju po kući sebe, samo zbog toga što će narkoman bankovni kredit za njih ne znači da ga možete priuštiti. Mi smo odrasli odrastao ovdje, a ne djeca će tatica za novac za plin jer ćemo provesti naš zadnji dolara na filmove.
Nemojte me krivo dobili neki ljudi imaju peh, ali kao što je njegova dobrobit, oni su malo daleko i između.
Nikole Capano kaže:
Veljača 3rd, 2009 at 8:21
I da se državni dužnosnici stvari je smiješan, kao dobro. U patetičan način, naravno.
Shannon kaže:
Veljača 4, 2009 at 7:42
Davanje $ 500 po osobi ili $ 1000 po par nije stvarno idući u pomoć. JA kladiti se najmanje 75% u ovoj zemlji je dug daleko iznad koje ukupno $ 1000 .. Znam ja (4000 dolara u dug). Tako će nam pomoći da ovaj stvarno jasno naš slates, ni blizu. Mislim da je 5000 $ ili čak 10.000 dolara bi uvelike pomažu ljudima barem napraviti udubljenje u svom dugom, ako nije jasno da se u potpunosti. The $ 30,000 bi bilo izbirljiv previše. Ako oni su spremni da daju u milijardama velika imena tvrtki, nego što može dati još malo više od nekoliko milijuna do 'normalne ljude' u ovoj zemlji.
I Nikole komentar o kreditima za kuće - možda biste željeli razmišljati o tome zašto su neki od tih kuća je otišao loše. Svakako bih reći, jer su većina ljudi nisu bili budžetiranje ispravno. Znam nekoliko su se zbog razvoda, smrt u obitelji i gubitak radnih mjesta. Vi nikada ne može doista plan za neke od ovih stvari koje se dogoditi, jer u većini pojaviti migati jednog oka.
Phill kaže:
Veljača 4, 2009 at 9:30
Ja sam jednostavno izradu posmatranja mišljenje sa mojim izvještajima.
Mislim da je država zasniva ovaj "poticaj check 'na godišnjim prihodima kompanija, obitelji i pojedinaca. Vjerujem da je razlog naših vlada je spremna da 'dati tvrtki milijardi dolara, a prosječni domaćinstvo "ciste milijune" je jednostavno, jer je prosječna domaćinstvu je samo u tisućama duga. Prosječna je poslovanje u Milijuni duga. Ako vlada može dogovoriti set postotak za svaku kategoriju, (tvrtke, za kućanstvo, individualni) su čekovi će doći do naše ruke puno brže.
I ja vjerujem da vlada bi trebala voditi mnogo bolje paziti na potrošnju tvrtki politike. Stvori boljem zakoni / kazne nad brodarskim poslove u drugim zemljama. A, jednostavna neodgovorno trošenje u cjelini. Mi kao američki državljani trebali bi se također uzeti bolji pogled na ono što smo se navike trošenja.
Razmislite o kamen se odustalo u vodu. Pogledajte mreškanje efekt tog kamena. Sada tu istu sliku kamen pada na jastuk. The 'mreškanje efekt' je counteracted / cushioned uz jastuk. To je mnogo softer slijetanje.
Ako Tvrtke, kućanstava i pojedinaca irresponsibly provesti ... .. Mi ćemo SVE zavrssiti kao kamen u vodi koji drowns ... ....
Nate kaže:
Veljača 4, 2009 at 9:44
Zaključajte cijene, ne dajte se porast ili pad cijene, to će zadržati $ isti. Dajte svakoj srednje klase obveznika $ 30,000, $ 60,000 za obitelj. Zahtijevaju trećine somwhere uložen u njihovu izboru što, s druge dvije trećine otplatiti dug i kupiti robu. S cijenama zaključan, dolar je licemjerje pasti ili povisiti.
Napravili su da je napravio loš idiots poslovne odluke njihov rad butts off da dobijete posao koji bi se započeo ovaj novac. Koji bi ih reklamirati, koji će dobiti novine i televizijske kompanije je oglašavanje koje su potrebne kako bi preživjeli. Time bi se uklonili idiots i drugi jači.
No, umjesto iz briljantne vlada daje jedan trilijun da hrpa od banaka koje čuvaju njihova idiot CEO-a koji su dokazali da su sisanje na svoj posao. Omogućuje im dati sve kako bi taj novac uzeti u cijeloj zemlji s njima
Colleen kaže:
Veljača 4, 2009 at 11:34
Umjesto 890 + milijardi otklonski da se veliki posao, y ne otklanjajući iz one koji zaista potrebna. Na porezne obveznike. Ako gov. bi nam svaki 1mil (čak 500kwould učiniti). Mi ćemo platiti porez na to (svima isti iznos (20-30 %????) koji će ostaviti nas s 300-500k. Možemo otplatiti hipoteke, kreditne kartice, kupnja novog auta, SAVE OUR malih poduzeća, kupovinu zdravlje osiguranja, investirati ... ... ... ... .. To će zauzvrat otklonski izvaditi hipoteka industriji, bankama, auto-proizvođača, itd. Onda Govt treba promijeniti svoje potrošnje, promijeniti način na koji zapisi se glasalo na jednu stvar u isto vrijeme ne - dodajući da se velike stvari na račune, r kao da pokušava tako da ovaj paket (600m Govt za automobile, i sve ostale stvari su Glupavi pokušava fond). Ako je navika "stimulirati" gospodarstvo SAD-6mjeseci ili tako, njegova ne vrijedi to ... ....
To ne uzeti raketni znanstvenik da se ovaj lik iz !!!!!!!!!!,
Mi, riješite se IRS, čineći sve plaćaju isti iznos poreza, ili s paušal poreza na dohodak, odnosno savezni porez, što čini svima, uključujući illegals, plaćaju isti iznos, nema povratka, nema povrata, NO IRS - pogledajte sve $ $ $ bismo mogli biti ušteda.
KIMBERLY kaže:
Veljača 4, 2009 at 12:39
Gdje da li vi misliti taj novac dolazi iz i zašto mislite li da ste zaslužili? Jeste li ga zaraditi? Osjećate li se što ste napravili odabir potrošnje siromašnih trebali dobiti bailed out? Shvaćam velikih tvrtki su uzimajući bailed out ali oni daju poslove tisućama ljudi. Neka tvrtka uspjeti i još mnogo više ljudi su bez posla i nezaposlenost. Oni već rade sa ovim kompanije i što ih prate kako bi osigurali guidlines oni neće napraviti iste greške kao prije. JA previše imati dug, ali ja sam onaj koji stavljaju sebe tu i ja ću biti jedan da ga isključite. Ne treba mi našoj zemlji je ići dalje u dugove kako bi pokrili moje navike trošenja. 1000 $ mnogi ne izgledaju kao što je puno više ljudi, ali mogu ga koristiti da biste dobili je uhvaćen gore ako su račun ili dva zaostatka. Svako malo pomaže. Stop whining o tome tko je i što dobivam koncentriraju na sebe i kako ćete izaći iz vlastitog duga.
Steven kaže:
Veljača 4, 2009 at 4:31
JA dont 'znati kako bilo tko može tužiti se o taj novac ćemo biti uzimajući iz poticaj provjeriti. Stavite to na taj način svoj 'novca koji nisu izvorno idući u dobiti anyways. Pa kako ja to lik, prestanite gunđanje i prihvatiti ono što vam se da je bolje nego ništa. Te su svi oni koji su sondiranje gramze aukciji!
SG kaže:
4. veljača 2009 u 5:00 pm
Ova zemlja želi otklanjajući iz onih velikih korporativnih biznisa i banaka, tako da oni mogu kontrolirati njih .... Mi smo gledajući u komunističkoj zemlji narod.
Nikole Capano kaže:
Veljača 4, 2009 at 8:37
Zašto se tako malo ljudi razumiju kako funkcionira privreda jedne 60k za obitelji bi uništiti vrijednost u dolarima. Smisla sam već izjavio da je, a netko gore je i dalje sugerira. Ako ne znate što je cijena za sve oko vas će ići gore. Oni azijskih zemalja koji kontrole više od 60% našeg duga bi zauzvrat njihove noses na nas. Google "Japans financijsku krizu u ranim 90-ih 'vidjeti što čini pretjeranim poticaj za gospodarstvo. Na drugoj bilješki mislite koliko bi to trošak za reguliranje ovog ", da svaki građanin mora investirati dio" ideja. Te ideje su svi ludi i postoji razlog zašto nisu predložili ekonomist it yet.
Phill, volim svoju ideju. Imam nijedan ideja o njihovoj pameti, ali tvoj je intuitivan.
A SG pls stop reading Željezne zavjese ti stripovi i dobiti vašeg GED.
Traci kaže:
Veljača 5th, 2009 at 1:45
Sviđa mi se što je predložio John Stewart.
Daj svaki američki porezni obveznik 10000 i mora koristiti novac otplatiti dug na kreditne kartice, studentski dom zajam ili kredit, auto kredit ili drugi zajam u banci. Tada banaka dobiju novac, a dobili smo dug olakšanje! Zašto ne dati ga u bankama koje je dao za nas, a ne banke koje je dao na svoje CEO "s!
Greg kaže:
Veljača 5th, 2009 at 12:23
Uz sav novac našem kongresu je račvast preko u zadnje 10yrs bi mogli kupio od placanja poreza na svaki građanin s $ 200.000 namještena kuća vau kakva koncept. Još uvijek ne vjerujete bilo kojem budućnosti porezni poticaj pomoći će bez restrukturiranja postojećih poreznih kod. Zamijenite sa poreza na dohodak porez, oni koji imaju novac će ga provesti. Što više osoba ima što više troše, to više platiti, ali je jednaka, svatko plaća isti. Ukinuti vlasništvo poreza. Misle da su vlasnici nekretnina vlastiti ali u stvarnosti oni su iznajmljivača. Što se događa na svoju imovinu, ako ne može platiti?
Moj je djed izgubio kuću na fiksni prihod i radila cijeli život kako bi stekli to ..
Znam radikalan, ali Im 'pa su se osnivačima mislim da sam u dobrom društvu:)
Vini kaže:
Veljača 5th, 2009 at 3:47
Za one koji ima više od 10.000,00 dolara u dug, oni bi trebali razrezati sve svoje kreditne kartice. Vaš dug će se dodati veći i veći. Ne mislite li dobili dobar posao u kupnju, od vas će se plaćati mnogo veći interes na kreditnu karticu, ako vam se ne isplati odmah. Tako se pametan, ako nemate novca na Vašem računu ne preko potrošnju. Zbog toga postoji toliko ljudi datoteku stečaj. Mom mišljenju, Vlada ne bi trebala otklanjajući iz ove velike korporacije. Ovi zbora može udruživati s drugim tvrtki i reforme. Ispalila sve CEOs reformi i novo rukovodstvo. Vlada je korištenjem svih poreznih obveznika novac za kauciju veliki korpus bez našeg odobrenja. Ne želim otklanjajući ih, samo neka rade sami ili ga stavite u vlastitim novcem ne naša. Vlada bi trebala dati out poticaj za one koji provjerava podnesene porezne prijave kako bi im pomogla za hipoteku, iznajmljivanje, hrane, odjeće za djecu i sl. i smanjiti blagostanja. Ljudi ne rade to zaslužujete bilo koji od moj porezni novac.
Bet kaže:
Veljača 5th, 2009 at 7:32
Tim, slažem se s tobom. I'm single. $ 500 neće dobiti mene nigdje. Daj mi oko 20.000 dolara i mogu izaći iz duga i živjeti udobno. Vlada može otklanjajući iz banaka i auto tvrtki, ali ne i nas prosječne građane. Bogata dobili bogatiji.
Alina kaže:
Veljača 5th, 2009 at 10:26
Ja još uvijek mislim da ako bi se bankama daje više novca ili jednostavno napraviti čekove plative u svoj automobil hipoteka ili kredita koji bi pomoglo više nego što mislite ... njen dodatni novac u svoj džep potrošiti novac ... ..
bluesfan kaže:
Veljača 6th, 2009 at 1:00
cijela stvar oko davanja ljudi s $ $ miliona dolara samo da je smiješan, osim ako je Bill Gates koji je davanje it out. nebo zna on dont potrebna. $ 600 miliona dolara, ali nije ništa porez otpisuje za njega. to wouldnt morate biti milijun. ne povratna grant od Bill Gates, sada kada bi stimulirala gospodarstvo. ljudi bi mogli platiti njihove banke leđa i gospodar zna bill bi njegov novac natrag u prvoj godini. njen jedan pobijediti-pobijediti sitiuation. nešto kao da je ono njegova odlaska na snimanje kako bi nam se odbijaju od pali ekonomije.
bluesfan kaže:
Veljača 6th, 2009 at 1:03
O. i jedna stvar. Omogućava ubiti SVE kreditnim karticama. ako ne u svojoj banci onda ne pokušati i provesti ga.
Nikole Capano kaže:
6. veljača 2009 u 10:44
Loša ideja blues ventilator. Što je dozvoljeno na našem gospodarstvu napredovati toliko u prošlosti je ovaj koncept duga financiran ekonomije. To van kontrole Slažem se, ali nam je potrebna duga u ovoj gospodarstva napredovati
Sweetlilmex kaže:
6. veljača 2009 u 11:23
ok ja voditi rasprave različitih stvari. Ako ovaj zakon prođe smo dobijete ček. Ako je tako, kada se onda plan o slanju njih? Ako nije njen potvrdni tada molimo objasnite kako ćemo primiti kredit. Hvala
djkjer kaže:
Veljača 6th, 2009 at 5:10
Čini se da smo dosta rasprave o dobivanju "More" iz ovog poticaj, da, to je novac koji mi inače ne bi imati stečen, slažem se, zaustaviti plač nad uzimajući ga. To je van spirala, oni daju jednu stvar, a čini se da želim više, oni nam dati više, a još uvijek nismo zadovoljni, ali ono što je htijenje da ne ipak razumjeti, da je taj novac su davanje je out dolaze od negdje. Imate malo istraživanja i naći ćete da je taj novac dolazi iz SAD! Nisam to dovoljno platiti porez, tako da ja mogu dobiti milijun dolara natrag na poreze. To bi bilo društvo u kojem se aveage joe bi bio milijarder, a vani navojnica nastavlja. Svi mi treba više skroman s vlastitim novcem, a veliku posto dugova neće biti tamo. Porezi i postupno će se nastaviti rasti ako imamo da se oslanja na dodatni stimulans čekove od vlade, jer je novac dolazi od poreznih obveznika dolara. Moramo se okrenuti na više jednostavnih stvari umjesto brinuti o kupnji novog auta uz čekove mislite IRS treba nam dajete. To samo po sebi je gdje leži problem. Gramze gramze gramze !!!!!
Travanj kaže:
Veljača 8th, 2009 at 8:40
Tako je zakon donesen na 5. da ćemo primiti drugu stilmulas ček?
Amber kaže:
Veljača 8th, 2009 at 7:44
Mislim da bismo trebali biti zahvalni za sve što je vlada je spremna da nam date. People dont appriciate ništa ovih dana. Oni misle vlada duguje nas. Pa hvala bogu da je rođen u Americi. U nekim drugim zemljama ako vaš onemogućen ili jednostavno ne smartest osobi onda žive u kolibi i glađu .. Mi smo sretni da je naša vlada barem trys da nam pomogne.
Brandon kaže:
Veljača 9th, 2009 at 9:19
Ja potpuno slažete sa Tim! Svaki Amerikanac koji dokumentirane i porezi u 2008 bi trebao biti prikladan za poticaj dati Amerikancima u ovom gospodarstvu otplatiti njihov dug. Ja sam kredit od 15 godina profesionalnog iskustva. Mislim da biste trebali imati pravo na povrat podnijeli za 2008, a potom distribuirati ovaj Amerikancima. Tim je pravo reinvestirati po Amerikanci otplata njihov datum, tako da će biti bolje da se kreditni rejting potom reinvestirati u gospodarstvu za zajmove. To će pomoći financijske industrije, ali i dobiti više Amerikanaca da vjeruju da ga je sve bolja. Tada možete vidjeti berza povratak up as well. Vrijeme je da se daju prosječan Amerikanac, umjesto uzeti uzeti uzeti
Gospođica kaže:
Veljača 9th, 2009 at 3:43
Ne razumijem zašto se ne daju sredstva za svako dijete. $ 500 neće pomoći moje obitelji od 3, on će mi pomoći da plati račun za struju, ali to svakako neće pomoći stimulirati gospodarstvo. Na poticaj isplatu prošle godine bio je više nego ono što će biti ove godine, koji čini mi se nema smisla.
RG kaže:
Veljača 9th, 2009 at 9:07
Ovdje je ideja. Ostvarite svoj vlastiti novac i prestati se oslanja na Vlade da vam novac. To je posramljujući da ljudi salivating na ideju uzimajući slobodan novac koji oni nisu zaraditi ili zaslužiti. Stop kupuju glupost ne možete priuštiti.
Carmen kaže:
Veljača 10th, 2009 at 2:18
Mislim da nam treba još jedan krug na stimulans čekove nego sniženje poreza. odmah su ljudi do sada u dugovima zbog ekonomije. provjerava se da će pomoći da ljudi izaći iz duga i na nogama opet što zauzvrat pomoći će stimulirati naše gospodarstvo jer ljudi mogu priuštiti da kupi dodaci.
Prosječna Jane kaže:
Veljača 10th, 2009 at 10:32
Nakon čitanja ovih nekoliko komentara, ja sam izvan sebe. RG je kazao da bi ljudi trebali zaraditi vlastiti novac, ne slaže u potpunosti, ali neki ljudi su zarađivati novac i dalje bore. Ima toliko ljudi koji su izgubili posao i ne mogu si priuštiti da pase njihovih obitelji, a kamoli platiti njihovu svjetlu zakona kao gospođica navedeno. Moj muž i ja oboje rade i imaju 2 djece, plaćati ćemo našim mjenice, ponekad smo kasno, ali da je stvarno sve što možemo priuštiti da uradite. Mi nemamo štednje i nemaju nikakvu nadu počevši to bilo kad uskoro. Ja bih rado uzeti sve što oni ištanje to popuštanje mene, a ja sam siguran RG ne bi poslali Navrati! Na poticaj za američki narod da ne bi ljudi iz duga, oni su računajući na nas da troše novac, to je ono što će potaknuti ekonomiju, a ne ljudi njihova otplata kreditnim karticama i ne smiju dobiti drugu. I na putu, mi nemamo kreditne kartice, a samo oko 5000 $ u dugovima i većina koja je medicinski zapisi.
Andy G kaže:
Veljača 10th, 2009 at 8:20
The $ 500 - $ 1000 nije u "pomoć" prosječni Amerikanac. To je tako da Amerikanci će ga provesti. Ako kupite DVD player, od vas će se zapošljavati u pomaganju prodavač at Best Buy, proizvođač je DVD Player, a izrađivač od DVD-a. To je ono što znači kako bi stimulirala gospodarstvo. Ako je sve većina ljudi nije bio jasan kreditne kartice dug koji ne bi imao neto efekt. To bi moglo biti lijepo za pojedinačne dnu liniju, ali to ne pomaže ekonomiji.
Andjeo kaže:
Veljača 11th, 2009 at 2:01
Ne slažem se s bailing out tih velikih korporacija i banaka, dok ti isti subjekata podizanje naše Apr. i ne dopušta da javnosti dobili kredite za konsolidaciju duga bilo koje oni imaju. Suglasan sam da bi ljudi trebali biti svjesni o tome kako potrošiti svoj novac, ali većina to učiniti jer to je način života. Ako otklonski van je oko 800 milijardi dolara, po olakšavanja većina potrošača dug ili dobar stimulans od nekoliko tisuća, oni mogu zatražiti dokaz isplate duga, to neće ni dosegnuti 800 milijardi su plan odmah. Kako mogu da niža vrijednost u dolarima?
Andjeo kaže:
Veljača 11th, 2009 at 2:52
Mi moramo shvatiti da je ovo poticaj nije besplatan novac, jer je porez na dan, moramo ga prijaviti, a to će biti dodan ili odbija od naših poreznih prijava. Opet ću napomenuti, ovo nije FREE MONEY. A ta velika poduzeća mogu imati sve ove smjernice na mjestu, ali oni neće biti u skladu s njima. To je kako ova zemlja funkcionira, ona uvijek ima i uvijek će. Dno crta je da se srednji sloj je onaj koji će uvijek pate ove presedents.
JB kaze:
Veljača 11th, 2009 at 4:42
Što učiniti s $ 1000 za obitelj? Ne troše se sve to na jednom mjestu! Obama se ne razlikuje od GW. Im obradovati svi glasali za ovaj Gvido spasiti čovječanstvo kao što znamo to. Lol! Ja ne mogu čekati za moju veliku provjeriti Tako mogu stimulirati gospodarstvo. Im sigurno će potaknuti neke svoje lokalne trgovcu drogom, trgovine, benzinske stanice, a lokalne traku grubosti.
Bet kaže:
Veljača 11th, 2009 at 6:15
Ako svi bi dobro doći i otići provjeriti opijajte koje će biti smiješno nema novaca da pomogne bankama LOL LOL
RG kaže:
Veljača 11th, 2009 at 8:58
Da biste odgovorili na prosječnu Jane. Ne neću poslati Navrati u vladi, ali u grubo od godinu dana dao sam puno više nego što je iznos Vlada će poslati mi da ljubavi. Bilo je potrebno 10 godina da mi isplatiti mom faksu zajmova, i dalje plaćaju hipoteku moj i samo kupi što mogu priuštiti. Moj problem u svemu ovome je da ljudi ne žive unutar postoje vlastitim proračunom. Osjećam se loše za one koji su izgubili svoja radna mjesta, ali za svaku osobu koja radi borbe i teško da bi dobili odobrenje postoje 5 koji iskorištavaju sistem koristite hranu marke ili onih koji i dalje imaju djecu čak i da oni ne mogu to priuštiti. The bailout je vic, ali ljudi očekuju novac za ništa je još veći šala. Žao mi je ljudi bore. Ja borila za nekoliko godina kad sam bio mlad. I jeli jeftine hrane nije izaći na večeru i nije osim brošura.
spence kaže:
Veljača 12th, 2009 at 4:05
većina ljudi koji dobiju novac koji su poput mene da radimo i živimo s proračunom tamo su tek će ga držati u banci jednom napustite stranice. ali ljudi koji žive izvan njihove znači da su već u kreditnoj kartici dug samo su idući u blowit i zadržati svoje duga ili više ići u dug i taj problem postoji dug bi trebao biti poticaj check posla trebao bi biti dug olakšanje i umjesto releiveing dugove onih koji su banke iskoristiti. oni oslobađaju u bankama. to je samo u neznanju.
elessar3434 kaže:
Veljača 12th, 2009 at 8:37
ok umjesto slanja stimulans čekove iz bilo kojeg iznosa. imati u svim bankama skrenuti kreditne kartice neplaćeni dug prema Vladi i dajte im rezati provjerava otplatiti sve porezne obveznike u dugom i do $ 20.000 reći? Na taj način vrijednosti dolara neće biti oštećeni, ali nepotreban potrošnje od ljudi koji ne bi koristili novca otplatiti njihov dug. Ali što je sa onima koji nemaju kreditne kartice duga?
Titan771 kaže:
Veljača 13th, 2009 at 5:55
Neki od komentara ovdje me smijati, možda ljudi ne shvataju da novac vlada je da nam je naš novac na prvom mjestu. Mi ga zaradili plaćaju poreze i sada naše milijardi dolara kompanije uzimajući većina ga i mi dobili bobičav 500 dolara. Mnogi ljudi rade magarce off samo tako možemo financirati mnoge vlade nonsens. Mi financirati projekte milijardi dolara u Iraku, dok naša zemlja crumbles desno pod našim nogama. Sada se također otklonski korporativni divovi koji daju svoje CEO u milijunima bonuse. I sada smo malo dobije 500 $ ček? Nadam se da svatko stavlja pod matress ... .... 500 dolara jer nije idući u pomoć svima. Oni bi trebali imati ligitimate obveznicima dati $ 10,000 - $ 15,000 po obitelji i rezati corperate bailouts od polovine ... ... .. taj način kompanije dobiti nešto novca da nastavi još neko vrijeme, a zatim na porezne obveznike poticati na ostatak gospodarstva. Način na koji je i sada je kompanija dobiti besplatnu vožnju ... .... Kada je taj novac nestane onda šta? Više bailouts?
Jeff kaže:
Veljača 14th, 2009 at 4:01 am
problem je s prosječnom osobu koja je nekoliko godina, iziđe i kupila kuću koja je bila tamo jedva proračuna. Oni broje se na prekovremeni rad i buduće podiže platiti da bi se kuća isplate. nisu mogli priuštiti da izađe jednom mjesečno, ali su bili sretni da su to velika lijepa kuća! plin ode gore putu u cijenu, a onda je otišao loše ekonomije, a sada su izgubili tamo prekovremeno i plaćati podize i onda gube kuću! moja supruga i ja oboje imaju dobre plaćaju državne poslove, ali živim u prikolici kuću zbog isplate studentskog kredita i ne žele ići u veliki dug. Još smo novac preostao za izlazak jesti, uzmite djecu na filmu, ili jednostavno uživati u noć vanjska par puta na mjesec, plus stavite malo udaljeno u štednju za to predujam na kući kad imamo student Krediti paided off. ako ljudi bi kupili ono što bi mogli priuštiti, umjesto da kupuju ogromne kuće kako bi im izgledati bolje, mnogo toga ne bi se sada događa. banaka su dosta kriv za ovo ali ljudi koji bi trebao uzeti overspent većina pada! dati poticaj za ljude koji provode u skladu s tim, a ne na one koji su tamo provodili izvan sredstvima.
Tilly50 kaže:
Veljača 14th, 2009 at 1:59
Vrlo je malo tih posts nešto malo smisla. Nitko. . . korporacija ili pojedinac, treba primiti otklonski out. Naše slobodno tržište bi trebalo biti dopušteno da rade i one banke ili tvrtke koja bi trebala faltered uspjeti. Ljudi koji se potrošio previše novaca na kućama ili kreditne kartice ne bi trebalo biti bailed iz oba. Stambeni vrijednosti svibanj imati plummetted, ali tako nije moje 401K. Nitko nije bailing me. Ljudi imaju peh u svom životu, ali naši roditelji nisu imali nikoga bailing ih ako se nešto loše dogodilo. Oni su se izdvajali od strane punitelj i počeo iznova. Jedini poticaj koji treba staviti na mjesto reza je pristojba za poslovne subjekte kako bi mogli zaposliti još ljudi i na pojedince i obitelji kako bi mogli zadržati (ili potrošnju) vlastiti novac.
Dallas kaže:
Veljača 14th, 2009 at 7:50
Za 2008 godinu porezni 156297000 su pojedinačne porezne prijave podnesene u SAD-u. Ukoliko će Vlada dati 780 milijardi eura za taxpaying, radni, normalne ljude .... To bi bilo oko 5000 dolara po osobi. Tada potrošači (ljudi koji su stvarno stimulirala gospodarstvo) će se moći staviti taj novac za korištenje. Ovaj put će biti bolje nego na davanje gramze korporacija ili banaka samo otpad koji ga.
Phil kaže:
Veljača 15th, 2009 at 1:09
Hows o ovom za ideju? Slijedite vrlo tijesno za tebe mogu se izgubiti! Što ako je vlada bila poslati svako američko-obitelj plaćaju porez na poklon kartica (kao pre-paid debitnoj) ako hoće. Sad, ono što im je činiti ovaj post karticu s 20K reći za jednu i za 50K za obitelji koje podnesu zajednički. Razlog za ovo je razlika u tome da 75% vremena zajedničke filers imati djece. Sada su vam poslati ovu karticu ... .. ali ... .. postoje neke žice prilogu trošenje sposobnosti ga drži. Pusti me popis nekih od njih, a to će sigurno dobiti ovaj gospodarstvo teče brzo i tvrdo poput moj znate tko u koliko sati! # 1 - Možete kupiti novi ili korišteni automobil s njom, ali ona mora biti napravljena i američke Big 3 modela. Ona bi trebala dobiti min. 22mpg hwy. # 2 - možete posvetiti samo 25% je na kreditne kartice duga, i razlog, ako se u tome da se sve to isplatiti dug koji ćete upravo zupčana ga opet i Vaše KM u govno opet. # 3 - Tvoj ograničeni na kupnji plina s njom od mjesta koje bi barem 50% svoje nafte iz americke kompanije (Philips-Amoco je jedan od njih, Shell gas NIJE!). # 4 - Možete koristiti 100% za svoju hipoteku kao čeznuti kao Internet će isplatiti bilješku možete koristiti tako da se novac na stavke svakog mjeseca nakon postoji. Banke bi dobili svoj novac, a vi bi ste interesa pumpa natrag na druge stvari. Moja hipoteka je 600 dolara mjesečno, što bi moglo značiti novi dnevni boravak u oko 2 mjeseca, koji će pomoći da iziđe gospodarstvo. Ili sam mogla izgraditi novu garažu koja bi mnogo firmi ... beton, herpes zoster, prilaženje, drvo, električne .... I dobivate ga. Postoji mnogo više stvari koje se mogu uraditi, ali ovi su ono što sam došao do upravo sada.
So as you can see, there are some people that have better ideas than the government in the world. Like I tell the engineers at work all the time, if you want the best way of doing something…ask the people that run the jobs and screw that paper ideas!
Jen says:
February 15th, 2009 at 9:07 pm
America…. the land of opportunity- ha! It’s more like the land of opportunists!!! My husband and I earn over 100g’s per year, own one vehicle, have a small modest home, rarely eat out. I clip coupons every Sunday plus we always look for a bargain wherever possible. Are we struggling? YES! Why? Because things beyond our control have caused financial haavoc in our household. Depsite the salary- throw in thousands of dollars in lawyer fees to modify an old child support order, medical bills not covered by insurance, new tires for a car, replace a hot water heater, etc., This is reality, the stimulus plan is a joke. The $1000 for a married couple does not cover any of our extra expenses. I think the politicians are completely out of touch with the average cost to run a household. Some people wrote we should not complain- LIKE HECK!!! It’s our money these politicians are spending!!! Give it back to MAIN STREET NOT WALL STREET!!!!!!!!!
Blake says:
February 16th, 2009 at 7:47 am
Oh thank god someone with some sense lol. Thank you tilly50. I doubt people know much about realy economics in this whole thread. But that implies that I know no more lol. Anyways we have a 48% tax on businesses. Thats horrible!!! Now now, I know that everyone thinks this is stupid (why should we give more money to businesses? they are the reason we are in debt! They don’t care about us!) very untruthful. Businesses care more about us than the government ever will. We have the second highest corporate tax in the world, reducing this would give the companies the headroom to hire the excessive people that they don’t need in the first place. But hey the average joe is hired and has a job now. Bailouts are not in any way American. In history everyone came here to make it on their own. Not get paid to live in an apartment that they couldn’t pay for unless the government paid for it. People are getting the “American Dream” mixed up completely. Please please think about where this money is coming from! And a huge huge NO to ANY money to the average person. It’s funny that people are asking for more and more money from the goverment. I’d like to know where they spent the last check…
PS I am only 18 and only graduated high school and doing an EMT class at a community college next fall. Don’t give me that I have a college degree crap. It’s people with their college degrees who make the same mistakes lol. But I should say that mostly your statements hold true but not entirely.
Dont_know_much says:
February 16th, 2009 at 1:29 pm
Im just an average joe recently laid of because of the state of the economy. I am over my head in debt just like everyone else. One thing I cant help but notice however is how many people are posting comments about more money to get us out of debt. Does anyone even know why the last bailout didnt work? It failed because people used the money to pay off bills, and although that is the sane and practical thing to do, lets not forget the whole purpose of a STIMULUS check is to STIMULATE the economy, spend it! pay for stuff you dont need help create jobs for the warehouse workers making $8.00 an hour, thats what the stimulus checks are meant to do. By the way i wont be doing that because of my recent layoff. (sorry to sound so hypocritical) Anybody know places that are hiring?
Cry_Me_A_River says:
February 17th, 2009 at 7:47 am
Everyone crying about their debt should be happy if you get one penny. I have debt too, but no one held a gun to my head when I CHOSE TO TAKE THE LOANS. And I’m sure you’ve all eliminated your cell phones and large cable tv packages… I thought the last stimulus was a waste. It should have gone towards our national debt to help the value of our dollar, so we’re not paying three to four dollars for wheat bread and milk.
admin says:
February 17th, 2009 at 11:01 am
Hi,
I notice from the comments that a few of you are finding it difficult to make ends meet and thought I’d let you know what a lot of people are doing to make a few extra dollars. I’ve never done this myself so I’m just working from what people have told me. Anyway it’s probably worth a look as it’s free to join up.
The thing you have to do is fill out surveys. You can earn between $5 and $75 for each survey and I guess it’s pretty easy to do as you are basically giving your opinion on retail products. I imagine it can be time consuming as nothing is free in life and I can’t imagine how long it takes to earn the $75 commission.
Anyway I have a link if anyone is interested. The company who pays you is a market research company called SurveyForProfit and you can sign up by clicking here .
Here’s the companies banner
If you decide to give it a try post back on here with your feedback.
DustyR says:
February 18th, 2009 at 1:58 pm
The question is, would people actually use that money to get out of debt? Some or even most people might, however, I could see others who aren’t wise with their money using the stimulus to buy a new wardrobe or take a trip. If there was a way to take that $30,000 and instead of just handing it over to the “average joe” to do with however he pleases (just like they did to the housing lenders in the bailout), maybe the government could regulate it so it could only go to paying off student loans, housing, credit cards and car loans. That way we know the tax dollars aren’t being wasted on someone getting breast implants or tattoos.
AJ says:
February 19th, 2009 at 4:25 am
What is up with a lot of you thinking this is free money??? It’s OUR tax money. They took it from us! If they want to give it back so be it. Take the time and find out whats in this HUGE bill. I voted for Obama and boy was I dumb for doing so! He never let us see what was in the bill {as he told us he would}. Our dollar will be worth zip in the next year or two if we keep printing money like this. Take the 2009 stimulus check and then start living on less than you make each week. Stay out of debt. Google Dave Ramsey.
Karen says:
February 19th, 2009 at 12:51 pm
The money is not going to be taxed , and the goverment is giving it to us, to try and help .Any money that comes in to the household is a help,! Stop complaining and be happy for what we are getting . Thats whats wrong with this country greed. Thats how we got this way to begin with.
karen dowell says:
February 19th, 2009 at 5:43 pm
i am wondering if people who are drawing social security will be getting a stimulus check
momma cher says:
February 22nd, 2009 at 5:31 am
Yep. People on SS will get a 250 dollar lump sum stimulus check..
dd says:
February 22nd, 2009 at 9:44 am
I don’t think the stimuls check is intended to get people out of debt. I think it is intended to be spent on frivelous things, and be put back into the economy. If you are so desperate for somebody to pay off your debt for you, I think you have not handled your money wisely in the past. I don’t believe that anyone is incapebable of living on a small income. I was a single mom 10 years ago, 23 years old, worked a full time job making $6.50 an hour. I lived in a low income home, paid a babysitter, car insurance, and still never aquired any debt. I ate on 20 dollars a week, and it was fine. You need to make do with what you have, work hard, and you will make it. I continued to work hard and get raises, now I even have a good amount of savings for me and my son. I pull money out immediately for bills and savings, then spend the rest. It’s not hard. If you budget you can live without credit cards and loans. As for this being our tax money and we’re just getting it back, tax money is to run the country and pay the service men who fight for your life. Don’t be greedy, and think oh poor me, there are people not even as fortunate as you.
robert says:
February 22nd, 2009 at 11:16 pm
Ive already received my taxes this year so will i get another check?
Bail-me-out says:
February 23rd, 2009 at 2:30 pm
I have no doubt that people will buy a PS3 with the $500 or couples can now get that 47″ LCD they’ve had their eye on for the past several months. The chances of that happening are more realistic. People with credit card debt will use the money to free up their max credit card only to charge that amount back up again. If you’re bad with money then this stimulus credit will not do much for you. We Americans live in a society of waste. Wasting food, money, and time. I’m just as guilty as anyone and I can’t pass judgement on anyone. All I’m saying is that be thankful for whatever you get and grateful for living in America. There are many people in other countries that $500 would be a life saver.
Lisa says:
February 23rd, 2009 at 9:48 pm
I have no credit card debt, but I do have bills and could use the stimulus check to help pay bills and buy my diabetic meds (that I can’t get due to no insurance). I have worked from the time I was 15 yrs old and now due to my health I can’t work. I’m waiting on SS, but it takes forever to get on, so I say send me my check. Especially since I paid the government taxes, even after according to the laws, income tax was suppose to be only active during the war time…..seems the government over looked that part. So I’ll gladly take the money and any of you that don’t want it, you could always find a family as big as mine (there’s 2 adults and 3 children in my household) that could use it just to survive.
barelymakingit says:
February 24th, 2009 at 1:34 pm
Funny to me how the government expects people to receive $500.00 to just blow it when we can barely eat, pay for medicines, keep lights on, put gas in the car to either get back and forth to work or to look for work. No one is shopping these days, we’re all too busy trying to survive. I work every day and have gone from living pay check to pay check to just getting paid and trying to make it to the next day. The first thing any responsible person does is pay their bills. You have to have shelter (rent), lights, water, food, extra’s, like phone, insurance for your car and home, gas for your car, heat for your home. Is any of this extravagant? I think not. C’mon people $500.00 is not going to stimulate the economy. Give the money to the people. $30.000.00 for every american and you will still have money left over out of the billions you’re giving to banks and other corporations.
ohsograteful says:
February 24th, 2009 at 3:26 pm
Gratitude is the word of the day. Whatever you do with your stimulus is your prerogative. Because whenever it comes, I guarantee you it will be right on time. We all have something to complain about, all I want to know is when can I expect my check?
robert says:
February 24th, 2009 at 7:55 pm
ya 500.00 is not going to do any thing for the economy now 30 or 50k will fix it . that would be enough to pay bills buy cars make & billed houses it would definitely stimulate the economy & me lol.
Cynthia says:
February 25th, 2009 at 2:51 pm
You know if this money had gone to the people who need to be bailed out, then they could pay off their debt therefore getting these banks out of debt. Instead the government wants to get the banks out of debt, while the American people struggle to pay their bills and feed their families. What good would $500 dollars do for my family not one thing, maybe pay interest for one month on my house. Pay on months worth of utility bills, but then it’s the same old thing the following month. We need to stimulate the economy from the bottom up, not try to do it from the top down. Those people don’t know what it’s like to trying to make ends meet.
TONY says:
February 25th, 2009 at 7:52 pm
So are we getting 500 for sure? or what is the deal?
Danielle says:
February 27th, 2009 at 6:20 am
As I filed my taxes already; how does that work? I did receive an extra stimulous for having a baby last year. But when are we supost to recieve (if we are???) any sort of stimulous check? I would love to pay my bills and not buy a ps3 or tv.tyvm!
Jill says:
February 27th, 2009 at 9:39 am
I seriously digressed from the topic in my previous rampage …the stimulus is not much at all, but I’m not looking for a handout, just a little breathing room until things get better. In my house, every extra penny gets us through to the next pay period. Even if it is only 50-60 bucks a month, that means some small salon owner might get a visit from a customer they haven’t seen come in for a while b/c of the hard times. And if it helps that salon owner, she may go out and get some supplies she’s been needing in her salon, and that distributor of……”salon products” will get a boost….and it dominoes…only this time in a positive direction.
poor-man says:
February 27th, 2009 at 4:27 pm
lets face it there has to be low in come people so there is a work force if every one was wealthy no one would work not that 30 k would make any one Rich. maybe less troubled for a while. help the people & the people will fix the economy. win-win for all.
Mike says:
March 2nd, 2009 at 9:57 am
Hey folks, call it STIM-U-LESS! Is everyone being fooled by this?, and by the way, I happen to like Obama. Someone should do the math, I mean really compute this out. Divide the 800 billion by all taxpayers over 18 in this country and EVERYONE gets about $475,000. Mortages would be paid off, banks would be happy, new cars would be bought, college loans paid, college tuition paid in advance, so on and so on. BUT, $500 each. Oh come on. Bush brain did this not long ago, and it had no effect on anything. Think of it this way, if you bail out a criminal from jail, they are still a criminal. Bail water out of a boat without fixing the leak and we still have the leak…we sink. Oh well, whatever. When will Americans figure it all out. I’m just glad I can plant a garden.
Opinionated Mom says:
March 2nd, 2009 at 5:26 pm
The stimuless check isn’t going to do anything for the people of this nation or for the economy… if I get something- I plan on paying off some debt and put a some a way in savings… not blowing it on junk I don’t need!
What I want to know is why the banks and big companies are getting bailed out when it was their decisions that got them some messed up to start with… the head guys are still making millions a year, sitting at a desk and using OUR nations money to buy their 5 million dollar homes, 6 cars they have parked in the 8-car garage and taking their vacations to exotic places while they lay off thousands of employees left and right! All of those bailouts for banks and companies shoud come with STRICT laws about how it is used within the company…. just my opinion! My 2-cents, take it or leave!
boop says:
March 3rd, 2009 at 2:33 am
Advise for every one here I’d like to share. I have read a lot about debt and I’d like to share how I have succesfully avoided it. We try to avoid financing whenever possible (home is an essential for financing, at least for us). Yes we saved enough money to buy a new vehicle in full. Yes you will have to drive the used 1998 vehicle for a long time in order to afford it but it’s realistic. And it’s worth it. If you want new beautiful furniture then save to buy it if you can’t then you stay sitting on your old furniture. Yes it’sa neccesity to build credit but we have a 300 dollar limit on our card so we buy groceries or gas and are able to always pay it. And no I’m deffinately not an over payed rich person if anyones thinking that. So I have no debt and live a happy life and ps me nor my husband have a college degree. And for my opinion on the stimulus check - I’m looking forward to receiving it : )
wanting to know says:
March 3rd, 2009 at 10:22 am
So, does anyone know when these stimulus checks are supposed to make there way to our homes???? I like most of you would like to pay my car and health insurance bills!
charles says:
March 6th, 2009 at 1:28 am
look i agree with the first guy you want to save peoples houses boost the economy then give us all 10,000 a family then you will see a economy back at work but 30,000 a little crazy nicholas your funny you know nothing just giving americans a 1,000 seems more funny then you wtf will 1,000 dollars do for a family not a dam thing and it will not stimulate anything but trust me on this 10,000 a family then were talking cause almost every family that gets that will dump it back into the economy its simple.yes were in debt but by the time we do this 4 more times wouldnt it save trees just to cut the check right the first time lmao
EP_Hansen says:
March 6th, 2009 at 12:46 pm
First of all, I know I’ma bit late here, however I’m curious how many of the people here suggesting $10k (or more) *PER PERSON* are earning a steady income. How many people demanding more of OUR (ie the taxpayers’) MONEY are willing to accept ANY job that comes along, so as to make ends meet? How many of you have not even tried to get a job as a plumber, or waitress, or whatever low-paying job that may be out there, merely because you feel that it’s beneath you? How many people here have snubbed the “HELP WANTED” adverts and signs at Fast Food restaurants (as an example), because you used to manage a team at a high-end business prior to getting laid off, and now certain jobs are just out of the question? How many are unemployed and are waiting, fingers crossed, for that more “dignified” job, the one you feel you “deserve” based upon your qualifications, to come along?
How many of you have ACCEPTED a job (or more than one) such as the ones I mentioned, so that you can make ends meet and make sure there is food on the table? How many have bit the bullet and slept soundly at night knowing that although the job you may have is of a lower standard than you’re used to, that at least you can feed yourself and your family? And finally, how many of you have PAID IN TAXES the $10,000 (or $30k or $75k, etc.) that you are now demanding you have some right to? If you have paid that much in taxes, then go ahead and rant, however if you have NOT, then it is not YOUR money to begin with, and you have NO RIGHT to complain.
As it is, I was a single mom starting at 17. I was kicked out of my parents’ house, and worked two jobs to support my daughter and myself, for several years. We had an apartment, we ate healthy (if not fancy) meals, and we made ends meet, all without ANY hand-outs WHATSOEVER. No welfare, no stimulus checks, NOTHING. I eventually managed to put myself through school so that I could obtain a better job (and therefore receive higher pay and benefits). I am now 30 and married, and I HAVE paid enough in taxes to demand a ridiculous amount in return… but I WOULDN’T because it would be exactly that: RIDICULOUS. That would vaporize our economy!! Crikey people, turn off the TV and READ A BOOK OR TWO and EDUCATE yourself about this before making illogical demands!!
As for the banks, yes, they made some extremely unsound business decisions. But why are so few people placing blame on the greedy SOBs who KNEW they could not afford their mortgage and yet accepted the loan ANYWAY?! There are SO MANY PEOPLE who had intended to apply for a loan for a new house, for an amount they could afford, who then later (upon applying) heard that they SOMEHOW qualified for a loan that was 3-4 times MORE than they were going to apply for to begin with. Being the greedy parasites that they were, their eyes lit up with dollar signs and they said, “Oh, well why ask for a loan for $250k when I can obtain a loan for a half mil?!” Why are SO MANY PEOPLE only blaming the BANKS for offering these people the loans, instead of (rightfully) asking the people who OBTAINED the loans WTF they were thinking?!
As one example of many: My next-door neighbor just lost her house. She’sa nurse and makes $36k per year (and has been making approximately this amount for the past 7 years). She applied for a loan for $150k to purchase a house, and was approved for $600k. WHY the bank would offer her this, knowing she only brought home around $30k per year, is beyond me, as is the reason she accepted it. When I asked her, she said she figured she could purchase a house that was in the $400k-$500k price range (which she did) and still have money left over (which she did, and which was used to purchase NEW and EXPENSIVE home furnishings for her home). Lo and behold, she was unable to pay her mortgage, and she is now where many others are. YES I blame the bank, however I also blame HER for being an idiot and ACCEPTING the loan for more than she could afford. The bank did not hold a gun to her head and demand she accept more money than she could pay back.
My husband happens to work for the bank previously known as WaMu, and he is now working for Chase, attempting to help put things back together. He was the first to tell me about the insane loans that were being approved, long before this even reached the ears of the common people in America. He also would ruminate on how bizarre it was that people who were making so little were actually ACCEPTING the loans, without thinking through exactly HOW MUCH they would have to pay back per month (or if they were, then disregarding it). This was not his dept., so he was unable to affect any changes as this was happening, however if people had been more RESPONSIBLE and told the banks to put their financial traps where the sun don’t shine (instead of being greedy and saying “Oooh! Money!! Gimme!!” …just as people here are doing now…) we wouldn’t be in this mess to begin with.
Hmm… now that I think about it, I wonder how many people complaining that they’re receiving $500 or $1000 (instead of tens of thousands) are some of those same people who accepted loans they could not afford.
To the people who keep using the tag line “the rich get richer”, consider this: Perhaps the people with money are the people who have paid all of this “free” money into the system that you are so eagerly demanding, and thus THEY deserve it back (if I give you $100, and you give $1 to me and 99 other people, I would be the only one who could rightfully complain that I didn’t receive $100 from you, and NOBODY could demand more money than what you had given them, unless they had also given you money).
Also, before anyone asks or rants at me that I must be some rich yuppie, my husband and I have 4 children and we are currently living in an apartment. We are middle class, we do not eat out or order in (money is tight; sacrifice the extras and the stress decreases… it’s an easy, win-win situation), we’ve cut out cable and own one mobile phone for emergencies, which has had a $20 pay-as-you-go card on it for nearly a year (due to my health I need one on me at all times), and we spend money on necessities (food, bills, etc.) and SAVE THE REST. I’m sick of people demanding $10k to pay off the debts they accrued due to their own greedy, materialistic ways, when I could rightfully do the same, and yet I have NEVER made a frivolous purchase on a credit card (and neither has my husband).
Few of you know what debt truly is. Due to my cancer treatments and surgeries, my son being born with many health issues, the subsequent battles with our health insurance company, AND the months my husband took off from work in order to stay by my side as I fought for my life (during which time he obviously did not receive pay, and we lived off of our savings, thanks to our having put money into it for 10 years) we are now struggling with $30k debt, in medical bills ONLY. Never ONCE did I (or my husband) purchase something on a credit card, choosing to only use money that we had in the bank, yet now we owe THIRTY THOUSAND DOLLARS because I chose to fight for my life (and I won the last battle; I am still fighting this but I’m healthy, all things considered).
I don’t want to hear more parasitic whining until some of you have been in my shoes. How about this: if you all need something to rail against, try demanding improved health care, instead of TENS OF THOUSANDS OF DOLLARS that you only want in order to (a) spend on more frivolous things, or (b) pay of debt that is your own fault in the first place.
Be grateful you’re getting any money at all. It will be $500 or $1000 that you didn’t have prior to receiving your check.
And from those of us who HAVE paid an enormous amount in taxes over the years, and are also only getting $500 or $1000 back, YOU’RE WELCOME. Consider this our gift to you, and be thankful you’re getting anything at all.
laurie1963 says:
March 9th, 2009 at 9:35 pm
to who ever i wish we could get the stimulis check now because i got my pink slip due to the economy and need to pay my bills.unemployment is on delay by a month and a half and i was living pay check to pay check and really close to being homeless, foodless,etc. are they really sending another stimulis check or is only for people on ss?
John says:
March 12th, 2009 at 8:55 am
Why hasn’t anyone brought up the flat tax again? Tax everyone from the poorest to the richest at the same rate. Any percent increases would be slight on the payers side as compared to what we have now.
Alli says:
March 18th, 2009 at 1:24 am
i have no idea what all of you are complaining about! A stimulus check unless used directly to stimulate the economy with the purchase of goods or services or buying into the market will not stimulate our economy at all. Everyone wishing for a 30-60K is completey disallusioned and completely selfish. If you receive any stimulus you need to reinvest not pay off your debt. Personally my husband and myself have about 50K in debt with student loans and cedit card debt. But that is our debt. And we have never considered using a stimulus check to play off debt. The purpose is not for the individual but for the greater good. You all have put yourselves into debt and its not up to the government to bail you out! Stop complaining about what the government should do for you and do what you can for the American people by investing instead of being greedy!! This is the saddest site that I have come across and a very sorry collection of American citizens. Shame on you!
Yuri S says:
March 19th, 2009 at 10:39 am
Is this a recent change to the stimulus credit for individuals? As I recall it was a $400 credit for individuals and $800 for couples. Also, where can I find the exact details of everything that is in the 2009 stimulus package?