2009 ερέθισμα Check Πρόσφατες
Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2009 11:10Ορισμένα περισσότερες ειδήσεις για την έκθεση του 2009 σχετικά με κίνητρο έλεγχο ...
Το πρόσφατο πακέτο κινήτρων που ψηφίστηκε από το Κογκρέσο (American Ανάκτηση και Επανεπένδυση Πράξη του 2009) έχει πλέον είχε εξέτασε τις λεπτομέρειες και μπορεί τώρα να επιβεβαιώσει ότι η μόνη αναφορά στην πράξη που συνδέεται με ένα ερέθισμα 2009 ελέγξετε είναι με μια ενότητα που περιγράφει έκπτωση φόρου που θα είναι το χαμηλότερο από $ 500 ή 6,2% του ετήσιου εισοδήματος του φορολογούμενου.
Έτσι, κάθε φορολογούμενος που κερδίζει $ 3100 και άνω κατ 'έτος θα λάβετε μια πίστωση των $ 500. Αν ο φορολογούμενος κερδίζει λιγότερο από $ 3.100 ετησίως, τότε το 2009 θα είναι κίνητρο ελέγχει το 6,2% του ετήσιου εισοδήματος. Για κοινές filers το ανώτατο όριο είναι $ 1000.
Αν πληρούν τις προϋποθέσεις για τον έλεγχο στη συνέχεια, προκειμένου να το παραλάβει πρέπει να φόρων αρχείο σας. Για αυτό προτείνω TaxAct που προσφέρει μια δωρεάν υπηρεσία, μαζί με τους καταβάλλονται οι υπηρεσίες και μπορεί να σας επιστροφή σε μόλις 9 ημέρες. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Για όσους ενδιαφέρονται για τη μελέτη το ίδιο το γράμμα του νόμου, θα βρουν σε αυτό το τμήμα του 1001 η αμερικανική Ανάκτηση Επενδύσεων και Πράξη του 2009. Αυτό το τμήμα με τίτλο «Ανταμοιβή της εργασίας Credit". Δεν υπάρχει πραγματική αναφέρω ένα ερέθισμα 2009 ελέγξετε.
Ένα άλλο κίνητρο ήταν ελπίδα για να λάμψει δια της απουσίας από το πακέτο κινήτρων. Αυτή ήταν η ποινή για την δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης σε κεφάλαια συνταξιοδότησης, είναι ότι μια 401 (k), είτε σε IRA ταμείο. Είχε ελπίσει ότι σε πολλές από τις δύσκολες περιπτώσεις της απόσυρσης, θα ήταν δυνατή χωρίς κυρώσεις. Η προσέγγιση αυτή ευνοείται έναντι του 2009 ερέθισμα έλεγχο πρόταση από πολλούς ειδικούς, καθώς αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα να αποτελέσει κίνητρο για την οικονομία, χωρίς να είναι σε βάρος του φορολογούμενου.



























Tim λέει:
3 Φλεβάρη, 2009 στις 9:33 π.μ.
Ουάου, $ 1000, αυτό είναι ότι θα το κάνει για το μέσο όρο αμερικάνικες. Αν το φορολογικό μας δολαρίων με εγγύηση το άπληστοι, θα μπορούσαμε να πάρετε μια απλή $ 1000. Τι λέτε για κάθε αλήθεια ότι Αμερικής κατατεθεί φόρων 08, πραγματοποιείται ένα ορισμένο ποσό, για να μην πω πρόνοιας λαμβάνει $ 30.000. Πολλοί άνθρωποι θα μπορούσαν ενδεχομένως να απαλλαγούμε από το χρέος τους. Ειδικά χρεών πιστωτικών καρτών. Στη συνέχεια, καθιστούν σχεδόν αδύνατη η άλλη πιστωτική κάρτα, αν το χρέος εξοφληθεί ήταν $ 10.000 + για ένα ορισμένο amout χρόνια τους και να είναι αυστηρή χαμηλότερα όρια. Ως εκ τούτου, οι τράπεζες δεν θα περατωθεί με την οφειλή από αυτές δεν μπορεί να επιστρέψει το φαγητό του. $ 900 εκατομμύρια δολάρια θα μπορούσε να distibuted με έναν τρόπο που δεν βοηθά μόνο την οικονομία, αλλά θα σας μέσος Τζο από το χρέος. Απλά μια σκέψη από κάποιον χωρίς σχολή βαθμό, δεν το χρέος και σίγουρα δεν είναι άπληστοι πρόσωπο.
Νίκος λέει:
3 Φλεβάρη, 2009 στις 11:27 am
Ερέθισμα έλεγχοι επιχειρήσεων επικίνδυνο άνθρωπο. Κοίτα τι έκανε και στην Ιαπωνία στις αρχές της δεκαετίας του'90. Θα προωθηθεί η χώρα σε μια βαθιά τρύπα αισθάνθηκαν μέχρι να κλείσει το 2000. Αυτό είπε για μια απλή $ 1000 .... Ποια είναι η γνώμη σας αν η gov. έδωσε ο καθένας $ 30.000 δολάρια; Τώρα αν δουλεύεις, thats funny. Αλλά αν σοβαρή, καλά κύριε, γνωρίζετε λιγότερο για μια ομάδα εργασίας από την οικονομία Mr.McCain. Σκεφθείτε τι θα συμβεί με την αξία του δολαρίου, αν μη τι άλλο.
stac λέει:
3 Φλεβάρη, 2009 στις 11:35 am
Συμφωνώ απολύτως με Tim .... Σκεφτείτε: Αν θέλετε να τονώσουν την οικονομία, στη συνέχεια δίνει τη μέση αμερικάνικες ορισμένες πραγματικά χρήματα και όπως είπε, η πλειονότητα από εμάς θα βγούμε από ΧΡΕΟΥΣ. ISn't ότι ο στόχος εδώ. Αλλά αντί να διατηρήσουμε δίνοντας μεγάλες επιχειρήσεις και τράπεζες Εκατομμύρια να σπαταλάμε - αγοράζουν νέα αεροσκάφη, τα μέρη έχουν, και να τεράστια μπόνους, ενώ εμείς ακόμη αγώνα. Δεν είναι και πολύ μυαλό για να κατανοήσουμε αυτό το ... .. είμαι ακόμα εξοργιστεί ότι τα γύρω νομοί όπου ζω πρόκειται να δοθεί BOSCOV'sa πολυκατάστημα $ 6 εκατ. ευρώ για να διατηρηθεί αυτή η ηλίθια κατάστημα ανοιχτό. Αν θέλετε να BLOW $ 6 εκατ. δολάρια τότε γιατί να μην αφήσετε PA κάθε κάτοικος δεν καταβάλλει τους φόρους ακινήτων - που είναι πολύ υψηλό. Αυτό θα προωθήσει επίσης την οικονομία της - θα έχουμε αρκετές χιλιάδες δολάρια για να περάσουν .... αλλά, αντίθετα, σας δίνει μια ΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ $ 6 εκατ. δολάρια και ακόμη δεν πρόκειται να SHOP με την οικονομία σε αυτή την κατάσταση. Λυπάμαι ξεκινήσει το θέμα της TIM - Είμαι μόλις απολύθηκε με το πέρασμα αυτό. Είμαι διαμονή-στο-σπίτι και η μαμά υποκατάστατο των καθηγητών και όπως είπατε παραπάνω μπορούμε να ΕΙΚΟΝΑ αυτό, αλλά αυτά τα υψηλά ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ κυβερνητικούς αξιωματούχους ΔΕΝ ?????? Απογοήτευση!
Maureen λέει:
3 Φλεβάρη, 2009 στις 4:47 μ.μ.
Αν η κυβέρνηση ήταν να δώσουμε απλώς χρήματα για την αποπληρωμή του χρέους, δεν θα τονώσουν την οικονομία, όπως προβλεπόταν. Με το κίνητρο ελέγχους, είναι οι Αμερικανοί πίστευαν ότι θα έχουν περισσότερα χρήματα να δαπανήσουν για πάμε φυσικά αγαθά, αν ο καθένας να πάει αγοράσουν πράγματα με αυτούς τους ελέγχους, η ιδέα είναι ότι οι λιανοπωλητές κέρδη θα αυξηθούν, η δημιουργία περισσότερων θέσεων απασχόλησης και ούτω καθεξής. Υπάρχουν σίγουρα προβλήματα και αδυναμίες, ιδίως με το σχέδιο αυτό, δεδομένου ότι τόσοι πολλοί Αμερικανοί στο χρέος, πολλοί χρηματοοικονομικών συμβούλων θα τους πούμε να ελέγχουν ότι κίνητρο προς την κατεύθυνση προβλέπεται καταβολή του χρέους τους, κάτι που πολλοί άνθρωποι κάνουν.
Nicholas Capano λέει:
3 Φλεβάρη, 2009 στις 8:20 pm
Δεν διαφωνώ μαζί σας για τις ΗΠΑ να καταστήσει πιο μορφωμένοι, όπου οι αποφάσεις για να θέσει τα χρήματα. Ωστόσο, εάν πρόκειται να το διορθώσω αυτό που χρειάζονται για να κάνουν αυτό για το εταιρικό επίπεδο και μικρές επιχειρήσεις, που ίσως είναι ανόητο αλλά American καταναλωτών θα καταστήσει ακόμα πιο γελοίο αποβλήτων των χρημάτων.
10-30k θα προκαλέσει σε όλους την αξία του δολαρίου σε κατάρρευση. Επίσης δίνει στην ανεύθυνη άνθρωποι εξακολουθούν να είναι εξίσου ανόητο. Νομίζεις ότι Wall Street εξερράγη τελευταία πτώση περιμένουμε μέχρι συμβαίνει αυτό (το οποίο ποτέ δεν θα είναι, λόγω του ό, τι είναι γραμμένο πριν από την φράση). Μου μου έδειξε ότι μετά Καθηγητής Οικονομικής και αυτός όπως και το ζωικό άλευρο που μόλις έβλεπε ΝΤΕΙΝ ΚΟΥΚ απόπειρα σοβαρής ρόλο. Οι άνθρωποι πρέπει απλώς να μην είναι ανόητη με χρήματα. I εγγύηση 8 από τα 10 άτομα με 30.000 στο χρέος (πριν από αυτή την ύφεση) δεν θα πρέπει να έχουν αγοράσει όλα τα σκουπίδια και έκαναν. Ο κόσμος πρέπει να κάνει το math, πριν από την απόπειρα ενός σπιτιού τους, μόνο και μόνο επειδή ένας πρεζάκιας τραπεζικό δάνειο που θα τους δεν σημαίνει ότι μπορούν να τα καταβάλουν. Είμαστε εδώ καλλιεργούνται ενήλικες, τα παιδιά δεν θα μπαμπάς χρημάτων για το φυσικό αέριο, γιατί περνούν την τελευταία μας δολάρια σε ταινίες.
Μην πάρετε μου λάθος ορισμένοι άνθρωποι έχουν κακή τύχη, αλλά όπως και την ευημερία, είναι λίγες και σποραδικές.
Nicholas Capano λέει:
3 Φλεβάρη, 2009 στις 8:21 μ.μ.
Και ναι τα πράγματα είναι κρατικοί υπάλληλοι και ξεκαρδιστική. Σε ένα θλιβερό τρόπο βέβαια.
Shannon που λέει:
4 Φεβ., 2009 στις 7:42 π.μ.
Δίνοντας $ 500 ανά άτομο, ή $ 1.000 ανά ζευγάρι δεν είναι πραγματικά πρόκειται να βοηθήσει. Σίγουρα τουλάχιστον το 75% αυτής της χώρας είναι πολύ πιο πέρα από το χρέος που $ 1000 συνολικά .. Γνωρίζω ότι είμαι ($ 4000 το χρέος). Έτσι, αυτό θα μας βοηθήσει πραγματικά σαφές μας σχιστόλιθοι, δεν κλείσει ακόμη. Νομίζω $ 5.000 ή και 10.000 δολάρια σε μεγάλο βαθμό θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να κάνει τουλάχιστον μια στραπατσάρισμα στο χρέος τους, αν δεν είναι εντελώς σαφής. Τα $ 30.000 θα ήταν πολύ ωραίο. Αν προτίθεστε να δώσει δισεκατομμύρια για μεγάλο όνομα εταιρειών, από ό, τι μπορεί να δώσει κάτι περισσότερο από μερικά εκατομμύρια για το "κανονικό άνθρωποι" αυτής της χώρας.
Και για να Nicholas "σχόλιο σχετικά με τα δάνεια για σπίτια - ίσως να θέλετε να σκεφτούμε γιατί ορισμένα από αυτά τα σπίτια πήγε άσχημα. Σίγουρα θα ήθελα να πω περισσότερα ήταν επειδή οι άνθρωποι δεν ήταν σωστά στον προϋπολογισμό. Αλλά ξέρω πολλά ήταν επίσης λόγω διαζύγιο, θάνατος στην οικογένεια και την απώλεια θέσεων εργασίας. Εσείς δεν μπορεί ποτέ πραγματικά σχέδιο για κάποια από αυτά τα πράγματα να συμβούν, γιατί οι περισσότεροι παρουσιαστεί στο αναβοσβήνει του οφθαλμού.
Phill αναφέρει:
4 Φεβ., 2009 στις 9:30 π.μ.
Είμαι απλώς ένας παρατήρησης γνώμη με τις δηλώσεις μου.
Νομίζω ότι η κυβέρνηση στηρίζει αυτό το «κίνητρο έλεγχος» για την ετήσια εισοδήματα των εταιρειών, των οικογενειών και των ατόμων. Πιστεύω ότι ο λόγος μας κυβέρνηση είναι πρόθυμη να «δώσει εταιρειών δισεκατομμύρια δολάρια, και το μέσο νοικοκυριό" απλή εκατομμύρια "είναι απλώς και μόνο επειδή το μέσο νοικοκυριό είναι μόνο χιλιάδες στο χρέος. Η μέση επιχείρηση Εκατομμύρια του χρέους. Αν η κυβέρνηση μπορεί να συμφωνήσει σε ένα σύνολο το ποσοστό για κάθε κατηγορία, (Εταιρία, Οικιακά, Ατομική) οι έλεγχοι που θα φτάσετε στο χέρια μας πολύ πιο γρήγορα.
Πιστεύω επίσης ότι η κυβέρνηση πρέπει να διατηρήσει μια πολύ καλύτερη παρακολουθήσουν τις δαπάνες των επιχειρήσεων για τις πολιτικές. Δημιουργήστε καλύτερα νομοθεσιών / κυρώσεις κατά των ναυτιλιακών θέσεων εργασίας σε άλλες χώρες. Και, απλά ανεύθυνη δαπάνες εν γένει. Εμείς, ως πολίτες των ΗΠΑ θα πρέπει επίσης να λάβει μια καλύτερη ματιά σε αυτό που είμαστε είναι δαπανών συνήθειες.
Σκεφτείτε μια πέτρα που έπεσε στο νερό. Παρακολουθήστε την κυμάτιο-αποτέλεσμα αυτής της πέτρας. Τώρα η ίδια εικόνα εγκατάλειψης πέτρα πάνω σε ένα μαξιλάρι. Ο «κυματισμός-αποτελέσματος" είναι αντισταθμιστεί / απαμβλύνονται από το μαξιλάρι. Είναι μια πολύ ήπια προσγείωση.
Εάν οι επιχειρήσεις, νοικοκυριά και οι ιδιώτες ξοδεύουν ανεύθυνα ... .. Θα ALL καταλήξω σαν την πέτρα που πνίγεται στο νερό ... ....
Nate λέει:
4 Φεβ., 2009 στις 9:44 π.μ.
Κλείδωμα τις τιμές, να μην αφήσουμε την αύξηση ή πτώση των τιμών, αυτό θα κρατήσει το $ το ίδιο. Δώστε μεσαία τάξη κάθε φορολογούμενος $ 30.000, $ 60.000 για μια οικογένεια. Να απαιτήσει μια τρίτη επενδύονται somwhere κατά την επιλογή του τι, τα άλλα δύο τρίτα αποπληρωμή του χρέους και να αγοράζουν αγαθά. Με τις τιμές κλειδωμένες, σημαντική πτώση του δολαρίου ή αύξηση.
Κάντε αυτές ηλίθιοι που έκαναν κακές επιχειρηματικές αποφάσεις εργασία τους butts off για να πάρετε την επιχείρηση που θα μπορούσε να ξεκινήσει από αυτά τα χρήματα. Ποια θα τους διαφημίζουν, οι οποίες θα λάβουν τα χαρτιά και στην τηλεόραση τη διαφήμιση δολάρια που χρειάζονται για να επιβιώσουν. Αυτό θα το απομακρύνετε τις ηλίθιοι και άλλοι κάνουν ισχυρότερη.
Αντί όμως να αναφέρονται λαμπρή κυβέρνηση δίνει ένα τρισεκατομμύριο σε μια δέσμη των τραπεζών που διατηρούν τους ηλίθιος CEO του ότι έχει αποδειχθεί ότι απορροφά τους σε θέσεις απασχόλησης. Ας τους δώσουμε όλα αυτά τα χρήματα, ώστε να αναλάβει το σύνολο της χώρας με τους
Colleen λέει:
4 Φεβ., 2009 στις 11:34 am
Αντί για 890 + δις bail out σε μεγάλες επιχειρήσεις, και δεν bail out εκείνους που πραγματικά έχουν ανάγκη. Οι φορολογούμενοι. Εάν η gov. Θα μας δώσει κάθε 1mil (ακόμη και 500kwould κάνει). Θα πληρώσουν φόρους πάνω του (ο καθένας το ίδιο ποσό (20-30 %????) ότι θα μας αφήσει με 300-500k. Θα μπορούσαμε να εξοφλήσει υποθήκες, πιστωτικές κάρτες, αγοράζουν τα νέα αυτοκίνητα, SAVE OUR ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, αγοράζουν υγεία ασφαλίσεις, επενδύσεις ... ... ... ... .. Αυτό με τη σειρά του θα την κάνει τη βιομηχανία ενυπόθηκων δανείων, οι τράπεζες, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, κλπ. Στη συνέχεια, η Govt πρέπει να αλλάξει τις δαπάνες τους, να αλλάξετε τον τρόπο με τον νομοσχέδια ψηφίζονται σε ένα πράγμα σε μια στιγμή-δεν πράγματα σχετικά με την προσθήκη στην μεγάλη τους λογαριασμούς, όπως και αυτά προσπαθούμε να τ τόσο σε αυτό το πακέτο (600μ Govt για αυτοκίνητα, και όλα τα άλλα πράγματα STUPID που προσπαθούν να τα ταμεία). Εάν συνηθίζει "τονώσει" την οικονομία-NOW 6 μήνες περίπου, το δεν αξίζει τον κόπο ... ....
Δεν λαμβάνει έναν πύραυλο επιστήμονα να ποσοστό αυτό !!!!!!!!!!,
Πρέπει να απαλλαγούμε από την η IRS, κάνοντας όλοι πληρώνουν το ίδιο ποσό φόρου, είτε με ένα κατ 'αποκοπή φόρο εισοδήματος, ή ένα ομοσπονδιακό φόρο επί των πωλήσεων, η οποία καθιστά όλους συμπεριλαμβανομένων παρανόμων, να πληρώσει το ίδιο ποσό, δεν επιστρέφει, δεν επιστροφών, NO IRS - εξετάσουμε όλα τα $ $ $ θα μπορούσαμε να τα αποθηκεύσετε.
Kimberly λέει:
4 Φεβ., 2009 στις 12:39 pm
Πού νομίζετε ότι αυτά τα χρήματα προέρχονται από και γιατί νομίζετε ότι σας αξίζουν; Μήπως θα κερδίσει; Θεωρείς ότι επειδή έχετε κάνει κακή δαπανών επιλογές σας θα πρέπει να bailed out? Κατανοώ τις μεγάλες επιχειρήσεις παίρνουν bailed αλλά παρέχουν θέσεις εργασίας σε χιλιάδες ανθρώπους. Έστω η επιχείρηση αποτύχει και πολλοί περισσότεροι άνθρωποι από την αγορά εργασίας και για την ανεργία. Είναι ήδη εργάζονται με αυτές τις εταιρείες και να τους ακολουθήσουν guidlines ώστε να εξασφαλιστεί ότι δεν θα κάνει τα ίδια λάθη όπως και πριν. Έχω κι εγώ το χρέος, αλλά είμαι αυτός που θέτει τον εαυτό μου και εγώ εκεί θα είναι το ένα να της καταβάλει off. Δεν χρειάζεται η χώρα μας να προχωρήσει σε περαιτέρω το χρέος μου για την κάλυψη των δαπανών συνήθειες. $ 1.000 πολλοί δεν φαίνονται πολλά, αλλά όπως και πολλοί άνθρωποι μπορούν να το χρησιμοποιούν να φθάνουμε και αν είναι ένα νομοσχέδιο ή δύο πίσω. Κάθε λίγο βοηθάει. Stop whining ποιος Μαζεύει ό, τι και να επικεντρωθούμε σε σας, καθώς και για το πώς θα βγούμε από το δικό σας χρέους.
Steven λέει:
4 Φεβ., 2009 στις 4:31 μ.μ.
Δεν ξέρω πώς μπορεί κανείς να διαμαρτύρονται για τα χρήματα θα είναι να ελέγχει από το ερέθισμα. Βάλ 'αυτόν τον τρόπο, είναι χρήματα που δεν είχαν αρχικά θα λάβετε anyways. Έτσι, το ποσοστό αυτό τον τρόπο μου, πια και να δεχτεί αυτό που έχετε είναι καλύτερα από ό, τι τίποτα δεν. Θα είναι όλοι αυτοί που είναι άπληστοι βυθομέτρηση τώρα!
SG λέει:
4 Φεβ., 2009 στις 5:00 μ.μ.
Η χώρα αυτή θέλει να την κάνει αυτές τις μεγάλες επιχειρήσεις και τράπεζες εταιρική έτσι ώστε να μπορούν να τους ελέγχουν .... Εξετάζουμε μία κομμουνιστική χώρα folks.
Nicholas Capano λέει:
4 Φεβ., 2009 στις 8:37 μ.μ.
Γιατί τόσο λίγοι οι άνθρωποι κατανοούν πώς λειτουργεί μια οικονομία 60k για οικογένειες θα κατέστρεφε την αξία του δολαρίου. Το αίσθημα ότι έχω ήδη δηλώσει, και εξακολουθεί να είναι πάνω από κάποιον που υποδηλώνει. Εάν δεν γνωρίζετε, η τιμή του τα πάντα γύρω σας θα αυξηθούν. Αυτές οι ασιατικές χώρες, που ελέγχουν πάνω από το 60% του χρέους θα μας γυρίσουν την μύτη σε μας. Google 'Japans οικονομική κρίση στις αρχές της δεκαετίας του 90' για να δείτε τι υπερβολικό κίνητρο για να κάνει μια οικονομία. Σε ένα άλλο σημείωμα πιστεύω πόσο θα κοστίσει για να ρυθμίσει αυτό, «κάθε πολίτης πρέπει να επενδύσει ένα μέρος" ιδέα. Αυτές οι ιδέες είναι τρελός και ότι υπάρχει λόγος για τον οποίο προτείνεται οικονομολόγος δεν έχουν ακόμα.
Phill, μου αρέσει η ιδέα σας. Δεν έχω καμία ιδέα για τη συλλογιστική τους, αλλά η δική σας είναι διαισθητικό.
Και ΓΓ pls σταματήσει ανάγνωση σας Σιδηρούν Παραπέτασμα και βιβλία κόμικ σας Ged.
Traci λέει:
5ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 1:45 π.μ.
Μου αρέσει αυτό που πρότεινε John Stewart.
Δώστε Αμερικής κάθε φορολογούμενος και το 10000, πρέπει να χρησιμοποιήσει τα χρήματα για την εξόφληση του χρέους σε μια πιστωτική κάρτα ή στεγαστικό δάνειο σπουδαστών, αυτοκίνητο δανείου ή δανείου σε άλλη τράπεζα. Στη συνέχεια, οι τράπεζες πάρουμε τα λεφτά μας και την ελάφρυνση του χρέους! Γιατί να μην δώσουμε στις τράπεζες, που έδωσε σε μας και όχι οι τράπεζες που έδωσε για να τους CEO "s!!
Greg λέει:
5ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 12:23 pm
Με όλα τα χρήματα μας συνέδριο έχει διχαλωτός πάνω στην τελευταία 10yrs θα μπορούσαν να αγοραστούν από την καταβολή φόρου κάθε πολίτης έχει $ 200.000 επιπλωμένο σπίτι wow τι μια έννοια. Ακόμα δεν το πιστεύω κάθε μελλοντικό φορολογικό κίνητρο θα βοηθήσει χωρίς την αναδιάρθρωση του υφιστάμενου φορολογικού κώδικα. Αντικατάσταση του φόρου εισοδήματος με ένα φόρο επί των πωλήσεων, τα χρήματα που θα δαπανήσουν. Τα περισσότερα που ένα άτομο έχει την πιο περνάνε, τόσο περισσότερο θα πληρώσει αλλά είναι ίσοι, ο καθένας πληρώνει ίδια. Κατάργηση των φόρων ακίνητης περιουσίας. Ακίνητα ιδιοκτήτες νομίζουν ότι ιδίων αλλά στην πραγματικότητα είναι οι ενοικιαστές. Τι συμβαίνει με την ιδιοκτησία σας αν δεν μπορείτε να πληρώσετε;
Ο παππούς μου έχασε το σπίτι του σε ένα σταθερό εισόδημα και εργάστηκε όλη τη ζωή για να την αποκτήσει ..
Το ξέρω, αλλά είμαι τόσο ριζοσπαστική ήταν οι ιδρυτές νομίζω ότι είμαι σε καλή παρέα:)
Vini λέει:
5ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 3:47 μ.μ.
Για αυτούς που έχουν περισσότερο από $ 10.000,00 του χρέους, θα πρέπει να τεμαχίζουν το σύνολο των πιστωτικών καρτών. Το χρέος θα προσθέσει μέχρι υψηλότερο και υψηλότερο. Μην νομίζετε ότι έχετε μια καλή συμφωνία στην αγορά, θα πληρώνουν πολύ υψηλότερο ενδιαφέρον για την πιστωτική κάρτα, εάν δεν εξοφλήσει αμέσως. Έτσι είναι έξυπνος, αν δεν έχετε τα χρήματα στο λογαριασμό σας δεν περνούν πάνω. Γι 'αυτό υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι αρχείο πτώχευσης. Κατά τη γνώμη μου, η κυβέρνηση δεν θα πρέπει να την κάνει στην εξάλειψη αυτών των μεγάλων εταιρειών. Αυτά τα σώματα μπορούν να συγχωνευθούν με άλλη εταιρεία και τις μεταρρυθμίσεις. Απολύομαι όλα τα στελέχη και τη μεταρρύθμιση νέα διοίκηση. Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί όλα τα χρήματα των φορολογουμένων για να την κάνει μεγάλο σώμα, χωρίς την έγκρισή μας. Δεν θέλω να εγγυητικής τους, απλά εργασίες που πρέπει να τους αφήσουμε να προβαίνουν οι ίδιες ή να τεθούν σε δικά τους χρήματα δεν το δικό μας. Η κυβέρνηση πρέπει να δώσει κίνητρο για τους ελέγχους αυτούς που υπέβαλε το φόρο εισοδήματος για να βοηθήσει τους για υποθήκες, για ενοίκιο, τρόφιμα, ρούχα για παιδιά και κτλ και περιόριζε την ευημερία. Οι άνθρωποι δεν κάνουν εργασίες αξίζουν κανένα από τα φορολογικά μου λεφτά.
Beth λέει:
5ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 7:32 μ.μ.
Tim, συμφωνώ μαζί σας. Είμαι μόνη. 500 δολάρια δεν θα μου πουθενά. Δώστε μου για $ 20.000 και μπορεί να βγει από το χρέος και να ζουν άνετα. Η κυβέρνηση μπορεί να bail out τράπεζες και τις εταιρείες αυτοκινήτων, αλλά δεν μας μέσο πολίτη. Οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι.
Alina λέει:
5ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 10:26 pm
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αν οι τράπεζες θα δίνουν περισσότερα χρήματα ή απλώς κάνουν ελέγχους που καταβάλλεται σε σας ή ενυπόθηκων δανείων αυτοκινήτων που θα βοηθήσουν περισσότερο απ 'όσο νομίζετε ... τα επιπλέον χρήματα στην τσέπη σας για να ξοδεύουμε χρήματα ... ..
bluesfan λέει:
6ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 1:00 π.μ.
το όλο θέμα πρόκειται να προσφέρει στους ανθρώπους αυτούς μια $ MILLION DOLLARS $ μόνο και μόνο για να είναι αστείο, εάν δεν έχει Bill Gates, που δίνει τον έλεγχο. ο Θεός ξέρει dont ανάγκη. $ 600 εκατομμύρια δολάρια δεν είναι τίποτε άλλο από μια φορολογική απόσβεση για εκείνον. wouldnt ακόμη ότι πρέπει να είναι ένα εκατομμύριο. μη επιστρεπτέα επιχορήγηση από Bill Gates, τώρα που θα μπορούσε να τονώσει την οικονομία. άνθρωποι θα είναι σε θέση να καταβάλλουν τις τράπεζες πίσω και ο Λόρδος ξέρει νομοσχέδιο θα κάνει τα λεφτά του πίσω από το πρώτο έτος. την αμοιβαία επωφελούς sitiuation. κάτι σαν αυτό είναι που θα την πάρει για να μας κάνει να σπάσουμε πίσω από μια πτώση της οικονομίας.
bluesfan λέει:
6ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 1:03 π.μ.
o. και ένα τελευταίο πράγμα. LETS να τελειώνουμε με όλες τις πιστωτικές κάρτες. αν δεν τα στην τράπεζα και στη συνέχεια προσπαθήστε dont δαπανούν.
Nicholas Capano λέει:
6ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 10:44 am
Κακή ιδέα μπλουζ ανεμιστήρα. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα της οικονομίας μας, για να ευδοκιμούν τόσο πολύ κατά το παρελθόν ήταν αυτή η έννοια του χρέους που χρηματοδοτούνται οικονομίας. Είναι εκτός ελέγχου Συμφωνώ, αλλά χρειαζόμαστε σε αυτό το χρέος οικονομία να ανθήσει
Sweetlilmex λέει:
6ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 11:23 am
ok i ακρόαση διατηρούν διαφορετικά πράγματα. Αν αυτό το νομοσχέδιο θα έχουμε να περνούν από έλεγχο. Αν ναι, πότε θα κάνει το σχέδιο για την αποστολή τους;; Αν δεν τα ελέγχει, τότε παρακαλούμε να εξηγήσετε με ποιο τρόπο θα λάβουν πιστωτικό. Ευχαριστώ
djkjer λέει:
6ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 5:10 pm
Μας φαίνεται να άκουσε πολλά για να "MORE" από αυτό το κίνητρο, ναι, είναι χρήματα που δεν θα έχουν πάρει αλλιώς, συμφωνώ, να σταματήσει να κλαίνε πάνω από αυτό. Πρόκειται για ένα φαύλο κύκλο προς τα έξω, δίνουν ένα πράγμα, και αυτό φαίνεται να θέλει περισσότερα, θα μας δώσει περισσότερα, και ακόμη δεν είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά αυτό από εσάς MOS ΔΕΝ sem να κατανοήσουμε, είναι ότι αυτά τα χρήματα αυτά που αναφέρονται είναι που προέρχεται από κάπου. Κάντε μια μικρή έρευνα και θα δείτε ότι αυτά τα χρήματα προέρχονται από ΗΠΑ! Δεν είμαι έτοιμη να πληρώσει σε φόρους αρκετά ώστε να μπορέσω να αποκτήσετε ένα εκατομμύριο δολάρια πίσω σε φόρους. Αυτό θα ήταν μια κοινωνία όπου η aveage joe θα δισεκατομμυριούχου, και ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται προς τα έξω. Θα πρέπει όλοι μας να είναι πιο λιτός με τα δικά μας χρήματα, και ένα τεράστιο ποσοστό των χρεών δεν θα ήταν εκεί. Φόροι σταδιακά και τελικά θα συνεχίσει να αυξάνεται, αν το κάνουμε πρέπει να τηρούν στηριζόμενη επιπλέον κίνητρο για τους ελέγχους από την κυβέρνηση, επειδή τα χρήματα προέρχονται από τους φορολογούμενους δολάριο. Πρέπει να γυρίσει πίσω σε πιο απλά πράγματα, αντί να ανησυχούν για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου με τους ελέγχους που νιώθετε την IRS θα πρέπει να μας δώσει. Αυτό από μόνο του είναι εκεί το πρόβλημα. Λιχούδης λιχούδης λιχούδης !!!!!
Απρίλιος λέει:
8 του Φεβρουαρίου, 2009 στις 8:40 π.μ.
Έτσι ήταν το νομοσχέδιο το οποίο εγκρίθηκε στις 5 του μηνός ότι θα λάβετε άλλο stilmulas έλεγχος;
Amber λέει:
8 του Φεβρουαρίου, 2009 στις 7:44 pm
Πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι ευγνώμονες για όσα η κυβέρνηση είναι διατεθειμένη να μας δώσει. Οι άνθρωποι dont appriciate τίποτα αυτές τις ημέρες. Εκτιμούν ότι η κυβέρνηση χρωστάει μας. Και ευχαριστώ το θεό που γεννήθηκε στην Αμερική. Σε κάποιες άλλες χώρες, αν σας είναι απενεργοποιημένη ή απλώς δεν το πιο έξυπνο πρόσωπο τότε θα ζουν σε μια καλύβα & λιμοκτονήσουν .. Είμαστε τυχεροί που η κυβέρνησή μας τουλάχιστον trys να μας βοηθήσει.
Brandon λέει:
9 Φεβρουαρίου, 2009 στις 9:19 π.μ.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Τιμ! Κάθε αμερικάνικες που κατατίθεται φόρων και το 2008 θα πρέπει να είναι επιλέξιμα για να δώσει το ερέθισμα Αμερικανούς σε αυτήν την οικονομία, για την εξόφληση του χρέους. Είμαι ένα πιστωτικό επαγγελματική εμπειρία 15 ετών. Νομίζω ότι για να είναι επιλέξιμες θα πρέπει να καταθέσει αίτηση για την επιστροφή του για το 2008 και στη συνέχεια να διανείμει αυτό Αμερικανούς. Tim δικαίωμα επανεπένδυσης είναι από τους Αμερικανούς την εξόφληση ημερομηνία, οπότε θα έχουν καλύτερη πιστοληπτική ικανότητα τότε να επανεπενδύσει στην οικονομία για δάνεια. Αυτό θα βοηθήσει τον χρηματοπιστωτικό κλάδο, αλλά και περισσότερες Αμερικανούς να πιστεύω ότι γίνεται όλο και καλύτερη. Στη συνέχεια, μπορείτε να δείτε την χρηματιστηριακή αγορά μέχρι να επιστρέψετε επίσης. Είναι καιρός να δώσουμε με τον μέσο όρο American, αντί να λάβει λάβουν λάβει
Δεσποινίς μου λέει:
9 Φεβρουαρίου, 2009 στις 3:43 μ.μ.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρόκειται να παραχωρήσουν τα κεφάλαια για το κάθε παιδί. $ 500 δεν θα βοηθήσει την οικογένειά μου, της 3ης, θα με βοηθήσει να πληρώσει το λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, αλλά αυτό σίγουρα δεν θα συμβάλει στην ενδυνάμωση της οικονομίας. Το κίνητρο ήταν πιο αποπληρωμή τελευταία χρόνια από ό, τι θα είναι αυτό το έτος, ότι δεν έχει νόημα για μένα.
RG λέει:
9 Φεβρουαρίου, 2009 στις 9:07 μ.μ.
Εδώ είναι μια ιδέα. Κερδίστε τα δικά σας χρήματα και να σταματήσουν να εξαρτώνται από την κυβέρνηση για να σας δώσουμε χρήματα. Είναι δυσάρεστο είναι ότι οι άνθρωποι salivating με την ιδέα του να δωρεάν χρήματα που κερδίζουν ή δεν αξίζει. Σταματήστε την αγορά σκατά σας δεν μπορεί να αντέξει.
Carmen λέει:
10 Φλεβάρη, 2009 στις 2:18 π.μ.
Πιστεύω ότι χρειαζόμαστε ένα άλλο γύρο των ελέγχων ερέθισμα και όχι σε μείωση φόρου. τώρα οι άνθρωποι είναι μέχρι τώρα στην απαίτηση για την οικονομία. τους ελέγχους που θα βοηθήσει τους ανθρώπους να βγούμε από το χρέος και πάλι στα πόδια τους που με τη σειρά του θα συμβάλει στην τόνωση της οικονομίας μας, διότι τότε οι άνθρωποι μπορούν να έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν extras.
Μέσος όρος Jane λέει:
10 Φλεβάρη, 2009 στις 10:32 am
Μετά την ανάγνωση αρκετών από αυτά τα σχόλια, μου κάνει εντύπωση. RG είπε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να κερδίσουν τα δικά τους χρήματα, εγώ δεν διαφωνώ πλήρως, αλλά μερικοί άνθρωποι κερδίζουν τα χρήματά τους και εξακολουθούν να παλεύουν. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που έχουν χάσει τη δουλειά τους και δεν μπορούν να θρέψουν τις οικογένειές τους, πόσο μάλλον να πληρώσει τους φως νομοσχέδιο, όπως δήλωσε δεσποινίς. Ο σύζυγός μου και εγώ και οι δύο εργάζονται και έχουν 2 παιδιά, εμείς πληρώνουμε τους λογαριασμούς μας, μερικές φορές είμαστε αργά, αλλά αυτό είναι πραγματικά όλοι μας μπορούμε να κάνουμε. Εμείς δεν έχουμε εξοικονόμηση και δεν έχουν καμία ελπίδα να αρχίσει σύντομα κάθε χρόνο. Θα επιθυμούσα να λάβει ό, τι ήθελε να μου δώσει και είμαι βέβαιος ότι δεν θα στείλει RG τον έλεγχο και πάλι!! Το ερέθισμα για τον αμερικανικό λαό δεν είναι να φέρουμε τους ανθρώπους από το χρέος, είναι για μας καταμέτρηση των δαπανών που τα χρήματα, αυτό είναι που θα τονώσουν την οικονομία, δεν τους ανθρώπους αποπληρωμή πιστωτικών καρτών και δεν θα επιτραπεί να πάρουν άλλο ένα. Και από τον τρόπο, δεν έχουμε πιστωτικές κάρτες και είναι μόνο περίπου $ 5000 το χρέος και οι περισσότεροι από τους λογαριασμούς που είναι η ιατρική.
Andy G λέει:
10 Φλεβάρη, 2009 στις 8:20 pm
Το $ 500 - $ 1.000 δεν είναι να "βοηθήσει" ο μέσος Αμερικανός. Είναι, έτσι ώστε οι Αμερικανοί θα δαπανήσουν. Αν αγοράσω ένα DVD player σας, θα σας βοηθήσει απασχολούν την πωλητής στο Best Buy, με τον κατασκευαστή του DVD, και οι κατασκευαστές των DVD. Αυτό είναι το τι σημαίνει για την τόνωση της οικονομίας. Εάν όλες οι περισσότεροι άνθρωποι έκαναν σαφές ότι το χρέος της πιστωτικής κάρτας δεν θα έχει καθαρό αποτέλεσμα. Μπορεί να είναι ωραίο για το άτομο κάτω γραμμή, αλλά αυτό δεν βοηθά την οικονομία.
Angel λέει:
11ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 2:01 μ.μ.
Δεν συμφωνώ με τις εν λόγω bailing μεγάλων εταιρειών και των τραπεζών, ενώ οι ίδιες αυτές επιχειρήσεις είναι η αύξηση μας ΣΕΠΕ. και δεν επιτρέπει στο ευρύ κοινό λάβουν δάνεια για την εδραίωση ενός χρέους που έχουν. Συμφωνώ ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να είναι περισσότερο ενήμεροι για το πώς δαπανούν τα χρήματά τους, αλλά η πλειοψηφία το κάνει γιατί είναι τρόπος ζωής. Αν το bail out είναι περίπου 800 δισ. δολάρια, απαλλάσσοντας το μεγαλύτερο μέρος των χρεών των καταναλωτών ή από ένα καλό κίνητρο για μερικές χιλιάδες, μπορούν να ζητούν την απόδειξη του χρέους των πληρωμών, δεν θα φτάσει ακόμη και τα 800 δισ. ευρώ που έχουν τώρα σχέδιο. Πώς μπορεί η χαμηλότερη αξία του δολαρίου;
Angel λέει:
11ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 2:52 μ.μ.
Πρέπει επίσης να καταλάβουμε ότι αυτό το κίνητρο δεν είναι δωρεάν χρήματα, επειδή για τις φορολογικές ημέρα, πρέπει να το αναφέρετε και θα πρέπει να προστεθεί ή να αφαιρεθεί από τις φορολογικές δηλώσεις. Το αναφέρω και πάλι, αυτό δεν είναι ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ. Και αυτές οι μεγάλες επιχειρήσεις μπορούν να έχουν όλες αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές του τόπου, αλλά δεν θα συμμορφωθούν με αυτές. Αυτό είναι το πώς λειτουργεί αυτή η χώρα, που πάντα θα έχει και πάντα. Η ουσία είναι ότι η μεσαία τάξη είναι αυτή που θα είναι πάντα υποφέρουν αυτές presedents.
JB λέει:
11ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 4:42 pm
Τι κάνει ένα $ 1.000 για μια οικογένεια; Να μην περάσουν τα πάντα σε ένα σημείο! Obama δεν είναι διαφορετική από ό, τι GW. Im χαρούμε όλοι ψήφισαν για αυτόν τον τύπο για να σώσει την ανθρωπότητα, όπως την ξέρουμε. LOL! I επίκλιση περιμένουμε μου τεράστια ελέγξετε λοιπόν μπορεί να τονώσει την οικονομία. Im βέβαιος ότι κάποιοι θα τονώσει την τοπική τους έμπορος ναρκωτικών, μπακάλικο, βενζινάδικο, και τοπικό bar της χοντροειδείς.
beth λέει:
11ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 6:15 μ.μ.
Αν όλοι καλά, θα πάμε εκεί και να ελέγξετε get μεθυσμένος ότι δεν θα είναι αστεία τα χρήματα για να βοηθήσει τις τράπεζες LOL LOL
RG λέει:
11ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 8:58 μ.μ.
Για να ανταποκριθεί στο μέσο όρο Jane. Δεν μου δεν θα το στείλει πίσω για να ελέγξει την κυβέρνηση, αλλά πάνω από τον τραχύ του έτους που έδωσα πολύ περισσότερα από το ποσό που η κυβέρνηση θα μου στείλει στο φιλανθρωπικό. Μου πήρε 10 χρόνια για να εξοφλήσει τα δάνεια κολέγιο μου, εγώ εξακολουθώ να πληρώσει υποθήκη μου και να αγοράζουν μόνο ό, τι μπορεί να πληρώσει. Το πρόβλημά μου με όλα αυτά είναι ότι οι άνθρωποι δεν ζουν μέσα εκεί δικό της προϋπολογισμό. Νιώθω άσχημα για αυτούς που έχουν χάσει τη δουλειά τους, αλλά και για κάθε πρόσωπο που παλεύει και εργάζεται σκληρά για να πάρετε μπροστά υπάρχουν 5 που εκμεταλλεύονται το σύστημα των τροφίμων που χρησιμοποιούν τις σφραγίδες ή εκείνους που εξακολουθούν να έχουν τα παιδιά, ακόμη και αν δεν μπορεί να αντέξει αυτό. Το bailout είναι αστείο, αλλά τους ανθρώπους που αναμένουν τα χρήματα για τίποτα δεν είναι ακόμη μεγαλύτερο ανέκδοτο. Λυπάμαι άτομα αγώνα. Θα παλέψει για πολλά χρόνια, όταν ήμουν νέος. Έφαγα φθηνά τρόφιμα δεν βγαίνουν έξω για δείπνο και δεν εκτός ελεημοσύνες.
Spence λέει:
12 του Φλεβάρη, 2009 στις 4:05 μ.μ.
οι περισσότεροι άνθρωποι που λαμβάνουν τα χρήματα που είναι σαν κι εμένα που εργάζονται σκληρά και να ζήσουν εκεί με προϋπολογισμό θα είναι μόνο για να κολλήσει σε μία τράπεζα η άδεια αυτή. αλλά τους ανθρώπους που ζουν πέρα από τα μέσα που είναι ήδη στην πιστωτική κάρτα του χρέους θα είναι μόνο για να διατηρήσουν blowit και το χρέος τους ή να προχωρήσουμε σε πιο χρέους και thats το πρόβλημα του χρέους υπάρχει shouldn't να αποτελέσει κίνητρο έλεγχο θα πρέπει να σταλεί η ελάφρυνση του χρέους και όχι releiveing τα χρέη των εν λόγω ότι οι τράπεζες εκμεταλλεύονται. να απαλλάξουν τις τράπεζες. αυτό είναι μόνο άγνοια.
elessar3434 λέει:
12 του Φλεβάρη, 2009 στις 8:37 μ.μ.
ok αντί στέλνοντας ερέθισμα ελέγχων οποιουδήποτε ποσού. τράπεζες έχουν τη σειρά τους σε όλες τις πιστωτικές κάρτες ανεξόφλητο χρέος προς την κυβέρνηση και να τους αφήσουμε να μειώσει τους ελέγχους για την εξόφληση όλων των χρεών τους φορολογούμενους να πω μέχρι $ 20.000; Με αυτόν τον τρόπο την αξία του δολαρίου δεν θα είναι κατεστραμμένο περιττών δαπανών, αλλά από ανθρώπους που δεν θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα για την εξόφληση του χρέους. Τι γίνεται όμως με αυτούς που δεν έχουν πιστωτική κάρτα χρέους;
Titan771 λέει:
13 Φεβρουαρίου, 2009 στις 5:55 μ.μ.
Μερικές από τις παρατηρήσεις μου εδώ να γελούν, ίσως οι άνθρωποι dont συνειδητοποιήσουν ότι τα χρήματα που η κυβέρνηση, που μας είναι τα χρήματά μας στην πρώτη θέση. Εμείς κέρδισα payed τους φόρους μας και πλέον δισεκατομμύρια δολάρια εταιρείες παίρνουν το μεγαλύτερο μέρος του και θα πάρετε μια τιποτένιος $ 500. Πολλοί άνθρωποι εργασία τους εκτιμήσουν off μόνο έτσι μπορούμε να χρηματοδοτήσει πολλές από τις κυβερνήσεις ανοησία. Θα χρηματοδοτήσει έργα εκατομμυρίων δολαρίων στο Ιράκ, ενώ η χώρα μας κλονίζεται κάτω δεξιά πόδια μας. Τώρα επίσης bail out εταιρικής γίγαντες που προσφέρουν τον CEO εκατομμύρια σε μπόνους. Και εδώ βρίσκεται ένα μικρό έλεγχο $ 500; Ελπίζω όλοι το θέτει υπό την matress ... .... $ 500 isn't επειδή θα βοηθήσει κανέναν. Θα πρέπει να έχουν δοθεί ligitimate φορολογουμένων $ 10.000 - $ 15.000 για κάθε οικογένεια και να μειώσει τις corperate bailouts κατά το ήμισυ ... ... .. αυτό τον τρόπο οι εταιρείες κάποια χρήματα για να συνεχίσει για λίγο και στη συνέχεια οι φορολογούμενοι το υπόλοιπο ώθηση στην οικονομία. Ο τρόπος με τον οποίο είναι πλέον οι εταιρείες αποκτήστε δωρεάν βόλτα ... .... Όταν εξαντλούνται τα χρήματα τότε τι;; Περισσότερα bailouts;
Jeff λέει:
14 Φεβρουαρίου, 2009 at 4:01 am
το πρόβλημα είναι με το μέσο πρόσωπο, το οποίο πριν από λίγα χρόνια, πήγε και αγόρασε ένα σπίτι που ήταν σχεδόν εκεί προϋπολογισμού. που υπολογίζονται για τις υπερωρίες και υπάρχει μέλλον για να πληρώσουν θέτει εκεί σπίτι πληρωμών. δεν μπορούσαν να έχουν την οικονομική δυνατότητα να βγαίνουν μια φορά το μήνα, αλλά ήταν ευτυχισμένοι που είχαν ότι ωραίο μεγάλο σπίτι! αερίου πήγε στο δρόμο της τιμής και, στη συνέχεια, την οικονομία και τώρα πήγε άσχημα έχασαν εκεί υπερωριών και των αμοιβών και στη συνέχεια δημιουργεί χάσουν το σπίτι! η γυναίκα μου και εγώ και οι δύο έχουν καλή κατάσταση δίνοντας θέσεις εργασίας, αλλά ζουν σε ένα ρυμουλκούμενο σπίτι του φοιτητή, επειδή οι πληρωμές δανείων και δεν θέλουμε να προχωρήσουμε σε μεγάλα χρέη. ακόμα έχουμε χρήματα για να πάνε να φάνε, να λάβει τα παιδιά σε μια ταινία, ή απλά να απολαύσετε το βράδυ ένα ζευγάρι φορές το μήνα, συν λίγο μακριά θέσουν σε εξοικονόμηση πόρων για την προκαταβολή για ένα σπίτι μας όταν έχουμε φοιτητή δάνεια paided off. εάν οι άνθρωποι θα έχουν αγοράσει ό, τι θα μπορούσε να προσφέρει η αγορά αντί του ότι τεράστιο σπίτι για να τους εξετάσουμε καλύτερα, πολλά από αυτό δεν θα συμβαίνει τώρα. οι τράπεζες έχουν πολλά να κατηγορήσουμε για αυτό, αλλά άνθρωποι που overspent θα πρέπει να λαμβάνουν περισσότερα από την πτώση! δώσει το ερέθισμα για τους ανθρώπους που περνούν και δεν ανάλογα με αυτά που δαπανώνται εκεί πέρα μέσα.
Tilly50 λέει:
14 Φεβρουαρίου, 2009 στις 1:59 pm
Πολύ λίγες από αυτές τις θέσεις κάνει λίγο αίσθηση. Κανείς δε. . . εταιρεία ή άτομο, θα πρέπει να λάβετε ένα bail out. Η ελεύθερη αγορά θα πρέπει να μπορούν να εργάζονται και οι τράπεζες ή εταιρείες faltered ότι θα πρέπει να αποτύχουν. Οι άνθρωποι που δαπανώνται πάρα πολλά χρήματα για σπίτια ή πιστωτικές κάρτες δεν θα πρέπει να αναφέρονται είτε bailed. Στέγαση τιμές ενδέχεται να έχουν plummetted, αλλά το ίδιο έκανε μου 401K. Κανείς δεν είναι bailing με. Οι άνθρωποι έχουν κακή τύχη στη ζωή τους, αλλά οι γονείς μας δεν είχαν κανέναν bailing τους και αν συμβεί κάτι κακό. Οι ίδιοι έλκονται από το bootstraps και άρχισαν εκ νέου. Το μόνο κίνητρο που θα πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή η μείωση των φόρων για τις επιχειρήσεις ώστε να μπορούν να προσλαμβάνουν περισσότερα άτομα και σε άτομα και οικογένειες, ώστε να μπορούν να διατηρήσουν (ή περνούν) τα δικά τους χρήματα.
Ντάλας λέει:
14 Φεβρουαρίου, 2009 στις 7:50 μ.μ.
Για το 2008 φορολογικού έτους 156297000 ατομικές φορολογικές δηλώσεις υποβλήθηκαν στις ΗΠΑ. Αν η κυβέρνηση θα δώσει τα 780 δισ. ευρώ για την taxpaying, εργασίας, η κανονική ανθρώπους .... Θα ήταν περίπου $ 5.000 ανά άτομο. Τότε, οι καταναλωτές (τους ανθρώπους που πραγματικά την τόνωση της οικονομίας) θα είναι σε θέση να θέσει τα χρήματα από τη χρήση. Αυτό θα είναι καλύτερο από τον τρόπο που να άπληστες εταιρείες, τράπεζες ή που μόλις χάσουμε.
Phil λέει:
15ης Φεβρουαρίου, 2009 στις 1:09 π.μ.
Σχετικά με το πώς μια ιδέα για αυτό; Ακολουθήστε πολύ προσεκτικά για σας μπορεί να χαθεί! Τι θα συμβεί αν η κυβέρνηση ήταν να στείλει κάθε αμερικανική οικογένεια καταβολή φόρων δώρο κάρτα (όπως η προπληρωμένες χρεωστικές) αν μου. Τώρα, αυτό που κάνουν είναι με την κάρτα αυτή μετά πω 20K για ενιαία και 50K για μια οικογένεια που υπέβαλαν από κοινού. Ο λόγος για αυτή τη διαφορά είναι ότι το 75% του χρόνου κοινό filers έχουν παιδιά. Τώρα θα σας στείλουμε αυτή την κάρτα ... .. ... .., αλλά υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί στην δαπάνη ικανότητες που διαθέτει. Επιτρέψτε μου λίστα μερικά από αυτά σήμερα, και αυτό σίγουρα θα βρείτε αυτή την οικονομία που απορρέουν γρήγορο και σκληρά σαν μου ξέρεις ποιος σε ποια χρονική στιγμή! # 1 - Μπορείτε να αγοράσουν ένα καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με αυτό, αλλά θα πρέπει να γίνει και αμερικανικό μοντέλο Big 3. Θα πρέπει να έχετε ένα λεπτό. 22mpg Hwy. # 2 - Μπορείτε να αφιερώσουν μόνο το 25% αυτού του ποσού για την πιστωτική κάρτα του χρέους, ο λόγος είναι ότι αν έχετε εξοφλήσει όλα τα χρέη που θα έχετε μόνο rack το ξανά και BAM στα χάλια σας και πάλι. # 3 - σας περιορίζεται σε αγορά φυσικού αερίου με την από τόπους που λαμβάνουν τουλάχιστον το 50% του πετρελαίου τους από τις αμερικανικές εταιρείες (Philips-Amoco είναι ένα από αυτά, η Shell αέριο ΔΕΝ είναι!). # 4 - Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το 100% για την υποθήκη για όσο χρονικό διάστημα θα εξοφλήσει το σημείωμα για να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα χρήματα σε είδη που υπάρχουν μετά από κάθε μήνα. Οι τράπεζες θα λάβουν τα χρήματά τους και θα μπορείτε να αποθηκεύσετε ενδιαφέρον αντλία στο πίσω σε άλλα πράγματα. Η υποθήκη είναι $ 600 το μήνα, ότι θα μπορούσε να σημαίνει μια νέα αίθουσα που σε περίπου 2 μηνών, η οποία θα βοηθήσει την οικονομία. Ή θα μπορούσε να κατασκευάσει ένα νέο γκαράζ που θα βοηθήσει πολλές εταιρείες ... σκυρόδεμα, έρπητα ζωστήρα, παρακαμπτήριος, ξυλεία, είδη ηλεκτρικού .... Καλά λάβετε. Υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα που μπορεί να γίνει, αλλά αυτά είναι αυτό που κατέληξε σε μόλις τώρα.
So as you can see, there are some people that have better ideas than the government in the world. Like I tell the engineers at work all the time, if you want the best way of doing something…ask the people that run the jobs and screw that paper ideas!
Jen says:
February 15th, 2009 at 9:07 pm
America…. the land of opportunity- ha! It’s more like the land of opportunists!!! My husband and I earn over 100g’s per year, own one vehicle, have a small modest home, rarely eat out. I clip coupons every Sunday plus we always look for a bargain wherever possible. Are we struggling? YES! Why? Because things beyond our control have caused financial haavoc in our household. Depsite the salary- throw in thousands of dollars in lawyer fees to modify an old child support order, medical bills not covered by insurance, new tires for a car, replace a hot water heater, etc., This is reality, the stimulus plan is a joke. The $1000 for a married couple does not cover any of our extra expenses. I think the politicians are completely out of touch with the average cost to run a household. Some people wrote we should not complain- LIKE HECK!!! It’s our money these politicians are spending!!! Give it back to MAIN STREET NOT WALL STREET!!!!!!!!!
Blake says:
February 16th, 2009 at 7:47 am
Oh thank god someone with some sense lol. Thank you tilly50. I doubt people know much about realy economics in this whole thread. But that implies that I know no more lol. Anyways we have a 48% tax on businesses. Thats horrible!!! Now now, I know that everyone thinks this is stupid (why should we give more money to businesses? they are the reason we are in debt! They don’t care about us!) very untruthful. Businesses care more about us than the government ever will. We have the second highest corporate tax in the world, reducing this would give the companies the headroom to hire the excessive people that they don’t need in the first place. But hey the average joe is hired and has a job now. Bailouts are not in any way American. In history everyone came here to make it on their own. Not get paid to live in an apartment that they couldn’t pay for unless the government paid for it. People are getting the “American Dream” mixed up completely. Please please think about where this money is coming from! And a huge huge NO to ANY money to the average person. It’s funny that people are asking for more and more money from the goverment. I’d like to know where they spent the last check…
PS I am only 18 and only graduated high school and doing an EMT class at a community college next fall. Don’t give me that I have a college degree crap. It’s people with their college degrees who make the same mistakes lol. But I should say that mostly your statements hold true but not entirely.
Dont_know_much says:
February 16th, 2009 at 1:29 pm
Im just an average joe recently laid of because of the state of the economy. I am over my head in debt just like everyone else. One thing I cant help but notice however is how many people are posting comments about more money to get us out of debt. Does anyone even know why the last bailout didnt work? It failed because people used the money to pay off bills, and although that is the sane and practical thing to do, lets not forget the whole purpose of a STIMULUS check is to STIMULATE the economy, spend it! pay for stuff you dont need help create jobs for the warehouse workers making $8.00 an hour, thats what the stimulus checks are meant to do. By the way i wont be doing that because of my recent layoff. (sorry to sound so hypocritical) Anybody know places that are hiring?
Cry_Me_A_River says:
February 17th, 2009 at 7:47 am
Everyone crying about their debt should be happy if you get one penny. I have debt too, but no one held a gun to my head when I CHOSE TO TAKE THE LOANS. And I’m sure you’ve all eliminated your cell phones and large cable tv packages… I thought the last stimulus was a waste. It should have gone towards our national debt to help the value of our dollar, so we’re not paying three to four dollars for wheat bread and milk.
admin says:
February 17th, 2009 at 11:01 am
Hi,
I notice from the comments that a few of you are finding it difficult to make ends meet and thought I’d let you know what a lot of people are doing to make a few extra dollars. I’ve never done this myself so I’m just working from what people have told me. Anyway it’s probably worth a look as it’s free to join up.
The thing you have to do is fill out surveys. You can earn between $5 and $75 for each survey and I guess it’s pretty easy to do as you are basically giving your opinion on retail products. I imagine it can be time consuming as nothing is free in life and I can’t imagine how long it takes to earn the $75 commission.
Anyway I have a link if anyone is interested. The company who pays you is a market research company called SurveyForProfit and you can sign up by clicking here .
Here’s the companies banner
If you decide to give it a try post back on here with your feedback.
DustyR says:
February 18th, 2009 at 1:58 pm
The question is, would people actually use that money to get out of debt? Some or even most people might, however, I could see others who aren’t wise with their money using the stimulus to buy a new wardrobe or take a trip. If there was a way to take that $30,000 and instead of just handing it over to the “average joe” to do with however he pleases (just like they did to the housing lenders in the bailout), maybe the government could regulate it so it could only go to paying off student loans, housing, credit cards and car loans. That way we know the tax dollars aren’t being wasted on someone getting breast implants or tattoos.
AJ says:
February 19th, 2009 at 4:25 am
What is up with a lot of you thinking this is free money??? It’s OUR tax money. They took it from us! If they want to give it back so be it. Take the time and find out whats in this HUGE bill. I voted for Obama and boy was I dumb for doing so! He never let us see what was in the bill {as he told us he would}. Our dollar will be worth zip in the next year or two if we keep printing money like this. Take the 2009 stimulus check and then start living on less than you make each week. Stay out of debt. Google Dave Ramsey.
Karen says:
February 19th, 2009 at 12:51 pm
The money is not going to be taxed , and the goverment is giving it to us, to try and help .Any money that comes in to the household is a help,! Stop complaining and be happy for what we are getting . Thats whats wrong with this country greed. Thats how we got this way to begin with.
karen dowell says:
February 19th, 2009 at 5:43 pm
i am wondering if people who are drawing social security will be getting a stimulus check
momma cher says:
February 22nd, 2009 at 5:31 am
Yep. People on SS will get a 250 dollar lump sum stimulus check..
dd says:
February 22nd, 2009 at 9:44 am
I don’t think the stimuls check is intended to get people out of debt. I think it is intended to be spent on frivelous things, and be put back into the economy. If you are so desperate for somebody to pay off your debt for you, I think you have not handled your money wisely in the past. I don’t believe that anyone is incapebable of living on a small income. I was a single mom 10 years ago, 23 years old, worked a full time job making $6.50 an hour. I lived in a low income home, paid a babysitter, car insurance, and still never aquired any debt. I ate on 20 dollars a week, and it was fine. You need to make do with what you have, work hard, and you will make it. I continued to work hard and get raises, now I even have a good amount of savings for me and my son. I pull money out immediately for bills and savings, then spend the rest. It’s not hard. If you budget you can live without credit cards and loans. As for this being our tax money and we’re just getting it back, tax money is to run the country and pay the service men who fight for your life. Don’t be greedy, and think oh poor me, there are people not even as fortunate as you.
robert says:
February 22nd, 2009 at 11:16 pm
Ive already received my taxes this year so will i get another check?
Bail-me-out says:
February 23rd, 2009 at 2:30 pm
I have no doubt that people will buy a PS3 with the $500 or couples can now get that 47″ LCD they’ve had their eye on for the past several months. The chances of that happening are more realistic. People with credit card debt will use the money to free up their max credit card only to charge that amount back up again. If you’re bad with money then this stimulus credit will not do much for you. We Americans live in a society of waste. Wasting food, money, and time. I’m just as guilty as anyone and I can’t pass judgement on anyone. All I’m saying is that be thankful for whatever you get and grateful for living in America. There are many people in other countries that $500 would be a life saver.
Lisa says:
February 23rd, 2009 at 9:48 pm
I have no credit card debt, but I do have bills and could use the stimulus check to help pay bills and buy my diabetic meds (that I can’t get due to no insurance). I have worked from the time I was 15 yrs old and now due to my health I can’t work. I’m waiting on SS, but it takes forever to get on, so I say send me my check. Especially since I paid the government taxes, even after according to the laws, income tax was suppose to be only active during the war time…..seems the government over looked that part. So I’ll gladly take the money and any of you that don’t want it, you could always find a family as big as mine (there’s 2 adults and 3 children in my household) that could use it just to survive.
barelymakingit says:
February 24th, 2009 at 1:34 pm
Funny to me how the government expects people to receive $500.00 to just blow it when we can barely eat, pay for medicines, keep lights on, put gas in the car to either get back and forth to work or to look for work. No one is shopping these days, we’re all too busy trying to survive. I work every day and have gone from living pay check to pay check to just getting paid and trying to make it to the next day. The first thing any responsible person does is pay their bills. You have to have shelter (rent), lights, water, food, extra’s, like phone, insurance for your car and home, gas for your car, heat for your home. Is any of this extravagant? I think not. C’mon people $500.00 is not going to stimulate the economy. Give the money to the people. $30.000.00 for every american and you will still have money left over out of the billions you’re giving to banks and other corporations.
ohsograteful says:
February 24th, 2009 at 3:26 pm
Gratitude is the word of the day. Whatever you do with your stimulus is your prerogative. Because whenever it comes, I guarantee you it will be right on time. We all have something to complain about, all I want to know is when can I expect my check?
robert says:
February 24th, 2009 at 7:55 pm
ya 500.00 is not going to do any thing for the economy now 30 or 50k will fix it . that would be enough to pay bills buy cars make & billed houses it would definitely stimulate the economy & me lol.
Cynthia says:
February 25th, 2009 at 2:51 pm
You know if this money had gone to the people who need to be bailed out, then they could pay off their debt therefore getting these banks out of debt. Instead the government wants to get the banks out of debt, while the American people struggle to pay their bills and feed their families. What good would $500 dollars do for my family not one thing, maybe pay interest for one month on my house. Pay on months worth of utility bills, but then it’s the same old thing the following month. We need to stimulate the economy from the bottom up, not try to do it from the top down. Those people don’t know what it’s like to trying to make ends meet.
TONY says:
February 25th, 2009 at 7:52 pm
So are we getting 500 for sure? or what is the deal?
Danielle says:
February 27th, 2009 at 6:20 am
As I filed my taxes already; how does that work? I did receive an extra stimulous for having a baby last year. But when are we supost to recieve (if we are???) any sort of stimulous check? I would love to pay my bills and not buy a ps3 or tv.tyvm!
Jill says:
February 27th, 2009 at 9:39 am
I seriously digressed from the topic in my previous rampage …the stimulus is not much at all, but I’m not looking for a handout, just a little breathing room until things get better. In my house, every extra penny gets us through to the next pay period. Even if it is only 50-60 bucks a month, that means some small salon owner might get a visit from a customer they haven’t seen come in for a while b/c of the hard times. And if it helps that salon owner, she may go out and get some supplies she’s been needing in her salon, and that distributor of……”salon products” will get a boost….and it dominoes…only this time in a positive direction.
poor-man says:
February 27th, 2009 at 4:27 pm
lets face it there has to be low in come people so there is a work force if every one was wealthy no one would work not that 30 k would make any one Rich. maybe less troubled for a while. help the people & the people will fix the economy. win-win for all.
Mike says:
March 2nd, 2009 at 9:57 am
Hey folks, call it STIM-U-LESS! Is everyone being fooled by this?, and by the way, I happen to like Obama. Someone should do the math, I mean really compute this out. Divide the 800 billion by all taxpayers over 18 in this country and EVERYONE gets about $475,000. Mortages would be paid off, banks would be happy, new cars would be bought, college loans paid, college tuition paid in advance, so on and so on. BUT, $500 each. Oh come on. Bush brain did this not long ago, and it had no effect on anything. Think of it this way, if you bail out a criminal from jail, they are still a criminal. Bail water out of a boat without fixing the leak and we still have the leak…we sink. Oh well, whatever. When will Americans figure it all out. I’m just glad I can plant a garden.
Opinionated Mom says:
March 2nd, 2009 at 5:26 pm
The stimuless check isn’t going to do anything for the people of this nation or for the economy… if I get something- I plan on paying off some debt and put a some a way in savings… not blowing it on junk I don’t need!
What I want to know is why the banks and big companies are getting bailed out when it was their decisions that got them some messed up to start with… the head guys are still making millions a year, sitting at a desk and using OUR nations money to buy their 5 million dollar homes, 6 cars they have parked in the 8-car garage and taking their vacations to exotic places while they lay off thousands of employees left and right! All of those bailouts for banks and companies shoud come with STRICT laws about how it is used within the company…. just my opinion! My 2-cents, take it or leave!
boop says:
March 3rd, 2009 at 2:33 am
Advise for every one here I’d like to share. I have read a lot about debt and I’d like to share how I have succesfully avoided it. We try to avoid financing whenever possible (home is an essential for financing, at least for us). Yes we saved enough money to buy a new vehicle in full. Yes you will have to drive the used 1998 vehicle for a long time in order to afford it but it’s realistic. And it’s worth it. If you want new beautiful furniture then save to buy it if you can’t then you stay sitting on your old furniture. Yes it’sa neccesity to build credit but we have a 300 dollar limit on our card so we buy groceries or gas and are able to always pay it. And no I’m deffinately not an over payed rich person if anyones thinking that. So I have no debt and live a happy life and ps me nor my husband have a college degree. And for my opinion on the stimulus check - I’m looking forward to receiving it : )
wanting to know says:
March 3rd, 2009 at 10:22 am
So, does anyone know when these stimulus checks are supposed to make there way to our homes???? I like most of you would like to pay my car and health insurance bills!
charles says:
March 6th, 2009 at 1:28 am
look i agree with the first guy you want to save peoples houses boost the economy then give us all 10,000 a family then you will see a economy back at work but 30,000 a little crazy nicholas your funny you know nothing just giving americans a 1,000 seems more funny then you wtf will 1,000 dollars do for a family not a dam thing and it will not stimulate anything but trust me on this 10,000 a family then were talking cause almost every family that gets that will dump it back into the economy its simple.yes were in debt but by the time we do this 4 more times wouldnt it save trees just to cut the check right the first time lmao
EP_Hansen says:
March 6th, 2009 at 12:46 pm
First of all, I know I’ma bit late here, however I’m curious how many of the people here suggesting $10k (or more) *PER PERSON* are earning a steady income. How many people demanding more of OUR (ie the taxpayers’) MONEY are willing to accept ANY job that comes along, so as to make ends meet? How many of you have not even tried to get a job as a plumber, or waitress, or whatever low-paying job that may be out there, merely because you feel that it’s beneath you? How many people here have snubbed the “HELP WANTED” adverts and signs at Fast Food restaurants (as an example), because you used to manage a team at a high-end business prior to getting laid off, and now certain jobs are just out of the question? How many are unemployed and are waiting, fingers crossed, for that more “dignified” job, the one you feel you “deserve” based upon your qualifications, to come along?
How many of you have ACCEPTED a job (or more than one) such as the ones I mentioned, so that you can make ends meet and make sure there is food on the table? How many have bit the bullet and slept soundly at night knowing that although the job you may have is of a lower standard than you’re used to, that at least you can feed yourself and your family? And finally, how many of you have PAID IN TAXES the $10,000 (or $30k or $75k, etc.) that you are now demanding you have some right to? If you have paid that much in taxes, then go ahead and rant, however if you have NOT, then it is not YOUR money to begin with, and you have NO RIGHT to complain.
As it is, I was a single mom starting at 17. I was kicked out of my parents’ house, and worked two jobs to support my daughter and myself, for several years. We had an apartment, we ate healthy (if not fancy) meals, and we made ends meet, all without ANY hand-outs WHATSOEVER. No welfare, no stimulus checks, NOTHING. I eventually managed to put myself through school so that I could obtain a better job (and therefore receive higher pay and benefits). I am now 30 and married, and I HAVE paid enough in taxes to demand a ridiculous amount in return… but I WOULDN’T because it would be exactly that: RIDICULOUS. That would vaporize our economy!! Crikey people, turn off the TV and READ A BOOK OR TWO and EDUCATE yourself about this before making illogical demands!!
As for the banks, yes, they made some extremely unsound business decisions. But why are so few people placing blame on the greedy SOBs who KNEW they could not afford their mortgage and yet accepted the loan ANYWAY?! There are SO MANY PEOPLE who had intended to apply for a loan for a new house, for an amount they could afford, who then later (upon applying) heard that they SOMEHOW qualified for a loan that was 3-4 times MORE than they were going to apply for to begin with. Being the greedy parasites that they were, their eyes lit up with dollar signs and they said, “Oh, well why ask for a loan for $250k when I can obtain a loan for a half mil?!” Why are SO MANY PEOPLE only blaming the BANKS for offering these people the loans, instead of (rightfully) asking the people who OBTAINED the loans WTF they were thinking?!
As one example of many: My next-door neighbor just lost her house. She’sa nurse and makes $36k per year (and has been making approximately this amount for the past 7 years). She applied for a loan for $150k to purchase a house, and was approved for $600k. WHY the bank would offer her this, knowing she only brought home around $30k per year, is beyond me, as is the reason she accepted it. When I asked her, she said she figured she could purchase a house that was in the $400k-$500k price range (which she did) and still have money left over (which she did, and which was used to purchase NEW and EXPENSIVE home furnishings for her home). Lo and behold, she was unable to pay her mortgage, and she is now where many others are. YES I blame the bank, however I also blame HER for being an idiot and ACCEPTING the loan for more than she could afford. The bank did not hold a gun to her head and demand she accept more money than she could pay back.
My husband happens to work for the bank previously known as WaMu, and he is now working for Chase, attempting to help put things back together. He was the first to tell me about the insane loans that were being approved, long before this even reached the ears of the common people in America. He also would ruminate on how bizarre it was that people who were making so little were actually ACCEPTING the loans, without thinking through exactly HOW MUCH they would have to pay back per month (or if they were, then disregarding it). This was not his dept., so he was unable to affect any changes as this was happening, however if people had been more RESPONSIBLE and told the banks to put their financial traps where the sun don’t shine (instead of being greedy and saying “Oooh! Money!! Gimme!!” …just as people here are doing now…) we wouldn’t be in this mess to begin with.
Hmm… now that I think about it, I wonder how many people complaining that they’re receiving $500 or $1000 (instead of tens of thousands) are some of those same people who accepted loans they could not afford.
To the people who keep using the tag line “the rich get richer”, consider this: Perhaps the people with money are the people who have paid all of this “free” money into the system that you are so eagerly demanding, and thus THEY deserve it back (if I give you $100, and you give $1 to me and 99 other people, I would be the only one who could rightfully complain that I didn’t receive $100 from you, and NOBODY could demand more money than what you had given them, unless they had also given you money).
Also, before anyone asks or rants at me that I must be some rich yuppie, my husband and I have 4 children and we are currently living in an apartment. We are middle class, we do not eat out or order in (money is tight; sacrifice the extras and the stress decreases… it’s an easy, win-win situation), we’ve cut out cable and own one mobile phone for emergencies, which has had a $20 pay-as-you-go card on it for nearly a year (due to my health I need one on me at all times), and we spend money on necessities (food, bills, etc.) and SAVE THE REST. I’m sick of people demanding $10k to pay off the debts they accrued due to their own greedy, materialistic ways, when I could rightfully do the same, and yet I have NEVER made a frivolous purchase on a credit card (and neither has my husband).
Few of you know what debt truly is. Due to my cancer treatments and surgeries, my son being born with many health issues, the subsequent battles with our health insurance company, AND the months my husband took off from work in order to stay by my side as I fought for my life (during which time he obviously did not receive pay, and we lived off of our savings, thanks to our having put money into it for 10 years) we are now struggling with $30k debt, in medical bills ONLY. Never ONCE did I (or my husband) purchase something on a credit card, choosing to only use money that we had in the bank, yet now we owe THIRTY THOUSAND DOLLARS because I chose to fight for my life (and I won the last battle; I am still fighting this but I’m healthy, all things considered).
I don’t want to hear more parasitic whining until some of you have been in my shoes. How about this: if you all need something to rail against, try demanding improved health care, instead of TENS OF THOUSANDS OF DOLLARS that you only want in order to (a) spend on more frivolous things, or (b) pay of debt that is your own fault in the first place.
Be grateful you’re getting any money at all. It will be $500 or $1000 that you didn’t have prior to receiving your check.
And from those of us who HAVE paid an enormous amount in taxes over the years, and are also only getting $500 or $1000 back, YOU’RE WELCOME. Consider this our gift to you, and be thankful you’re getting anything at all.
laurie1963 says:
March 9th, 2009 at 9:35 pm
to who ever i wish we could get the stimulis check now because i got my pink slip due to the economy and need to pay my bills.unemployment is on delay by a month and a half and i was living pay check to pay check and really close to being homeless, foodless,etc. are they really sending another stimulis check or is only for people on ss?
John says:
March 12th, 2009 at 8:55 am
Why hasn’t anyone brought up the flat tax again? Tax everyone from the poorest to the richest at the same rate. Any percent increases would be slight on the payers side as compared to what we have now.
Alli says:
March 18th, 2009 at 1:24 am
i have no idea what all of you are complaining about! A stimulus check unless used directly to stimulate the economy with the purchase of goods or services or buying into the market will not stimulate our economy at all. Everyone wishing for a 30-60K is completey disallusioned and completely selfish. If you receive any stimulus you need to reinvest not pay off your debt. Personally my husband and myself have about 50K in debt with student loans and cedit card debt. But that is our debt. And we have never considered using a stimulus check to play off debt. The purpose is not for the individual but for the greater good. You all have put yourselves into debt and its not up to the government to bail you out! Stop complaining about what the government should do for you and do what you can for the American people by investing instead of being greedy!! This is the saddest site that I have come across and a very sorry collection of American citizens. Shame on you!
Yuri S says:
March 19th, 2009 at 10:39 am
Is this a recent change to the stimulus credit for individuals? As I recall it was a $400 credit for individuals and $800 for couples. Also, where can I find the exact details of everything that is in the 2009 stimulus package?
chris says:
March 21st, 2009 at 10:33 pm
ok this really doesnt have to do with the stimulus checks but first if everyone wouldnt of got their selves in debt u wouldnt have to worry if the govt gave any money out. dont buy stuff,crap, you dont have the cash for, and if u dont need it! also they need to take the money they are giving out an use it for our veterans an to fix our own problems in america. like giving however many millions to gaza. those retards shouldnt of started messing with isreal an they wouldnt of gotten their asses wooped. also put the money into health care to lower prices for the working america an use it to bring jobs back by not importing crap from overseas let the millions of americans not making decent money get a good job. im just tired of people being such pussies an trying to help everyone else an saying that certain things are too inhuman or not fair. grow up an wake up or your going to be the one who lets our country go to crap an become weak.
Are*you*serious says:
March 25th, 2009 at 7:31 pm
I cannot believe we actually vote these morons into office! Pres. Obama and his staff are quick to send money to the banking industry who abuses it by paying bonuses of millions to idiots who don’t even need it! Mind you..this is OUR tax dollers at work…We ultimately are paying for the yachts, homes in the Hamptons, fancy cars…etc…! We continue to suffer on minimum wage, in debt, while these losers are livin’ the good life! It doesn’t take a math whiz to figure out that the trillions of dollars being shoved to big business corporations would do better in the hands of the American citizens! Take the billions/trillions of dollars, divide it among the hard WORKING Americans and send them all a check! Want to see your economy grow and prosper? Send checks to the Americans who need it. How many people could then pay off debt, buy new homes, purchase cars, tv’s, clothing, furniture?!? Wouldn’t this money being put into the economy make it prosper? I can’t speak for the entire working class, but if President Obama sent me a check I can guarantee the majority of it would be put back into circulation in the economy! I am sure this is the case for most of us working class folks! Instead he gives corporations like Citi Group and AIG a shit load of cash that doesn’t even help us “Average Americans” ! All I have to say is “Stimulus my ass!” He can find some other sucker to believe his BS, but I am done listening and done thinking that he is working for US! He is like every other rotten politician! They talk a good talk, but they can’t, or should I say have no intention of, walking the walk!
I go to work every day knowing that my tax dollars are funding their ‘falling house of cards’ and it royally pisses me off! Maybe I should defect to another country…maybe then I can get some money from my ‘loving’ government!